Master în Big Data, Marketing și Management
TBS Education
Informatie cheie
Locația campusului
Toulouse, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 19.500 / per year *
Termen limită de aplicare
15 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Taxa de școlarizare
Introducere
O privire de ansamblu asupra programului
Cu 2 certificate recunoscute la nivel internațional și printr-o strânsă colaborare cu peste o duzină de lideri din industrie, startup-uri și asociații, programul confruntă studenții, încă de la începutul programului, cu realitatea și complexitatea multistratificată a big data, marketingul bazat pe date, și analize de marketing.
- Durata : 12 luni
- Campus : Toulouse
- Limba : engleza
- Mod : normă întreagă
- Taxe de școlarizare: 19500 €
- Taxe de aplicare : 100 EUR
- Aport : septembrie 2023
- Termen limită : 15 iulie 2023
TBS -accordion__title opened">De ce acest program?
Creșterea explozivă a cantității de date create în lume de oameni și mașini continuă să se accelereze. Acest potop de date, împreună cu conștientizarea societății cu privire la valoarea strategică a datelor, a generat o schimbare globală de paradigmă de afaceri: apariția unei ere a afacerilor bazate pe date.
Într-o nouă lume a afacerilor bazată pe date, profesioniștii în marketing trebuie să se obișnuiască să evolueze într-un mediu de afaceri volatil, în schimbare rapidă și bazat pe tehnologie și, astfel, să dobândească noi forme de expertiză și abilități care se află la intersecția inovației în marketing digital. Analytics, dar și Inteligență Artificială.
Puncte forte
- Programul se bazează pe o abordare pedagogică inovatoare, bazată pe probleme, care îmbină disciplinele de marketing, analiză de afaceri și informatică.
- Printr-o strânsă colaborare cu mai mult de o duzină de lideri din industrie, startup-uri și asociații, programul confruntă studenții, de la bun început, cu realitatea și complexitatea pe mai multe straturi ale marketingului și analizei de marketing bazate pe date.
- Elevii vor participa la studii de caz reale, conduse de afaceri.
TBS -accordion__title opened"> Certificari
TBS -acordeon__conținut">
- Vizualizarea datelor: specialist Tableau Desktop
- Cloud Computing (Microsoft Azure)
- Știința datelor (Microsoft Azure)
- TBS Este disponibilă certificarea de consultanță: o săptămână, 4 firme de consultanță
- Acreditare CGE (Conférence des Grandes Ecoles): eliberată unei formații de 12 luni cu o diplomă de Bac+6. Se adresează unui public care dorește să dobândească o expertiză, o dublă diplomă sau care dorește să aprofundeze un domeniu. Implicarea puternică a profesioniștilor în predare și obligația de a parcurge cel puțin 4 luni de stagiu oferă absolvenților valoarea unui program de formare înalt profesionalizat.
Admitere
Curriculum
Calendar
Proiectarea programelor
Număr total de ore: 450h
Acest program constă din cinci experiențe de învățare concepute riguros pentru a vă dezvolta abilitățile manageriale și operaționale în domeniul dumneavoastră de expertiză profesională.
Expertiză profesională
8 unități de curs:
- Afaceri și societate bazate pe date
Obiectiv: Să descrie și să analizeze specificul și provocările induse de fenomenul big data. - Big Data Analytics
Obiectiv: Pregătirea datelor, construirea și estimarea modelelor și extragerea de informații din seturi mari de date structurate și nestructurate. - Noi tendințe în marketing
Obiectiv: Să explice provocările cheie și cele mai recente tendințe atât în ceea ce privește comportamentul consumatorilor, cât și inovația de marketing. - Marketing bazat pe date
Obiectiv: Rezolvarea problemelor de marketing prin aplicarea celor mai importante tehnici care sunt utilizate în marketingul bazat pe date. - Învățare automată și inteligență artificială
Obiectiv: Rezolvarea problemelor de marketing și obținerea de informații din date prin implementarea tehnicilor de inteligență artificială (inclusiv Machine Learning și Deep Learning). - Programare Big Data
Obiectiv: Să scrie programe avansate de calculator pentru a analiza cantități mari de date. - Perspectivă internațională în Big Data, analiză de marketing și inteligență artificială
Obiectiv: Să vă construiți propria rețea profesională și să vă facilitați integrarea profesională internațională. - Business Analytics și Inteligență artificială, metode de cercetare și dinamică
Obiectiv: Să redactezi un raport științific de înaltă calitate pe un subiect legat de știința datelor, Business Analytics sau Inteligența artificială.
Certificat conceput de 26 de profesori și profesioniști în conducere și management în colaborare cu TBS Career Starter.
„Soft Skills” sunt abilități intrapersonale și interpersonale care creează condițiile pentru o echipă de succes și durabilă și vă permit să vă gestionați eficient cariera.
2 unități de curs:
Abilități de conducere și conducere
Obiectiv: Dobândiți nouă competențe cheie pentru a conduce echipe și a vă gestiona cariera profesională.
Agilitate în carieră
Obiectiv: Dezvăluie-ți talentul și fă alegeri evolutive în conformitate cu aspirațiile tale profunde.
Career Starter este un centru de sprijin care îi ajută pe studenți să-și definească și să-și dezvolte proiectul de carieră. Prin mai multe prelegeri, workshop-uri, teste individuale și sesiuni de coaching, un specialist va sprijini fiecare student de la primele întrebări până la căutarea stagiului sau jobului potrivit.
Coaching: vă sprijinim în reflecția dvs. asupra abilităților, punctelor forte și a domeniilor de îmbunătățire. Prin teste de personalitate și coaching individual, legăm această autocunoaștere de ambițiile și alegerile dvs. de carieră.
Personal Branding: veți participa la ateliere pentru a vă construi CV-ul și portofoliul electronic pentru a vă evidenția cel mai bine experiențele și abilitățile pentru viitorii dvs. angajatori.
Misiunea de consultanță
Un exercițiu unic care este un atu major în programul tău!
Pe seama companiilor prestigioase partenere TBS , studenții, îndrumați de profesori, realizează un diagnostic strategic care urmărește să analizeze poziția competitivă a acesteia, apoi propun recomandări strategice și operaționale pentru a răspunde provocărilor acesteia.
Exemple de companii partenere
Aerospace Valley, AIRBUS, Cap Gemini, Comtesse du Barry, Continental Automotive, EY, Hilti, Mars Petfoods, Motorola, Thalès, Rockwell & Collins.
Teza de master
Obiectiv: Creșteți-vă agilitatea creierului pentru a anticipa și rezolva probleme complexe de afaceri din domeniul dvs. de expertiză.
Fiecare student din acest program de master trebuie să scrie o dizertație care abordează o problemă actuală în management dintr-o perspectivă academică sau profesională în domeniul său de expertiză.
Studentul contribuie astfel la studiul, analiza, formalizarea si abstractizarea problemei identificate.
Internship
Studenții pot efectua un stagiu în compania la alegere pe o perioadă de 6 luni.
Rezultatul programului
Beneficii
- Stăpânește provocările cheie și cele mai recente tendințe atât în comportamentul consumatorului, cât și în inovația de marketing.
- Rezolvați problemele de marketing prin aplicarea celor mai importante tehnici utilizate în marketingul bazat pe date.
- Obțineți informații din date prin implementarea tehnicilor de inteligență artificială (inclusiv învățarea automată și învățarea profundă)
- Scrieți programe informatice avansate pentru a analiza cantități vaste de date.
Clasamente
Acest MSc este pe locul 4 în clasamentul QS.
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Pentru a ajuta studenții noștri financiar, oferim următoarele reduceri pentru programele noastre de masterat. Vă rugăm să rețineți că reducerile și ofertele de sprijin financiar sunt exclusive și nu pot fi combinate împreună.
Reducere anticipată
Puteți obține o reducere de 10% la taxele de școlarizare dacă aplicați și plătiți înainte de 31 decembrie. Vă rugăm să rețineți că aceasta este singura reducere care poate fi cumulată cu altele.
Reducere Universitatea Parteneră
Studenții de la universitățile partenere TBS și/sau studenții care au petrecut un semestru într-un campus TBS ca parte a unui program de schimb primesc o reducere de 10% la taxa de școlarizare.
Reducere pentru frați
Dacă aveți un frate sau o soră care este înscris în prezent într-un program TBS , veți primi o reducere de 15% la taxele de școlarizare.
Reducere speciala
Puteți obține această reducere de 15% pe baza excelenței notelor și a profilului general. (limitat)
Reducere de cupluri
Dacă sunteți căsătorit/aveți un copil împreună și ambii aplică pentru un program TBS pentru același an, veți primi o reducere de 20% la taxele de școlarizare ale unuia dintre programe.
Reducere de excelență
Puteți obține această reducere de 25% dacă aveți >610 scor GMAT sau >75% GPA; 7.0 IELTS; o performanță grozavă în timpul interviului. (limitat)
Reducere de impact
Puteți obține această reducere de 25% dacă aveți un proiect puternic de mediu/umanitar/CSR și un dosar academic bun. (limitat)
Burse externe
Un număr de asociații franceze acordă, de asemenea, burse studenților internaționali care studiază în Franța:
Bursa Eiffel
Programul de burse de excelență Eiffel este gestionat de Ministerul francez al Europei și al Afacerilor Externe pentru a permite instituțiilor de învățământ superior franceze să atragă studenți străini de top pentru a se înscrie la cursuri franceze de masterat și doctorat .
Procesul de aplicare pentru bursa Eiffel este extrem de selectiv. Studenții candidați trebuie să nu fie francezi și să aibă mai puțin de 25 de ani, în timp ce trebuie să dovedească rezultate academice excelente. Această bursă poate acorda până la 1.000 EUR pe lună candidaților de succes.
Informații despre bursele Campus France
Studenții internaționali care doresc să studieze în Franța pot aplica și pentru o selecție de burse naționale. Pentru mai multe informații contactați Campus France .
Acreditări
Oportunități de carieră
- Științific în domeniul marketingului
- Strategist de marketing
- E-marketing
- Strategist de date
- Planificatorul de date
- Analist de date
- Managerul de informații al clienților
- Cercetător operațional / Experți în analiza de marketing / Cercetare de marketing / CRM / Analiza creditului