Master în Arte în Publicitate
Academy of Art University
Informatie cheie
Locația campusului
San Francisco, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 1.276 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jun 2024
* pe unitate pentru studenții internaționali | 1.218 USD pe unitate pentru studenții autohtoni. Se aplică taxe suplimentare
Introducere
Masteratul în publicitate și tehnologie media de marcă oferă studenților o oportunitate de a învăța abilitățile tehnice care le vor sprijini viitoarele cariere în arta publicității. Pregătește elevii să rezolve problemele de mâine astăzi. Învățând de la profesioniști experimentați în publicitate, studenții sunt pregătiți pentru lumea reală a publicității.
Rezultatul programului
Graduate students will meet the following student performance criteria:
Strategic Communication
- Dezvoltați elemente strategice concentrate pe clientul țintă, produs/serviciu și piață
- Adunați, evaluați și aplicați informații relevante, inclusiv cercetarea istorică, în activitatea strategică
Visual Communication
- Utilizați medii vizuale adecvate, inclusiv desenul cu mână liberă, pentru a transmite elemente esențiale
Comunicare verbala
- Transmite idei creative, concepte și tonul mărcii printr-un limbaj captivant și sofisticat în fiecare etapă a procesului creativ
- Comunicați verbal și în scris cu o voce unică și versatilă
Conceptual Thinking
- Comunicați obiective relevante prin utilizarea unor alegeri estetice atrăgătoare
- Gândiți conceptual și executați proiecte dincolo de mediile publicitare tradiționale
Professional Readiness
- Produceți un portofoliu coeziv, adaptat pentru a reflecta obiectivele de carieră
- Trimiteți lucrările conform standardelor de prezentare profesională
Academy of Art University Learning Outcomes
Graduates of the Academy of Art University will demonstrate the ability to:
- Produce a body of work suitable for seeking professional opportunities in their chosen field of art and design.
- Solve creative problems within their field of art and design, including research and synthesis of technical, aesthetic, and conceptual knowledge.
- Communicate their ideas professionally and connect with their intended audience using visual, oral, and written presentation skills relevant to their field.
- Execute technical, aesthetic, and conceptual decisions based on an understanding of art and design principles.
- Evaluate work in their field, including their own work, using professional terminology.
- Recognize the influence of major cultural and aesthetic trends, both historical and contemporary, on art and design products.
- Learn the professional skills and behaviors necessary to compete in the global marketplace for art and design.
Oportunități de carieră
Successful advertising careers require problem-solvers, which is why our hands-on degree programs provide aspiring advertising professionals with a comprehensive problem-solving toolbox of marketable skills and training.
You’ll find our graduates enjoying roles as art directors, copywriters, creative strategists, content creators, and others at leading companies. Who’s hiring our alumni? Companies like razorfish, Leo Burnett, Y&R, Ogilvy, AKQA, CP+B, and more.
Art Director
Art directors are responsible for communicating a clear, unique, and interesting idea about a product or a brand. Copywriters drive the advertising industry.
Content Creator
Create, edit, and curate compelling work to supplement ads. You'll work with blogs, streaming videos, magazine articles, books, songs, and movies.
Copywriter
Copywriters craft messages and develop stories for all media so a product or brand can have an intriguing voice. Together with art directors, they form the creative teams that drive the advertising industry.
Creative Strategist
You'll manage information flow, conduct research, and inform and inspire the creative teams. You'll also help devise business strategies and guide clients to success.
Galerie
Curriculum
Unit Requirements
Major | 33 |
Absolvent în Arte Liberale | 3 |
Total | 36 |
Degree Requirements
- Successful completion of Final Portfolio Review
- A minimum grade of C in all required 36 units
- Minimum 2.0 cumulative GPA and the following Academic Study requirements:
- 1 Art Historical Awareness & Aesthetic course
Curriculum
Semester 1
- ADV 605: Digital Graphics (Major)
- ADV 622: Perspectives in Advertising (Major)
- GLA 615: Istoria designului grafic (Arte liberale absolvite)
Semester 2
- ADV 602: Art Direction (Major)
- ADV 604: Copywriting Techniques (Major)
- ADV 623: Brand Strategy (Major)
Semester 3
- ADV 606: Campaign (Major)
- ADV 625: Interactive Advertising (Major)
- COM 602: Visual Storytelling: Editing for Short-Form Video Content (Major)
Semester 4
- ADV 646: Advanced Campaign (Major)
- ADV 670: Visual Storytelling (Major)
- IXD 613: grafică în mișcare și video (major)
Admitere
Facilităţi
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.