Master în Arte în Comunicare
University of Texas Arlington
Informatie cheie
Locația campusului
Arlington, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 - 24 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 11.044 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru anul universitar 2021-2022
Introducere
Prezentare generală
Masterul de Arte în comunicare al UTA este un program unic bazat pe teorie și cercetare, care combină disciplinele studiilor comunicării și comunicării în masă. Studenții lucrează cu consilierul absolvent și comitetul pentru a construi un program unic de studiu pentru a-și îndeplini obiectivele. Studenții pot alege o teză sau o opțiune non-teză pentru a îndeplini cu succes cerințele programului.
Despre Program
Masterul în Arte în comunicare este conceput pentru a oferi un mijloc de îmbunătățire a carierei profesioniștilor media și organizaționali și studenților care intenționează să urmeze un doctorat. grad. Studenții pot alege planul de studii pentru teză (30 de ore de credit) sau non-teză (36 de ore de credit). Curriculumul este conceput pentru a satisface nevoile educaționale ale absolvenților de facultate și ale profesioniștilor media care au nevoie de o pregătire mai specializată pentru avansarea în cariera în managementul media și ale profesioniștilor organizaționali care trebuie să-și extindă cunoștințele despre procesele de comunicare în diferite contexte.
Oportunități de carieră
- Senior Advertising/Public Relations Account Executive
- Broadcast News Director/Producator
- Instructor/Consultant superior în tehnologie
- Comunicare/Relații cu clienții/Manager de marketing
- Manager resurse umane
- Editor de știri
- Strângere de fonduri filantropice
- Ph.D. Programe și poziții universitare non-academice (de exemplu, lector, consiliere, viață studențească)
- Comunicarea în sănătate
- Strategia Social Media
- Cercetare și Politici Publice
De ce să ne alegeți?
- Raportul nostru de 9:1 studenți-facultate oferă studenților atenție personalizată din partea facultății academice și acreditate profesional, premiate
- Toți studenții care absolvă programul nostru au fost acceptați în momentul aplicării la doctorat. programe
- Programul nostru are cele mai mici costuri de școlarizare dintre programele comparabile din SUA și Marea Britanie
- Un program de studii flexibil care sprijină obiectivele de carieră ale studenților
- Programe de cursuri profesionale prietenoase de seară
- Oportunități de a câștiga experiență de cercetare în proiecte conduse de facultate
- Consolidarea relațiilor cu o cohortă de profesioniști din zona DFW, a cincea cea mai mare piață media din SUA
Cerințe de diplomă
Opțiune de lucru (36 de ore)
36 de ore de credit semestru de lucru. Examenul final cuprinzător va consta într-o apărare scrisă și orală a programului. Manualul Studentului Absolvent conține alte informații importante și mai detaliate despre program.
Opțiune pentru teză (30 de ore)
24 de ore de credit semestrial de curs și o teză, pentru care se acordă 6 ore semestriale. Examenul final cuprinzător va consta într-o susținere orală a tezei și o susținere orală a programului.
Cursuri obligatorii
Toți studenții din program trebuie să urmeze următoarele 3 cursuri:
- COMM 5300 - Teorii avansate în comunicare
- COMM 5305 - Metode de cercetare în comunicare
- COMM 5306 - Metode de cercetare calitativă
Elective de comunicare
Teză: selectați cel puțin 9 ore din următoarele opțiuni de comunicare și cel puțin 9 ore din comunicare sau alte domenii.
Numai în afara tezei/Numai lucrări de curs: selectați cel puțin 21 de ore din următoarele opțiuni de comunicare și cel puțin 9 ore din comunicare sau alte domenii.
- COMM 5310 - Teorii în persuasiune
- COMM 5316 - Strategii de comunicare corporativă
- COMM 5320 - Comunicare vizuală avansată
- COMM 5321 Comunicare avansată de marketing pe Internet
- COMM 5323 Comunicare avansată a site-ului web
- COMM 5335 Comunicare profesională avansată
- COMM 5335 Comunicare globală
- COMM 5341 Management Media
- COMM 5345 Campanii de comunicare
- Seminar COMM 5392 (subiectul variază de la semestru la semestru; poate fi repetat atunci când subiectul se schimbă)
Posibile în afara opțiunilor
- MARK 5311 Marketing
- MARK 5320 Comportamentul cumpărătorului
- MARK 5326 Comunicare de marketing integrată
- MARK 5327 Cercetare pentru comunicare de marketing
- MARK 5329 Vânzări și Managementul vânzărilor
- MARK 5340 Strategie de marketing
- POLS 5315 Instituții politice americane
- POLS 5350 Subiecte în comportament și procese politice
În plus față de cele de mai sus, studenții pot depune o petiție pentru a urma cursuri postuniversitare opționale în alte departamente; cu toate acestea, studentul trebuie să depună o cerere oficială consilierului absolvent care va prezenta petiția Comitetului de studii universitare pentru aprobare.
Criterii de admitere
Potențialii studenți trebuie să solicite admitere prin intermediul și să furnizeze toate informațiile solicitate de Școala Absolventă. În plus, următoarele informații vor fi luate în considerare pentru a determina statutul de admitere în program: GPA de licență, scoruri GRE, scrisori de recomandare și un eseu. Toate criteriile sunt luate în considerare împreună; niciun factor nu va elimina un potențial student din considerare.
Următorul tabel prezintă cerințele specifice pentru admiterea necondiționată și de probă.
Standarde de admitere pentru absolvenți
Criterii de admitere | Necondiţionat | Probă |
GPA la ultimele 60 de ore ale programului de licență (așa cum este calculat de către Graduate School of UT Arlington) | 3.0 | sub 3.0 |
GRE | Evaluat | Evaluat |
3 scrisori de recomandare | Evaluat | Evaluat |
Eseu | Evaluat | Evaluat |
Cerința minimă GPA de licență pentru admiterea necondiționată este 3.0 pe o scară 4.0.
Studenții care nu îndeplinesc criteriile necondiționate vor fi examinați de un comitet al președintelui Departamentului de Comunicare, consilier pentru absolvenți și Comitetul pentru programul absolvent. Comitetul va analiza următoarele: GPA de licență (în ultimele 60 de ore de muncă de licență); Scoruri GRE (verbal, analitic și cantitativ); scrisori de recomandare; și eseu. Un solicitant care se desfășoară cu succes la majoritatea acestor criterii poate fi admis în probațiune. În timp ce luarea GRE este încurajată, această cerință poate fi renunțată pentru absolvenții de comunicare UTA cu un GPA cumulativ de 3,2 sau mai mare. Comisia va lua o decizie finală de admitere și va documenta această decizie pentru dosarul studentului.
Admitere necondiționată
Criteriile pentru statutul de admitere necondiționată sunt desemnate în tabelul anterior. Deciziile privind admiterea necondiționată sunt luate după luarea în considerare a GPA minimă menționată în standardele de admitere a absolvenților și a tuturor celorlalte criterii menționate în paragraful precedent.
Admitere Probă
Criteriile pentru statutul de admitere în probă sunt desemnate în tabelul anterior. Când se află în perioada de probă, studenții nu pot obține o notă mai mică de 3,0 în primele 12 ore semestriale de curs de absolvire.
Admiterea provizorie
Un solicitant care nu poate furniza toate documentele necesare înainte de termenul limită de admitere, dar care altfel pare să îndeplinească cerințele de admitere.
Stare amânată
Decizia amânată se acordă atunci când un dosar este incomplet sau când o decizie respinsă nu este adecvată.
Respingerea admiterii
Un solicitant i se va refuza admiterea dacă el sau ea are performanțe mai puțin decât satisfăcătoare la majoritatea criteriilor de admitere enumerate în tabelul anterior.
Criterii de partajare
Selecția bursei se va baza pe cel mai mare GPA din ultimele 60 de ore ale programului de licență. Candidații pentru burse trebuie să îndeplinească următoarele criterii:
- Studenți noi care vin la UT Arlington în toamna fiecărui semestru.
- Au un GPA de cel puțin 3,0 în ultimele 60 de ore ale programului de licență.
- Minim 3.0 GPA în ore de credit pentru absolvenți.
- Înscris la minimum 6 ore semestriale în semestrele lungi.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.