Master în Afaceri Internaționale
University of Lincoln
Informatie cheie
Locația campusului
Lincoln, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru studenții internaționali | studenți acasă: 9.900 GBP
Descoperă Lincoln oriunde te-ai afla în lume
Seminariile noastre web, cursurile de master, sesiunile de întrebări și răspunsuri și discuțiile cu panelul studenților sunt o modalitate excelentă de a descoperi cum este să trăiești și să studiezi la University of Lincoln .
Introducere
Cunoștințele dintr-o gamă largă de discipline sunt necesare studenților care doresc să înțeleagă operațiunile de afaceri într-un context internațional, iar acest curs își propune să ajute studenții să dezvolte cunoștințele și calitățile necesare pentru a concura eficient atât pe piețele interne, cât și pe cele internaționale.
Prin cursuri și seminarii, studenții sunt capabili să obțină o bază solidă în teoriile și practicile afacerilor internaționale, permițându-le să contribuie la performanța diferitelor tipuri de organizații din întreaga lume.
Programul oferă un nivel ridicat de sprijin pentru studenții internaționali. Aceasta include sprijin în limba engleză, orientare către studiul în Marea Britanie, abilități de studiu postuniversitar, dezvoltarea capacităților de carieră antreprenori și angajabili și sprijin pastoral. Angajarea strânsă cu Biroul Internațional, Centrul de Limbă Engleză, Serviciile pentru studenți, Echipa de cariere și angajare, bibliotecă și alte servicii centrale sunt aspecte esențiale ale acestui sprijin.
Absolvenții de afaceri pot folosi acest program pentru a examina mai aprofundat domeniul, în timp ce cei din alte medii își pot combina cunoștințele și abilitățile existente cu teoria afacerilor internaționale.
Acest program este disponibil pentru începutul lunii septembrie și februarie. Modulele opționale pot fi restricționate pentru cei care aleg să se înscrie în februarie din cauza numărului de studenți, a orarului și a constrângerilor de personal. Vă rugăm să rețineți că admiterea în februarie este disponibilă numai pentru studii cu normă întreagă.
Cursul este oferit și cu două Pathways separate. Studenții pot fie să finalizeze un an de studiu, fie să urmeze un curs de doi ani în care un an este petrecut în practică profesională pentru a câștiga experiență practică printr-un stagiu plătit. Studenții vor fi responsabili pentru aprovizionarea propriilor locuri de muncă plătite, dar vor fi sprijiniți de specialiști dedicați în angajare. Vă rugăm să rețineți: studenții trebuie să aleagă Pathway de practică profesională de la început atunci când aplică pentru curs și este disponibilă numai pentru începutul lunii septembrie.
Expertiză în industrie
Lincoln International Business School are o echipă experimentată de personal, care este alcătuită din cadre didactice cu experiență academică și profesională, având experți în domeniul industrial relevant și specialiști în finanțe cu interese largi în domeniul cercetării.
Școala găzduiește o serie de vorbitori vizitatori în fiecare an. Ca parte a școlii, studenții vor avea ocazia să învețe de la experți din industrie. Au fost vorbitori anteriori reprezentanți ai unor organizații precum Deloitte, Santander, HSBC, Innocent, Institutul Auditorilor Interni și Sir David Tweedie (fostul președinte al IASB).
Elevii au, de asemenea, șansa de a-și dezvolta abilitățile și cunoștințele în continuare cu activități extra-curriculare, cum ar fi aderarea la o societate, voluntariat sau devenirea de ambasador al studenților.
Prioritizarea predării față în față
La University of Lincoln , ne străduim să ne asigurăm că experiența studenților noștri este antrenantă, susținătoare și provocatoare din punct de vedere academic. Pe parcursul pandemiei de Coronavirus, ne-am adaptat la îndrumările guvernamentale pentru a menține studenții, personalul și comunitatea în siguranță. Toate restricțiile legale rămase legate de Covid-19 din Anglia au fost ridicate în februarie 2022 în conformitate cu Planul guvernului pentru a trăi cu Covid-19 și am îmbrățișat o revenire în siguranță la predarea personală în campus. Acolo unde este cazul, predarea față în față este îmbunătățită prin utilizarea instrumentelor și tehnologiei digitale și poate fi completată de oportunități online, în cazul în care acestea sprijină rezultatele învățării.
Suntem pe deplin pregătiți să ne adaptăm planurile dacă schimbările în orientările guvernamentale fac acest lucru necesar și ne vom strădui să ținem informați studenții actuali și potențiali.
„Această informație era corectă la momentul publicării (iulie 2023)”
Admitere
Curriculum
Cum studiați
Se așteaptă ca studenții de la acest program să citească pe larg și să rămână la curent cu dezbaterile teoretice actuale din literatură, inclusiv reviste relevante.
Prelegerile sunt utilizate în principal în domenii legate de disciplină. Materialele prelegerii pot fi îmbunătățite cu material audiovizual în primele etape ale cursului pentru a oferi ajutor suplimentar studenților din străinătate care se confruntă cu un mediu de învățare necunoscut. Cursurile sunt completate cu discuții și dezbateri cu privire la schimbările rapide și adesea spontane ale afacerilor internaționale. Seminarele sunt, de asemenea, o caracteristică a cursului.
Studenții MSc International Business sunt așteptați să studieze șase module de bază, care sunt concepute pentru a dezvolta o înțelegere a afacerilor internaționale, a abilităților de comunicare și a altor atribute esențiale ale absolvenților. Studenții pot selecta apoi două module opționale pe baza propriilor interese academice și a aspirațiilor de carieră.
Gradul se încheie cu o disertație concepută pentru a încuraja inovația și diverse Pathways către produsul final evaluat. În acest sens, disertația este un proiect extins care poate găzdui o serie de lucrări independente.
Management comparativ al resurselor umane (de bază)
Acest modul este conceput pentru a prezenta studenților principalele probleme care stau la baza managementului internațional și comparat al resurselor umane (IHRM) într-un context global. Astfel de probleme au crescut în proeminență datorită creșterii liberalizării comerțului, globalizării, răspândirii corporațiilor multinaționale (MNC), externalizării către Asia, concentrării asupra dezvoltării Africii și integrării economice în Uniunea Europeană.
Pe măsură ce firmele se internaționalizează din ce în ce mai mult, strategiile adecvate pentru gestionarea resurselor umane au devenit esențiale pentru concurența dintre companiile multinaționale. Elevii pot dezvolta o perspectivă asupra gestionării resurselor umane în diferite contexte naționale și pot examina acei factori globali și naționali care influențează abordările adoptate în managementul resurselor umane internaționale. Mai precis, modulul își propune să discute și să analizeze acei factori care au ca rezultat variații în practicile și politicile MRU în sistemele naționale de afaceri.
Disertație (de bază)
Dizertația oferă studenților cu o gamă largă de experiență și interese de a-și aplica și dezvolta abilitățile și cunoștințele existente într-un proiect de studiu independent, care oferă o oportunitate atât pentru exprimarea gândirii originale, cât și a creativității; împreună cu aplicarea abilităţilor analitice şi a raţionamentului critic. Abordarea noastră față de disertație este de a facilita abordări inovatoare și diverse Pathways către lucrarea finală evaluată; de fapt, disertația este un proiect de cercetare extins. Tema disertației ar trebui să fie aliniată la subiectul de studiu al studenților.
Finanțe și contabilitate (Core)
Acest modul este conceput pentru a introduce concepte și tehnici de analiză a costurilor și a rentabilității și a adus noțiunea de prețuri dintr-un punct de vedere mai larg pe piață, precum și dintr-o perspectivă de management strategic. Mai târziu, modulul își propune să acopere subiectele de analiză financiară, bugetare și planificare și sursele de finanțare.
Strategia globală de aprovizionare și aprovizionare (bază)
Pentru a asigura succesul organizațional, trebuie să căutăm să gestionăm relațiile cu furnizorii și clienții din amonte și din aval pentru a oferi clienților o valoare sporită la un cost mai mic pentru lanțul de aprovizionare în ansamblu. Se susține adesea că o organizație este la fel de bună ca și lanțul său de aprovizionare și că lanțul global de aprovizionare poate fi o sursă cheie de avantaj competitiv. În era globalizării, multe organizații sunt la fel de bune ca și lanțurile lor globale de aprovizionare. Lanțurile globale de aprovizionare oferă organizației acces la resurse strategice și le permit să concureze pe piețele globale. Managementul Achizițiilor și Lanțului de Aprovizionare, ca disciplină, s-a schimbat considerabil în multe companii și organizații în trecutul recent. Având în vedere suma de bani implicată în general în pregătirea și execuția deciziilor de achiziții și aprovizionare, aceasta nu este o surpriză și s-a susținut că o funcție operațională eficientă și eficientă de achiziție și aprovizionare poate aduce o contribuție importantă la rezultatele companiei și, de asemenea, poate adăuga semnificativ valoare. În mod tradițional, departamentul de achiziții a acționat ca intermediar care negociază acordurile și contractele cu furnizorii și, ulterior, monitorizează respectarea acestor acorduri. Cu toate acestea, acest rol tradițional se schimbă rapid, iar managerii de achiziții și lanțul de aprovizionare își asumă roluri mai strategice în cadrul organizațiilor, concentrate pe obținerea unor performanțe mai bune de la furnizori prin abordări precum un management mai activ al relațiilor cu furnizorii.
Antreprenoriat internațional (de bază)
Antreprenoriatul este un set de abilități esențiale în dezvoltarea la nivel global a afacerilor noi și existente, a întreprinderilor sociale și, mai larg, a societăților și a economiilor acestora. Întreprinderea este definită ca aplicarea ideilor creative și a inovațiilor în situații practice, combinând creativitatea, dezvoltarea ideilor și rezolvarea problemelor cu exprimarea, comunicarea și acțiunea practică. Antreprenoriatul este aplicarea abilităților de întreprindere pentru crearea și creșterea organizațiilor într-un context internațional pentru a identifica și a construi oportunități.
Acest modul se bazează pe cel mai recent Ghid QAA din Regatul Unit privind întreprinderile și antreprenoriatul în învățământul superior și își propune să dezvolte, la nivel internațional, conștientizarea întreprinderii, o mentalitate antreprenorială și capacitatea antreprenorială, care pot duce la eficacitatea antreprenorială care poate fi aplicată într-o gamă largă. a contextelor.
Marketing internațional și clienți (Core)
Scopul acestui modul este de a oferi studenților posibilitatea de a dezvolta o înțelegere a conceptelor de marketing aplicate într-un context internațional. Modulul este conceput pentru a oferi studenților o înțelegere clară a instrumentelor de marketing disponibile și utilizarea lor într-un mediu internațional, înțelegând diversitatea culturală a clienților lor.
Persoane și organizații globale (Core)
Acest modul își propune să introducă cursanții la realitățile organizațiilor și provocările practicii de management în arena de afaceri globală. Scopul său este de a promova gândirea critică a organizațiilor ca sisteme complexe, bazate pe procese culturale și de a dezvolta în permanență structuri sociale care funcționează pe baza relațiilor și interacțiunilor dintre oameni.
Un număr tot mai mare de firme au activități răspândite în întreaga lume și o reflecție critică asupra impactului culturii asupra activităților de afaceri și a persoanelor în acest context este de o importanță vitală. Activitățile de afaceri transfrontaliere sunt susținute de interacțiunea culturală, iar modulul va dezvolta cunoștințe despre înțelegerea impactului culturilor (naționale) asupra practicii manageriale.
Vor fi studiate diferite nivele de cultură, cu un accent deosebit pe culturile naționale și dacă și cum afectează comportamentele firmelor și indivizilor. Elevilor le va fi oferită posibilitatea de a aduna cunoștințe de specialitate în anumite teme, firme sau culturi, prin intermediul unor sarcini concentrate.
Elaborarea de strategii (Core)
Strategia este inima fiecărei organizații. Acest modul explorează modul în care este concepută strategia, modul în care aceasta afectează organizația și modul în care organizația poate fi proiectată pentru a-și realiza strategia în mod eficient și eficient. Modulul își propune să sprijine studenții în dezvoltarea abilităților lor de gândire strategică printr-o revizuire a diverselor teorii, modele și exerciții practice.
Înțelegerea afacerilor internaționale (Core)
Înțelegerea afacerilor internaționale este un modul de bază pentru studenții de masterat în afaceri internaționale. Finalizarea cu succes vă va ajuta să înțelegeți mediul general al afacerilor internaționale, stabilirea criteriilor de selecție a țării și evaluarea țării în contextul afacerilor internaționale. De asemenea, vă va dezvolta abilitățile de a efectua cercetări de bază și pregătire a rapoartelor profesionale.</p Cum sunteți evaluat O varietate de metode de evaluare sunt utilizate în timpul acestui curs, inclusiv eseuri, rapoarte, prezentări și lucru în grup. Aceste evaluări sunt concepute pentru a dezvolta abilitățile necesare în industrie. Politica University of Lincoln privind feedback-ul privind evaluarea urmărește să se asigure că cadrele universitare vor returna studenților evaluările în curs - de obicei în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii.
Cum sunteți evaluați
În timpul acestui curs sunt utilizate o varietate de metode de evaluare, inclusiv eseuri, rapoarte, prezentări și lucru în grup. Aceste evaluări sunt concepute pentru a dezvolta abilitățile necesare în industrie.
Politica University of Lincoln privind feedback-ul privind evaluarea urmărește să se asigure că cadrele universitare vor returna studenților evaluările în curs - de obicei în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii.