Master în Afaceri Internaționale
Queen's University Belfast
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 23.100 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa internationala
Introducere
Vă dați seama că afacerile se desfășoară din ce în ce mai mult pe o piață globală și doriți să obțineți abilitățile esențiale necesare pentru a înțelege și gestiona provocările și oportunitățile de afaceri într-un astfel de cadru. Doriți o carieră în organizații precum corporații multinaționale, organizații internaționale neguvernamentale, organizații internaționale multilaterale și consultanță, dintre care multe au birouri în Irlanda. Doriți să fiți învățat și supravegheat de cadre academice internaționale de conducere și de management, activi în cercetare, care oferă un mediu de învățare antrenant.
Afacerile internaționale se concentrează asupra organizațiilor care nu își limitează operațiunile la un singur stat național, cum ar fi Citigroup și Google. Programul de Master în Afaceri Internaționale ia în considerare de ce există aceste organizații, cum au succes în mediul global în continuă schimbare și ce înseamnă activitățile lor pentru diferitele țări în care fac afaceri.
Acest program oferă studenților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a supraviețui și a prospera într-o lume din ce în ce mai interconectată. Elevii vor dobândi o înțelegere a instrumentelor, tehnicilor și abilităților practice asociate cu operarea unei organizații peste granițe și o apreciere a interacțiunilor dintre firme, guverne și societate într-un context internațional.
Repere în afaceri internaționale
Facilități de clasă mondială
- Metodele de predare folosite în acest program includ de obicei prelegeri, ateliere de lucru, tutoriale, studii de caz, întâlniri cu practicieni și experți în afaceri internaționale, utilizarea instrumentelor de luare a deciziilor (de ex. Rezolvatori și instrumente Excel utilizate în mod obișnuit în companii, aplicații web interactive sau computer) și demonstrații de software. Prelegerile sunt, de asemenea, adesea intercalate cu discuții, exerciții de grup și studii de caz care permit studenților să se implice cu teorii și concepte și să reflecte asupra aplicării lor în practică. În colaborare cu QUB Science Shop și legături cu Institutul de Conducere William J. Clinton, precum și lectori invitați de la companii multinaționale, organizații non-guvernamentale și companii locale, studenților noștri li se oferă informații regulate asupra realității practicilor de afaceri. Elevii se pot aștepta la o varietate de tipuri de evaluare (rapoarte, prezentări, eseuri, examene) menite să îmbunătățească dezvoltarea abilităților, analiza critică și dezvoltarea capacităților.
Experți de renume internațional
- Acest program oferă studenților de afaceri o oportunitate de a obține cunoștințe aprofundate cu privire la afacerile globale. Modulele realizate în acest program reflectă o astfel de perspectivă, studenții fiind cei mai bine plasați pentru a ocupa un loc de muncă în cadrul organizațiilor globale. În plus, fundația academică bună oferită în acest program poate servi ca punct de plecare pentru progresul către studii de doctorat la universități de înaltă calitate. Programul de Master în Afaceri Internaționale se desfășoară într-un mediu de predare multicultural, cu studenți locali și internaționali care lucrează și se angajează împreună. Mediul multinațional, împreună cu clasele relativ mici, permite o experiență de învățare foarte puternică, în care competențele interculturale cheie pot fi dobândite prin diferite interacțiuni.
Experiența studenților
- Acest program este predat în campusul Riddel Hall din Belfast de Sud, care are facilități și resurse dedicate studenților postuniversitari, inclusiv un teatru de ultimă generație, o sală comună postuniversitară, săli de calculatoare, catering și parcare la fața locului. Centrul excelent de orientare a studenților de la Queen's University oferă un serviciu de dezvoltare a învățării tuturor studenților care doresc să-și îmbunătățească tehnicile de studiu, să îmbunătățească scrierea critică sau să reîmprospăteze cunoștințele despre abilitățile numerice. În plus, Centrul de Studii INTO oferă sprijin lingvistic pentru studenții internaționali, precum și îndrumări privind carierele și capacitatea de angajare.
Oportunități de carieră
Acest program oferă cunoștințele și abilitățile care sunt căutate de angajatori - IMM-uri axate pe business intelligence, comerț sau soluții de afaceri, companii de producție, întreprinderi multinaționale, instituții internaționale și ONG-uri și agenții guvernamentale responsabile de comerț și investiții - precum și industria de consultanță. Unii studenți ar putea dori să urmeze o carieră academică prin studii de doctorat – în ultimii trei ani, patru dintre studenții noștri au început o carieră academică în Marea Britanie și în străinătate.
Absolvenții reginei obțin beneficii excepționale. Inițiative unice, cum ar fi Degree Plus și Researcher Plus, ne consolidează angajamentul față de angajabilitatea, în timp ce programele inovatoare de conducere și executive, alături de integrarea excelentă cu experți în afaceri, îi ajută pe studenții noștri să obțină poziții cheie de conducere atât la nivel național, cât și internațional.
Curriculum
Businessul International MSc este acordat studenților care finalizează cu succes opt module predate (120 de puncte CATS) și un proiect de disertație / consultanță / proiect de cercetare academică (60 de puncte CATS).
Modulele predate sunt:
Strategia de afaceri internațională
Întreprinderea multinațională
Contabilitate într-un mediu internațional
Lanțuri și rețele de aprovizionare sustenabile
HRM global
Marketing international
Metode și tehnici de cercetare
Managementul inovației globale
Calificările de ieșire sunt disponibile: studenții pot ieși cu o diplomă postuniversitară completând cu succes 120 de puncte CATS din modulele predate sau un certificat postuniversitar completând cu succes 60 de puncte CATS din modulele predate.
Introducere Acest program oferă studenților de afaceri o oportunitate de a obține cunoștințe aprofundate cu privire la afacerile globale. Modulele realizate în acest program reflectă o astfel de perspectivă, studenții fiind cei mai bine plasați pentru a ocupa un loc de muncă în cadrul organizațiilor globale.
Studenții vor studia o combinație de module care abordează economia globală din ce în ce mai integrată și interdependentă în cadrul căreia se desfășoară afacerile internaționale și domeniile funcționale de bază ale afacerii dintr-o perspectivă internațională. De asemenea, este necesară o disertație.
Modulele sunt axate pe teorii de bază și aspecte contemporane legate de strategia de afaceri internațională, aspectele contabile și financiare ale afacerilor internaționale, rețelele de lanțuri de aprovizionare internaționale, gestionarea resurselor umane, marketingul, precum și metodele de sprijin pentru afaceri și cercetare.
Programul MSc International Business este derulat într-un mediu de predare multicultural, cu studenți locali și internaționali care lucrează și se angajează împreună.
Semestrul 1
Strategia de afaceri internațională
Acest modul își propune să reflecteze asupra mai multor teorii în managementul strategic și să evalueze mai multe modele teoretice și concepte de management strategic care stau la baza. De asemenea, va aborda instrumente analitice mai practice, aplicându-le cazurilor contemporane ale marilor companii globale. Strategia de afaceri internaționale necesită analiza informațiilor complexe, incerte și incomplete și capacitatea de a limita această ambiguitate și de a dezvolta și implementa judecăți ferme la scară largă. În cele din urmă, este preocupat în principal de perspectiva holistică, la nivel strategic, a luării deciziilor de management într-un mediu de afaceri internațional.
Conținutul modulului se concentrează pe mai multe teme cheie. În primul rând, gândirea și analiza strategică sunt influențate de efectele industriale, de resurse și instituționale. În al doilea rând, implementarea strategică se concentrează pe probleme de internaționalizare și diversificare. În al treilea rând, execuția strategică încorporează atât aspectele structurale, cât și cele sociale
Întreprinderea multinațională
Scopul modulului este de a familiariza studenții cu o formă organizațională unică pentru afacerile internaționale și de a explora unele dintre problemele cu care se confruntă aceste firme.
Modulul se concentrează pe Întreprinderea Multinațională (MNE), completând conținutul mai larg din modulul Fundamentele Strategiei de Afaceri Internaționale (FIBS). MNE-urile sunt o formă unică de organizare a afacerilor, cu activități ale firmei care depășesc granițele naționale și au primit o atenție semnificativă în literatura de afaceri internaționale din acest motiv. EMN-urile sunt actori cheie la nivel supranațional, regional și național și este imposibil de înțeles desfășurarea afacerilor internaționale fără a aprecia natura unică a EMN.
Contabilitate într-un mediu internațional
Scopul acestui modul este de a echipa studenții să evalueze critic sistemele de control managerial utilizate în companiile internaționale și/sau multinaționale (MNC). Modulul explorează, de asemenea, impactul acestor sisteme de control asupra comportamentului și eficacității managementului în filialele naționale și străine. Modulul începe prin a examina sistemele financiare globale, criza financiară și termenul scurt. Vom explora impactul presiunilor de performanță pe termen scurt asupra sistemelor de control al managementului, împreună cu abordările contemporane ale măsurării performanței și managementului performanței. Vom examina apoi variabilele macroeconomice fundamentale și impactul lor potențial asupra sistemelor de control al managementului MNC. Sunt examinate tehnicile și practicile tradiționale și contemporane utilizate de manageri în deciziile de investiții de capital pe termen lung. Aceasta este urmată de evaluarea performanței operațiunilor străine și a managerilor acestora în cadrul procesului decizional centralizat în afaceri multidiviziale. În contextul îmbunătățirii eficienței organizaționale, sunt explorate considerentele cursului de schimb în bugetele operaționale ale filialelor străine și impactul acestora asupra comportamentului managerilor de filiale străine. Modulul va examina apoi prețurile de transfer internaționale și impactul acestora asupra sistemelor de control al managementului. Lucrările academice publicate vor fi evaluate critic în scopul identificării impactului potențial al problemelor actuale și al evoluțiilor recente.
Lanțuri și rețele de aprovizionare sustenabile
Accentul acestui modul este pe teoria și practica managementului și logisticii lanțului global de aprovizionare. În special, conținutul cursului acoperă principalele provocări manageriale în luarea deciziilor la nivel strategic, tactic și operațional, luând în considerare contextele economice, sociale și de mediu ale unei afaceri și expunerea lanțurilor de aprovizionare la riscuri interne și externe. Contextul modulului ia în considerare, de asemenea, aspecte de afaceri ale economiei circulare, precum și tehnologii inovatoare care au impact asupra modului de a face afaceri internaționale, cum ar fi lanțurile de blocuri, Internet-of-Things, imprimarea 3D etc.
Astfel, la finalizare, studenții vor fi dobândit o înțelegere a deciziilor cu care se confruntă managerii lanțului de aprovizionare într-un mediu global. Mai precis, studenții vor fi capabili să aplice concepte și teorii pentru a lua decizii și să comunice acele decizii părților interesate.
Semestrul 2
HRM global
În cadrul afacerilor internaționale, înțelegerea managementului resurselor umane și a interacțiunii acestora cu mediul lor imediat este de o importanță critică. Global HRM este un modul conceput pentru a oferi studenților o apreciere avansată a naturii în schimbare a muncii, precum și a aspectelor cheie ale managementului resurselor umane internaționale.
Acest modul se va concentra pe trei teme cheie. În primul rând, natura schimbărilor aduse sistemelor de lucru din cauza concurenței globale crescute. În al doilea rând, modulul va oferi un accent pe problema gestionării transfrontaliere în cadrul organizației moderne de afaceri. În cele din urmă, modulul se va concentra pe a permite studenților să înțeleagă problemele cheie implicate în studiul comparat al muncii și sistemelor de muncă.
Marketing international
Accentul modulului este pe teoria, practica și provocările cu care se confruntă managerii de marketing care lucrează într-un mediu global/internațional și pe conceptele și teoriile care pot fi utilizate pentru a informa luarea deciziilor de marketing în aceste contexte. Temele orientative din timpul cursului includ principii de marketing, marketing global/internațional în firmă, piețe emergente, dinamica culturală, găsirea de noi piețe globale/internaționale, marketing de export, decizii de produse și servicii 1: concepte de branding și o revizuire a primelor 100 Mărci globale, decizii de produse și servicii, probleme actuale în marketingul global/internațional, comunicații – concurență în economia digitală, o revizuire a standardizării vs. Dezbateri de adaptare în marketing global/internațional
Metode și tehnici de cercetare
Acest modul își propune să ofere studenților o serie de abilități pentru a efectua cercetări eficiente în afaceri și management. Abilitățile învățate în acest modul vor fi aplicabile în diferite profesii, deoarece relevanța și importanța capacității de a proiecta cercetarea, interpretarea, analizarea critică și evaluarea informațiilor calitative și cantitative sunt cruciale în lumea managementului de astăzi. Scopul general al modulului este de a introduce studenții în procesul de cercetare și de a prezenta instrumentele și metodologiile științelor sociale necesare pentru realizarea cercetării tezei.
Accentul va fi pus pe dotarea studenților cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a alege cea mai potrivită metodologie de cercetare și metoda(e) pentru o anumită problemă/problemă de cercetare. Pornind de la aceasta, modulul va dezvolta cunoștințele și abilitățile studenților în ceea ce privește metodele de cercetare calitative și cantitative, care au aplicabilitate directă în ceea ce privește viitoarea angajare. La finalizarea acestui modul, studenții vor fi dobândit o înțelegere cuprinzătoare atât a aspectelor filozofice, cât și a celor practice ale efectuării cercetării și, astfel, ar trebui să fie capabili să ia decizii mai informate cu privire la strategia, designul și metodologia de cercetare. De asemenea, studenții ar trebui să se simtă încrezători în redactarea unei dizertații/proiect de consultanță.
Managementul inovației globale
Scopul principal al acestui modul este de a dezvolta o perspectivă asupra inovației și a modului în care aceasta s-a dezvoltat într-o lume globalizată. În plus, modul în care cunoștințele sunt create, împărtășite și transformate prin colaborare și coordonare între sistemele naționale de inovare diferențiate pentru a dezvolta rețele globale de inovare este un punct cheie al acestui modul. Modulul abordează, de asemenea, modul în care cunoștințele sunt create, transferate, asimilate, transformate și utilizate la nivel internațional prin procese de inovare, învățare, cercetare și dezvoltare (R&D). Acest modul este împărțit în mai multe teme generale. În primul rând, va analiza teoriile inovației în general și le va aplica într-un context internațional prin perspectivele globalizării. În al doilea rând, se va lua în considerare importanța geografiei și a spațiului și modul în care inovația poate fi înrădăcinată în sistemele naționale de inovare atât ale orașelor, cât și ale grupurilor de activitate de cunoaștere. În al treilea rând, accentul va fi pus pe modul în care firmele inovează și gestionează tehnologia, cunoștințele și inovarea produselor.
Mai precis, unele dintre temele principale explorate în acest modul includ; globalizarea inovației, strategii de inovare, managementul cunoștințelor, inovarea modelului de afaceri, sistemele naționale de inovare, gestionarea locației cercetării și dezvoltării, geografie și spațiu, managementul tehnologiei și informațiilor și inovarea durabilă.
Semestrul 3
Fiecare candidat pentru un MSc International Business trebuie să finalizeze o dizertație tradițională sau un proiect de consultanță sau un proiect de cercetare academică înainte de a putea fi luat în considerare pentru acordarea diplomei. Pentru a putea trece la opțiunile de disertație din semestrul 3, studenții ar trebui, în mod normal, să fi finalizat cu succes toate modulele predate.
Disertație
O disertație este o lucrare scrisă originală și substanțială, în care o problemă, ipoteză sau întrebare de importanță este supusă analizei și elucidării folosind o metodă sau metode explicite. Originalitatea disertației constă în faptul că este noua lucrare a unui autor individual care abordează o problemă de importanță practică și/sau academică. Se așteaptă ca disertația să aducă o contribuție la cunoaștere. Aceasta înseamnă că cercetarea dumneavoastră trebuie să fie legată în mod satisfăcător de ceea ce se știe deja despre subiect. Acest lucru necesită o revizuire amănunțită a literaturii care există deja despre acest subiect. Proiectul de disertație presupune în mod normal colectarea de date primare, o discuție detaliată a metodologiei de cercetare și a concluziilor/recomandărilor și a valorii contextuale a rezultatelor.
Proiect bazat pe consultanță
Scopul modulului de raport bazat pe consultanță este de a permite studenților să se bazeze pe gama lor de cunoștințe și abilități și să le folosească pentru a oferi soluții la o problemă/provocare/problemă sau caz de afaceri actuale.
Un proiect de consultanță implică lucrul cu o organizație client pentru a face recomandări pentru rezolvarea unei probleme, provocări sau probleme prestabilite de consultanță. Scopul proiectului de consultanță este de a le permite studenților să dezvolte abilități critice în implicarea eficientă a clienților, leadership și managementul proiectelor. Acest modul provoacă studenții să-și dezvolte și să-și progreseze capacitatea de a citi și de a gândi critic, de a pune la îndoială înțelepciunea primită și de a dezvolta argumente logice și argumentate. Există un număr limitat de proiecte de consultanță disponibile; obținerea proiectului de consultanță face parte dintr-un proces competitiv.
Proiect de cercetare academică
În loc să finalizeze o disertație tradițională sau un proiect de consultanță, studenții pot alege să facă un proiect de cercetare academică. Proiectul de cercetare academică este în esență un super-modul care cuprinde trei elemente interdependente. Primele două elemente sunt similare cu modulele normale (Contemporary Issues in Management and Business Governance and Ethics), dar sunt predate în bloc. Aceste module, împreună cu celelalte module pe care elevii le completează în programele lor respective, îi ajută pe studenți să se pregătească pentru al treilea element, Critical Literature Review.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Cum îmi finanțez studiile?
Departamentul pentru Economie va oferi un împrumut cu taxă de școlarizare de până la 5,500 GBP per student din NI / UE pentru studii postuniversitare.
Un sistem de împrumuturi postuniversitare din Marea Britanie oferă împrumuturi pentru studenți susținute de guvern de până la 10.609 GBP pentru cursuri de master predate și de cercetare în toate domeniile. Criteriile, eligibilitatea, rambursarea și informațiile despre cerere sunt disponibile pe site-ul web al guvernului Regatului Unit.
Burse internaționale
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.