Master în Afaceri Internaționale - Marketing Strategic
Maastricht University, School of Business and Economics
Informatie cheie
Locația campusului
Maastricht, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 2.209 *
Termen limită de aplicare
01 May 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* taxa legală, taxa instituțională pentru acest program este: 15.800 €
Introducere
Ești interesat de dezavantajele marketingului într-o afacere internațională rapidă? Te-ai întrebat vreodată de ce o înțelegere intimă a clienților este atât de importantă pentru succesul unei organizații? Doriți să aflați cum marketingul și inovațiile pot fi utilizate pentru a oferi o valoare superioară companiilor și clienților?
Marketingul strategic se învârte în jurul a patru domenii de bază: conectarea cu clienții, crearea de valoare, gestionarea inovațiilor și dezvoltarea de strategii bazate pe date. Se concentrează pe rolul marketingului din perspectiva deciziilor strategice, de top management și îmbină cunoștințele științifice de ultimă generație cu practica. Abilitățile, competențele analitice și o mentalitate internațională sunt dezvoltate prin proiecte de echipă și cazuri reale de la companiile noastre partenere.
Fapte rapide
- Lucru în consultanță, pentru companii B2C și B2B, pentru mari multinaționale, institute de cercetare sau departamente
- Master de 1 an, cu normă întreagă, predat în limba engleză
- începe în februarie și septembrie
- Săptămânal: 8 ore de cursuri, 14 ore de lucru în grup, 18 ore de studiu individual
- Sunt disponibile Double Degree și International Triangle
- veți obține un Master în Afaceri Internaționale cu o specializare în Marketing Strategic
De ce acest program?
Potrivit Forrester, 72% dintre companii spun că îmbunătățirea experienței clienților este prioritatea lor principală. Deși experiența clienților a devenit o preocupare de top a directorilor de afaceri din întreaga lume și este considerată un factor cheie al succesului corporativ pe termen lung, nu este ușor de gestionat. Cunoștințele dobândite în Marketing Strategic echipează studenții cu setul de instrumente potrivit pentru a reuși pe piața actuală.
Școala de Afaceri și Economie (SBE) a Universității Maastricht este lider mondial în managementul serviciilor centrate pe clienți. Institutul său afiliat Service Science Factory este una dintre cele mai importante instituții de management al serviciilor la nivel mondial. Colaborează cu companii dintr-o varietate de țări și industrii pentru a efectua cercetări și a dezvolta soluții și inovații pentru a ajuta companiile să devină mai centrate pe client.
Marketingul strategic poate fi combinat cu un program dublu de studii.
Admitere
Curriculum
Oportunități uimitoare de educație
Program de onoruri premium
Premium vă oferă acest avantaj suplimentar, oferind experiență în lumea reală în timpul studiilor. Ca parte a unei echipe de studenți, vei acumula experiența și abilitățile pe care le caută angajatorii. Lucrați la o misiune reală pentru o companie, un ONG sau o instituție de învățământ. Creați un plan de dezvoltare personală. Participați la coaching individual intensiv, la cursuri de master și la ateliere.
stagii
Stagiile vă oferă o experiență practică care vă îmbunătățește studiile și vă crește capacitatea de angajare. Mulți absolvenți ajung adesea să lucreze la organizația în care fac stagiari. SBE încurajează masteranzi să facă un stagiu extracurricular, de 8-26 de săptămâni. Biroul de stagii SBE are o bază de date extinsă cu oportunități de stagiu și este disponibil pentru îndrumare și consiliere.
Combină teza și stagiul
În loc să se confrunte cu un compromis între terminarea studiilor și efectuarea unui stagiu, studenții SBE au opțiunea de a combina cele două. În timpul programului de teză-internship (TIP), teza ta va fi scrisă pe un subiect relevant pentru o companie sau organizație în timpul unui stagiu cu jumătate de normă. Acest lucru vă oferă tezei dvs. de concentrare și aplicabilitate și vă oferă experiență practică de lucru.
Cursuri și curriculum 2022 - 2023
Marketingul strategic constă din șase cursuri obligatorii și o teză de master. Prin abordarea unei combinații de studii de caz provocatoare, proiecte din viața reală de la companiile noastre partenere și prelegeri invitate de la practicieni experți, dezvoltați abilități importante și competențe analitice importante în domeniul marketingului strategic.
Curriculum
- EBC4078 Strategie de marketing și inovație
- EBC4265 Analiza datelor
- EBS4016 Scrierea unei propuneri de teză de master IB Marketing strategic
- EBC4079 Psihologia consumatorului
- electiv
- EBC4076 Management Service
- Teză de master sau program de stagiu pentru teză
- EBC4267 Marketing digital
Clasamente
Clasamente și recunoaștere
- Acreditare Triple Crown - Scoala de Afaceri si Economie
- UM este a șasea cea mai bună universitate pentru tineri din lume
- Financial Times MIM 2021: MSc International Business clasat pe locul 37 Masters în Management
- Financial Times a lăudat SBE în exemplele de bune practici de durabilitate, etică și scop social în metodele de predare și educație
Burse și finanțare
Misiunea Universității din Maastricht (UM) este de a oferi studenților din întreaga lume oportunitatea de a se dezvolta în gânditori activi, orientați la nivel global, care sunt gata să aducă o contribuție pozitivă societăților lor.
Educația inovatoare și de înaltă calitate a UM, bazată pe învățarea bazată pe probleme (PBL) la scară mică, într-un cadru internațional și intercultural, pregătește studenții pentru acest scop.
În calitate de comunitate academică deschisă și accesibilă, UM oferă mai multe burse pentru a sprijini studenții de licență și absolvenți cu potențial de dezvoltare personală care se confruntă cu dificultăți financiare pentru a urma o diplomă la UM. Studenții bursieri UM funcționează ca ambasadori importanți ai universității în timpul și după studii. Studenții bursieri UM sunt selectați pe baza excelenței lor academice, angajamentului extracurricular, cetățeniei active și nevoilor financiare. Deoarece numărul de burse este limitat, procesul de selecție este extrem de competitiv.
Înainte de a aplica pentru o bursă UM, vă rugăm să luați în considerare factorii rezumați mai jos. Citiți acestea cu atenție, pentru a vă asigura că timpul prețios pe care îl investiți în aplicație dă roade:
- Va trebui să aplicați pentru un program de studii la UM înainte de a aplica pentru o bursă;
- Aveți voie să aplicați pentru o singură bursă UM, aplicațiile multiple vor fi descalificate;
- Verificați dacă naționalitatea dvs. este eligibilă pentru bursă;
- Verificați dacă programul dvs. de studii participă la bursă;
- Asigurați-vă că, dacă bursa acoperă numai taxele de școlarizare, vă puteți finanța propriile cheltuieli de trai (chirie, mâncare și asigurări) pe toată durata studiilor.
Galerie
Acreditări
Oportunități de carieră
Viitorul tau
Ca absolvent de Marketing Strategic, vei fi instruit în gândirea practic și creativ, ceea ce este esențial pentru transmiterea unui mesaj puternic de marketing. Veți avea abilitățile de afaceri și manageriale pentru o gamă largă de locuri de muncă interesante, inclusiv manager de experiență clienți, manager de produs sau de marcă, analist de marketing, consultant de management și manager de cont. În plus, capacitatea ta de a lucra ca parte a unei echipe internaționale și de a comunica la diferite niveluri ale unei organizații te va face un partener ideal în discuțiile strategice.
Perspectivele de carieră
Absolvenții au găsit poziții în multe tipuri diferite de organizații din orice industrie, inclusiv:
- firme de consultanță în management
- companii B2C și B2B; de la mici companii regionale la mari multinaționale
- instituții de cercetare și universități
- start-up-uri (tehnologice).
- organizații non-profit