Master în Afaceri Internaționale - Contabilitate și Tehnologia Informației de Afaceri
Maastricht University, School of Business and Economics
Informatie cheie
Locația campusului
Maastricht, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.209 *
Termen limită de aplicare
01 May 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* taxa legală, taxa instituțională pentru acest program este: 15.800 €
Introducere
Sunteți interesat să culegeți, să interpretați și să verificați informații financiare care vă vor ajuta compania să ia decizii de afaceri mai bune? Doriți să interpretați datele financiare pentru a determina câte produse ar trebui să facă compania dvs.? Sau aflați ce informații sunt relevante pentru investitorii dvs.? Atunci specializarea în Contabilitate și Tehnologia Informației de Afaceri ar putea fi potrivită pentru tine. Specializarea face parte din programul de master în Afaceri Internaționale. Contabilitatea nu este doar scrierea numerelor și registre; este coloana vertebrală a oricărei organizații, în centrul unora dintre cele mai importante decizii de afaceri. Și principiile internaționale de contabilitate sunt doar atât - internaționale. Vă puteți duce calificarea pe tot globul. Departamentul de Contabilitate și Management al Informației de la Școala de Afaceri și Economie este o putere de cercetare, care colaborează cu UE și multe firme de audit europene.
Fapte rapide
- disponibil și ca program de doi ani, cu fracțiune de normă în olandeză (IB/Contabilitate și control)
- munca in audit, consultanta, contabilitate guvernamentala
- Opțiuni de dublu grad
- Master de 1 an, cu normă întreagă, predat în limba engleză
- începe în februarie și septembrie
- săptămânal: 8 ore de cursuri, 14 ore de lucru în grup, 18 ore de studiu individual
- veți obține un MSc în afaceri internaționale cu o specializare în contabilitate și tehnologie de afaceri
De ce acest program?
Contabilitatea este coloana vertebrală a oricărei companii. Fără el, angajații, procesele și produsele nu pot fi organizate și întreținute. Informațiile financiare trebuie adunate, interpretate și verificate pentru a putea lua decizii de afaceri și a oferi informații relevante părților interesate. Câți angajați ar trebui să angajăm? Câte produse ar trebui să facem? Ce informații sunt relevante pentru investitorii din compania noastră? Aceste întrebări sunt tipurile la care veți răspunde în acest studiu interesant al contabilității și tehnologiei informației de afaceri.
Oportunități de educație uimitoare
Program de onoruri premium
Premium vă oferă acest avantaj suplimentar, oferind experiență în lumea reală în timpul studiilor. Ca parte a unei echipe de studenți, vei acumula experiența și abilitățile pe care le caută angajatorii. Lucrați la o misiune reală pentru o companie, un ONG sau o instituție de învățământ. Creați un plan de dezvoltare personală. Participați la coaching individual intensiv, la cursuri de master și la ateliere.
Stagii de practică
Stagiile vă oferă o experiență practică care vă îmbunătățește studiile și vă crește capacitatea de angajare. Mulți absolvenți ajung adesea să lucreze la organizația în care fac stagiari. SBE încurajează studenții de la master să facă un stagiu extracurricular, de 8-26 de săptămâni. Biroul de stagii SBE are o bază de date extinsă cu oportunități de stagiu și este disponibil pentru îndrumare și consiliere.
Combină teza și stagiul
În loc să se confrunte cu un compromis între terminarea studiilor și efectuarea unui stagiu, studenții SBE au opțiunea de a combina cele două. În timpul programului de teză-internship (TIP), teza ta va fi scrisă pe un subiect relevant pentru o companie sau organizație în timpul unui stagiu cu jumătate de normă. Acest lucru vă oferă tezei dvs. de concentrare și aplicabilitate și vă oferă experiență practică de lucru.
Cursuri și curriculum 2022 - 2023
Grupurile mici de predare și studiile de caz practice sunt o pregătire excelentă pentru lumea muncii. Deși acestea sunt comune tuturor programelor și cursurilor de la Școala de Afaceri și Economie, se aplică în special contabilității. În plus, multe firme (de exemplu marile firme de audit) se angajează în programa noastră pentru a oferi ateliere și prelegeri interactive. Programul oferă amestecul perfect de cursuri de contabilitate de bază cu o selecție largă de opțiuni pe care le puteți folosi pentru a face programul potrivit pentru dvs. și obiectivele dvs.
- EBC4037 Servicii de asigurare și analiză de audit
- EBC4263 Analiza datelor
- EBS4011 Scrierea unei propuneri de teză de master IB Contabilitate, Managementul informațiilor și Business Intelligence
- EBC4039 Analiza și evaluarea situațiilor financiare
- Elective
- EBC4074 Contabilitate financiară avansată
- EBC4069 Risc, control și conformitate
- Teză de master sau program de stagiu pentru teză
Clasamente și recunoaștere
- Acreditare Triple Crown - Scoala de Afaceri si Economie
- Financial Times a lăudat SBE în exemple de bune practici de durabilitate, etică și scop social în metodele de predare și educație
- UM este a șasea cea mai bună universitate pentru tineri din lume
- Financial Times MIM 2021: MSc International Business clasat pe locul 37 Masters în Management
Viitorul tau
Interacțiunea cu companiile este fundamentală pentru această specializare. Veți avea ocazia să vizitați companii, să cunoașteți viitori potențiali angajatori, să vă alăturați unor asociații de studiu și să participați la prelegeri și ateliere de lucru susținute de firme de audit precum KPMG, Ernst & Young, Deloitte Touche Tohmatsu și PricewaterhouseCoopers. În etapa postuniversitară, legăturile cu lumea corporativă sunt încă mai puternice. Programele postuniversitare enumerate mai jos sunt o parte vitală a managementului companiei și dezvoltării executive, iar directorii corporațiilor fac parte din Consiliul de Supraveghere al programelor.
Certificare și studii ulterioare
După ce ai absolvit, poți intra direct în forța de muncă. Dar probabil că îți vei dori și să fii certificat de contabil, fie în Țările de Jos, fie pe plan internațional, la School of Business and Economics sau la o altă instituție prestigioasă din străinătate. Mai jos sunt câteva dintre opțiunile pentru a-ți continua educația și a obține certificări profesionale în Maastricht.
Când absolviți, vă puteți căuta de lucru în:
- firme de audit
- finante corporative
- audit intern
- antreprenoriat
- consultanta financiara
- contabilitatea guvernamentală
Unele dintre posturile pe care le-au ocupat absolvenții noștri includ:
- Manager de audit la Deloitte
- Auditor intern la ING
- Manager Servicii de restructurare a afacerilor la PwC
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Misiunea Universității din Maastricht (UM) este de a oferi studenților din întreaga lume oportunitatea de a se dezvolta în gânditori activi, orientați la nivel global, care sunt gata să aducă o contribuție pozitivă societăților lor.
Educația inovatoare și de înaltă calitate a UM, bazată pe învățarea bazată pe probleme (PBL) la scară mică, într-un cadru internațional și intercultural, pregătește studenții pentru acest scop.
În calitate de comunitate academică deschisă și accesibilă, UM oferă mai multe burse pentru a sprijini studenții de licență și absolvenți cu potențial de dezvoltare personală care se confruntă cu dificultăți financiare pentru a urma o diplomă la UM. Studenții bursieri UM funcționează ca ambasadori importanți ai universității în timpul și după studii. Studenții bursieri UM sunt selectați pe baza excelenței lor academice, angajamentului extracurricular, cetățeniei active și nevoilor financiare. Deoarece numărul de burse este limitat, procesul de selecție este extrem de competitiv.
Înainte de a aplica pentru o bursă UM, vă rugăm să luați în considerare factorii rezumați mai jos. Citiți acestea cu atenție, pentru a vă asigura că timpul prețios pe care îl investiți în aplicație dă roade:
- Va trebui să aplicați pentru un program de studii la UM înainte de a aplica pentru o bursă;
- Aveți voie să aplicați pentru o singură bursă UM, aplicațiile multiple vor fi descalificate;
- Verificați dacă naționalitatea dvs. este eligibilă pentru bursă;
- Verificați dacă programul dvs. de studii participă la bursă;
- Asigurați-vă că, dacă bursa acoperă numai taxele de școlarizare, vă puteți finanța propriile cheltuieli de trai (chirie, mâncare și asigurări) pe toată durata studiilor.
Curriculum
Oportunități uimitoare de educație
Program de onoruri premium
Premium vă oferă acest avantaj suplimentar, oferind experiență în lumea reală în timpul studiilor. Ca parte a unei echipe de studenți, vei acumula experiența și abilitățile pe care le caută angajatorii. Lucrați la o misiune reală pentru o companie, un ONG sau o instituție de învățământ. Creați un plan de dezvoltare personală. Participați la coaching individual intensiv, la cursuri de master și la ateliere.
stagii
Stagiile vă oferă o experiență practică care vă îmbunătățește studiile și vă crește capacitatea de angajare. Mulți absolvenți ajung adesea să lucreze la organizația în care fac stagiari. SBE încurajează masteranzi să facă un stagiu extracurricular, de 8-26 de săptămâni. Biroul de stagii SBE are o bază de date extinsă cu oportunități de stagiu și este disponibil pentru îndrumare și consiliere.
Combină teza și stagiul
În loc să se confrunte cu un compromis între terminarea studiilor și efectuarea unui stagiu, studenții SBE au opțiunea de a combina cele două. În timpul programului de teză-internship (TIP), teza ta va fi scrisă pe un subiect relevant pentru o companie sau organizație în timpul unui stagiu cu jumătate de normă. Acest lucru vă oferă tezei dvs. de concentrare și aplicabilitate și vă oferă experiență practică de lucru.
Cursuri și curriculum 2022 - 2023
Grupurile mici de predare și studiile de caz practice sunt o pregătire excelentă pentru lumea muncii. Deși acestea sunt comune tuturor programelor și pistelor de la Școala de Afaceri și Economie, se aplică în special contabilității. În plus, multe firme (de exemplu marile firme de audit) se angajează în programa noastră pentru a oferi ateliere și prelegeri interactive. Programul oferă amestecul perfect de cursuri de contabilitate de bază cu o selecție largă de opțiuni pe care le puteți folosi pentru a face programul potrivit pentru dvs. și obiectivele dvs.
- EBC4037 Servicii de asigurare și analiză de audit
- EBC4263 Analiza datelor
- EBS4011 Scrierea unei propuneri de teză de master IB Contabilitate, Managementul informațiilor și Business Intelligence
- EBC4039 Analiza și evaluarea situațiilor financiare
- electiv
- EBC4074 Contabilitate financiară avansată
- EBC4069 Risc, control și conformitate
- Teză de master sau program de stagiu pentru teză
Clasamente
Clasamente și recunoaștere
- Acreditare Triple Crown - Scoala de Afaceri si Economie
- Financial Times a lăudat SBE în exemplele de bune practici de durabilitate, etică și scop social în metodele de predare și educație
- UM este a șasea cea mai bună universitate pentru tineri din lume
- Financial Times MIM 2021: MSc International Business clasat pe locul 37 Masters în Management
Oportunități de carieră
Viitorul tau
Interacțiunea cu companiile este fundamentală pentru această specializare. Veți avea ocazia să vizitați companii, să cunoașteți viitori potențiali angajatori, să vă alăturați unor asociații de studiu și să participați la prelegeri și ateliere de lucru susținute de firme de audit precum KPMG, Ernst & Young, Deloitte Touche Tohmatsu și PricewaterhouseCoopers. În etapa postuniversitară, legăturile cu lumea corporativă sunt și mai puternice. Programele postuniversitare enumerate mai jos sunt o parte vitală a managementului companiei și dezvoltării executive, iar directorii corporațiilor fac parte din Consiliul de Supraveghere al programelor.
Certificare și studii ulterioare
După ce ai absolvit, poți intra direct în forța de muncă. Dar probabil că îți vei dori și să fii certificat de contabil, fie în Țările de Jos, fie la nivel internațional, la School of Business and Economics sau la o altă instituție prestigioasă din străinătate. Mai jos sunt câteva dintre opțiunile pentru a vă continua educația și pentru a obține certificări profesionale în Maastricht.
Când absolviți, puteți căuta de lucru în:
- firme de audit
- finanțe corporative
- audit intern
- antreprenoriat
- consultanță financiară
- contabilitatea guvernamentală
Unele dintre posturile pe care le-au ocupat absolvenții noștri includ:
- Manager de audit la Deloitte
- Auditor intern la ING
- Manager Servicii de restructurare a afacerilor la PwC
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.