Master în Afaceri Digitale și Inovare
IE University
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
11 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 34.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru a deveni student IE University , toți membrii comunității IE ar trebui să aducă o contribuție unică la IE Foundation; aceasta este o plată unică de 1.200 EUR care trebuie efectuată în timpul procesului de înscriere
Introducere
Tehnologia este peste tot, în fiecare industrie, în organizații mici, mijlocii și mari, în fiecare funcție... Trebuie să ne adaptăm la o lume digitală și să prosperăm, sau să ne stingem. Afacerile „moștenite” care se bazează pe istorie și pe un nume mare se confruntă cu o mare amenințare: afaceri agile, pricepute de tehnologie, conduse de minți inovatoare. Tehnologia este acum o parte integrantă a afacerilor, indiferent de sector, iar Masterul în Afaceri Digitale și Inovare vă va pregăti pentru a conduce schimbarea atât de necesară pentru a evolua și a se adapta la noua economie digitală.
Oportunități de carieră
- Strategist în inovare
Admitere
Burse și finanțare
Oferim programe de ajutor și împrumuturi personalizate, bazate pe merit, pentru a ne asigura că problemele financiare nu împiedică succesul studenților excepționali.
Studenți ideali
La IE Business School, am doborât silozurile dintre afaceri și tehnologie. Credem că oricine dorește să participe la construirea viitorului digital al afacerilor trebuie să petreacă timp în tranșee, obținând o bază bună și solidă în cunoștințele și abilitățile digitale - în platforme și ecosisteme digitale, AI, IoT, blockchain, robotică... în toate tehnologiile cheie care schimbă ceea ce înseamnă a face afaceri. Și dincolo de fluența în tehnologia în sine, transformatorul de afaceri de succes trebuie să învețe și cum aceste tehnologii digitale pot fi utilizate pentru a stimula inovația și a transforma orice afacere - funcție după funcție, în orice sector.
Acest master este conceput pentru studenții dornici să devină transformatori de afaceri digitale. Indiferent dacă experiența dumneavoastră este în afaceri, științe sociale și naturale, inginerie sau matematică, ieșiți din acest program ca lider în strategie tehnologică, transformare digitală și inovare bazată pe tehnologie. Numerele și analiza nu ar trebui să vă sperie, dar cele mai importante premise pentru succesul în program sunt un mod inovator de gândire și impulsul de a deveni un maestru în tehnologia digitală a afacerilor.
Curriculum
Acest program vă va permite:
- Obțineți o privire de ansamblu asupra posibilităților pe care internetul și ecosistemul digital le oferă pentru crearea sau evoluția oricărui tip de întreprindere (noi tehnologii și modele de afaceri digitale).
- Înțelegeți evoluția pe care piața și consumatorul offline/online au experimentat-o, utilizatorul final și dezvoltarea strategică a planului digital de go-to-market jucând un rol mult mai relevant în toate domeniile: marketing, vânzări și back-/ operațiuni de front-office.
- Măriți-l pe tehnologiile digitale disponibile: înțelegerea și aplicarea noilor tehnologii în afaceri și în planul de introducere pe piață a noilor modele de afaceri, servicii și produse digitale. Aprofundare în înțelegerea și aplicarea tehnologiilor disruptive, cum ar fi Industria 4.0, blockchain, inteligența artificială și învățarea automată.
- Utilizați diferite metodologii pentru a dezvolta modele de afaceri, precum și managementul proiectelor, tehnici de dezvoltare a serviciilor și managementul dezvoltării organizațiilor implicate în transformarea digitală.
Domenii de cunoaștere
Programul este împărțit în trei termeni pe durata sa de 11 luni.
- Fundamentele digitale
- Strategie digitală și propunere de valoare
- Modele de afaceri digitale
- Digital MKT și vânzări
- Procese și operații digitale
- Talent digital și schimbare
- Tehnologia emergentă
- Strategie tehnologică și transformare digitală
- Business Analytics, Intelligence & Insights
- Automatizarea afacerilor și inovarea operațiunilor
Termenul 1
Primul termen construiește bazele codificării, datelor și statisticilor. Acesta explorează strategia digitală, analiza și strategia/managementul tehnologic de afaceri și examinează diferitele modele de afaceri digitale și finanțele digitale. În marketingul și vânzările digitale, Termenul 1 acoperă UX, rețelele sociale și cercetarea de piață.
- Fundamentele digitale
- Strategie digitală și propunere de valoare
- Modele de afaceri digitale
- Mkt și vânzări digitale
Termenul 2
Al doilea termen se concentrează pe procesele și operațiunile digitale, aspectele umane ale afacerilor digitale și schimbările tehnologice. Acesta acoperă totul, de la strategia operațională până la managementul lanțului de aprovizionare, prin managementul resurselor umane și al talentelor până la abordarea tehnologiei emergente, cum ar fi blockchain și criptomonede.
- Procese și operații digitale
- Talent digital și schimbare
- Tehnologia emergentă
Termenul 3
Termenul 3 analizează strategia tehnologică și transformarea digitală, analizele și perspectivele de afaceri și realitățile automatizării. De la managementul produselor tehnologice, prin analiza și vizualizarea datelor, până la strategie tehnologică și robotică, al treilea termen este despre învățarea practică înainte de a trece la opțiuni.
- Strategie tehnologică și transformare digitală
- Business Analytics, Intelligence & Insights
- Automatizarea afacerilor și inovarea operațiunilor
opţionale
Perioada opțională permite studenților să se concentreze pe Digital Health, centrat pe farma, AI și e-Health; Lanțul de aprovizionare digital; Fintech va examina digitalizarea în sectorul financiar; Energie, unde AI și Big Data au un impact uriaș; sau Consultanță pentru o abordare mai largă și practică a abilităților esențiale pentru succes în orice industrie.]
Opțiunile opționale includ opțiuni axate pe sectoarele relevante și referitoare la economie și durabilitate, impact și potențialul pieței muncii.
- Sănătate digitală
- Lanțul de aprovizionare digital
- FinTech
- Energie
- consultant
Taxa de școlarizare a programului
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.