Master universitar în managementul comunicării și noile tehnologii

Generalități

Programul de descriere

Factorii diferențiali

  1. Versiunea oficială a programului lider pe piață în studiile de comunicare și publicitate, conform clasamentului publicat de ziarul „El Mundo”.
  2. Aceasta include punerea în aplicare a marketingului ca element-cheie în cazul în care este introdusă comunicarea de afaceri.
  3. Titlu ESIC. Studenții care urmează masterul universitar în comunicare și managementul noilor tehnologii, URJC vor obține, de asemenea, master-ul în managementul comunicării și publicității de la ESIC.

Gradul de angajabilitate

  • La 6 luni de la finalizarea programului: 90%
  • La un an de la finalizarea programului: 92%

Datele foștilor studenți ai programului

Zonele funcționale pe care le ocupă studenții noștri

  • 51% Marketing
  • 20% Publicitate
  • 19% Comunicare
  • 10% Vânzări

Zonele geografice unde lucrează

  • 81% Spania
  • 10% Restul Europei
  • 9% LATAM

metodologie

Metodologia programului este axată pe învățarea studenților prin combinarea unui efort individual adecvat și capacitatea și implicarea demonstrată în lucrul în echipă.

Tutorii, mentorii și profesorii, facilitează procesul de înțelegere și aplicare a cunoștințelor și de transmitere a abilităților.

  • Cercul virtuos de acțiune-feedback-analiză-acțiune la participanții la programul nostru.
  • Dezvoltarea gândirii critice, promovarea învățării independente (învățarea centrată pe elev).
  • Ședințe orientate către luarea deciziilor.
  • Cerință individuală în evaluări, cazuri, exerciții etc.
  • Prezentarea echipei a cazurilor companiei.
  • Pregătirea, prezentarea și apărarea în grupuri a unui proiect final supravegheat.

Criterii metodologice

  • Componenta teoretică
  • Componenta practică
  • Lucrări și carcase
  • final al proiectului
  • Evaluări individuale
  • Evaluări de grup

130903_photo-1454165804606-c3d57bc86b40.jpgHelloquence / Unsplash

Structura academică

Acest master în comunicare și managementul noilor tehnologii apare pentru a satisface cererea crescândă de profesioniști calificați în aceste domenii insuficient explorate și care oferă oportunități profesionale noi și atractive.

  • Calitatea programului: Program acreditat de ANECA (Agenția Națională de Evaluare și Acreditare a Calității) cu programul său VERIFICA.
  • Acesta utilizează tehnici, instrumente și valori avansate. El studiază și lucrează cu tehnologia informației, marketing și comunicare în piață astăzi.
  • Include instrumente pentru abilități de management, cum ar fi coaching, leadership, negociere de afaceri și managementul timpului.

Module de bază

Metodologie și cercetare

  • Metode și tehnici de cercetare
  • Măsurarea eficienței publicului și a publicității
  • Analitica web
  • Cercetări în social media

Companie și comunicare

  • Obiective strategice și de afaceri și părți interesate
  • RSC
  • comunicare internă
  • Măsurarea și evaluarea patrimoniului intangibil

Adresa de comunicare

  • Plan de comunicare integrat
  • Management de proiect și management de afaceri
  • Purtătorul de cuvânt al organizației
  • Interpretarea informațiilor economice

Comunicare persuasivă

  • Campanii corporative
  • Instrumente de PR
  • Evenimente și sponsorizări
  • Gestionarea crizelor
  • Noua societate informațională

Comunicare publicitară

  • Mediu competitiv
  • Strategii de publicitate și planificare
  • Plan media
  • Creativitate și analiză de campanie
  • Producție audiovizuală

Tehnologii de informare, marketing și comunicare

  • marketing digital
  • Publicitate interactivă
  • Ecosistem digital
  • Model de comunicare 2.0
  • SEO / SEM
  • Social media și rețele
  • CRM și automatizare marketing

Ședințe încrucișate

Seminarii și conferințe

  • Etică și valori globale
  • Bună guvernare corporativă
  • Durabilitate și mediu
  • Egalitatea de gen
  • Antreprenoriat și creștere economică
  • Comunicare pentru grupuri specifice

abilități de management

  • Conducere și luarea deciziilor
  • negociere
  • Prezentări eficiente
  • Gestionarea timpului
  • Managementul schimbărilor

Stagii de companie

TFM

  • TFM

Topul

# 27 ESIC printre cele mai bune 27 de școli de afaceri internaționale în predarea MBA - Bloomberg Business
TOP - ESIC în top 250 dintre cele mai bune școli de afaceri MBA din lume - QS
TOP - ESIC în topul mondial al centrelor universitare și școlilor de afaceri - U-Multirank

Ultima actualizare Apr. 2020

Despre facultate

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct ... Citeste mai mult

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years of training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct relationship with the business environment in order to provide you with practical academic training that focuses on the needs of the labor market. We offer training with values, to engage successfully as a highly qualified professional with excellent command and knowledge of the latest trends. Citește mai puţin
Madrid , Barcelona , Valencia , Seville , Zaragoza , Málaga , A Coruña , Pamplona , Bilbao , Granada , Vigo , Spania Online + 11 Mai mult Mai Puțin