Master online în producție creativă digitală

Generalități

Programul de descriere

Master online în producție creativă digitală este o imersiune actualizată în principalele roluri și acțiuni profesionale care se desfășoară în mediul în schimbare a producției și a creativității.

Noile tehnologii au modificat aspecte cheie ale proceselor creative: de la generarea ideii, până la producție, prin cerințe tehnice de calitate pentru a ajunge la diferite dispozitive de consum. Cererea de profesioniști cu un fond puternic și actualizat în producția de creație digitală a devenit o valoare în creștere.

Ținut la

Studenți de comunicare audiovizuală, diplome în cinematografie, telecomunicații și acele domenii de învățământ superior legate de comunicare și artă.

Profesioniști care doresc să își reajusteze CV-ul și să devină profesioniști pe piața dominantă a lumii ficțiunii audiovizuale.

Excursii de antrenament

Experiență de formare în Los Angeles. Cazarea și pregătirea sunt incluse în preț.

Această experiență este OPȚIONALĂ, în cazul alegerii NU să o facă, partea proporțională a costului total al masterului va fi redusă.

mobilitate

Los Angeles, SUA - Studenții vor vizita cele mai bune industrii de film de la Hollywood, unde vor învăța cele mai recente tendințe de film pe platformele digitale.

Durata estimată va fi de 8 zile (numărul de zile poate fi modificat). Cazarea și pregătirea sunt incluse în prețul masterului.

Studenții care nu pot participa la această călătorie de formare au posibilitatea de a obține un preț redus pentru master.

130697_photo-1497015289639-54688650d173.jpgSam McGhee / Unsplash

obiective

Obiectivul acestui Master Online în Producție Creativă Digitală este de a oferi studenților o cunoaștere profundă a sectorului digital care să le permită să înțeleagă diferitele dinamici profesionale în domenii precum platforme audiovizuale, companii de producție de film, agenții de publicitate, e-sport sau medii interactive. Studentul va putea proiecta proiecte creative cu o bază tehnologică, indiferent dacă este vorba de proiectare, producție sau distribuție de conținut.

program

  • Vineri între 16:00 și 20:00
  • Sâmbătă de la 10:00 la 14:00

agendă

Bloc 1 - Producție digitală

Rolul producătorului actual de conținut este polivalent: producțiile sunt gestionate pentru film, internet, platforme, televiziune sau mobil. Aceasta înseamnă să știți cum se desfășoară sectorul, ce fel de dinamici apar în echipe și să înțelegeți cum tehnologia a stabilit anumite metodologii.
Obiectivul acestui modul este revizuirea conținutului cheie pentru un producător, cum ar fi crearea unui buget, proiectarea unui plan de finanțare sau pregătirea unui dosar de vânzări. În plus, vor fi văzute și cheile pentru a atrage atenția radiodifuzorilor, precum și rețeaua de platforme digitale care stabilesc în prezent ritmul producției creative digitale.

  • Producătorul din noul mediu digital: provocări și obiective
  • Explozia platformelor OTT din lume. Panorama consumului de conținut digital. Structura pieței: noii jucători
  • Noul spectator. Irupția mileniilor și a generației Z
  • Noi dinamici de relații între echipe și sinergii de lucru
  • De la script la buget
  • Pregătirea unui plan de finanțare
  • Seriile sunt internaționalizate: gestionarea finanțării seriilor pe canale din diferite țări
  • Atrage interesul difuzatorilor: pregătirea unui dosar de vânzări de filme sau seriale
  • Producția digitală devine creativă: dezvoltare agilă, design de servicii, metodologii creative

Bloc 2 - Date mari

Cultura algoritmică ne-a surprins pe toți cu companii precum Netflix. Astăzi este aproape imposibil să nu fii la curent cu diferitele producții oferite de conținut pe platformele de cerere. Toate acestea se datorează stratului tehnic pe care Big Data îl stabilește ca bază de lucru pentru HBO, Prime Video, Movistar + sau Netflix.
Obiectivul acestui modul este studierea fluxului de lucru al platformelor de conținut: vom vorbi despre motoarele de recomandare, personalizarea conținutului, datele vor fi analizate și chiar vor fi studiate propuneri de lucru cu senzori și purtători aplicate sectorului audiovizual.

  • Ce este Big Data și ce are ea legătură cu producția?
  • Platforme de cultură și conținut algoritmic: Netflix, HBO, Movistar și un etcetera lungă
  • Analitice de date: senzori, purtabile, biometrie, internet
  • Public și social media: de la măsurarea digitală la monitorizarea rețelei
  • Business Intelligence și vizualizarea datelor, de la business la creație artistică
  • Confidențialitate și securitate pentru gestionarea datelor
  • Pași legali într-un mediu digital

Bloc 3 - Creare de conținut

Creativitatea merge mână în mână cu noile metodologii de lucru. Din acest motiv, este esențială investigarea tehnocreativității. Obiectivul acestui modul este cunoașterea și analizarea strategiilor de conținut de marcă, povestirea transmedia și jocul cu narațiuni interactive. În plus, accentul va fi pus pe tendințele care au marcat rețelele sociale: crearea de conținut vizual cu formate și strategii bine definite, cum ar fi formatul vertical.

  • Showrunner: nou lider al seriei. Funcții și abilități
  • Proiectarea conținutului Transmedia, dincolo de seriale și filme
  • Implicarea publicului: Crearea de narațiuni interactive
  • Formate și strategii de conținut de marcă
  • Conținut generat pentru rețele sociale: Instagram, Twitter, Facebook, altele
  • Conținut non-ficțiune: documentare
  • Conținut nou pentru platforme noi: realitate virtuală, e-sport, Addressabletv

Blocul 4 - Flux de lucru tehnic

Producerea pentru o difuzare de calitate presupune manipularea confortabilă a standardelor pentru captarea, tratarea, colorimetria, etc. Pe scurt, acest modul își propune să cunoască în profunzime cum este fluxul de lucru tehnic, cunoscutul proces de lucru tehnic. Studentul dobândește cunoștințele necesare pentru a ști cum să se deplaseze în acest departament foarte important și pentru a putea gestiona aspecte cheie precum supravegherea unui buget tehnic sau, pur și simplu, o negociere care să includă calitatea finală a conținutului său.

  • Imersiune tehnică Câți știți? Flux de lucru tehnologic: fiecare rol în locul său.
  • Metodologii de lucru pentru platforme și dezvoltarea de noi progrese în industrie și aplicarea lor în producții.
  • Noile formate de captare de imagini. (HDRx, 4K, 5K, 8K și 16K) și Colorimetrie.
  • Captarea sunetului, postproducția audio și dublarea.
  • A produce pentru o difuzare de calitate înseamnă manipularea confortabilă a standardelor de captare a imaginii, tratament, colorimetrie etc.

Bloc 5 - Postproducție și efecte digitale (VFX)

Atunci când producem conținut înconjurat de tehnologie, figura regizorului post-producție capătă multă valoare. Este un rol pe care trebuie să-l cunoaștem foarte bine, precum și toate opțiunile și instrumentele tehnice utilizate în prezent.
Acest modul își propune să prezinte factorii cheie ai departamentului de post-producție, cu ideea de a-i încorpora în stadii incipiente precum dezvoltarea conținutului, definind astfel o parte din strategia și creativitatea proiectului.

  • Director postproductie, flux de lucru
  • Editare pentru producătorii de creații digitale
  • 3D și animație: ultimele progrese în crearea și dezvoltarea personajelor
  • Crearea de medii și seturi virtuale, CGI
  • Realitate virtuală, video 2D, 3D și video 360º
  • Crearea cu VFX

Bloc 6 - Promovare și distribuție

În acest moment al masterului, este posibil să aveți deja un proiect structurat în cap: a venit momentul să identificați strategiile necesare pentru a-l comunica publicului dumneavoastră. Pentru aceasta, diferitele propuneri de distribuție vor fi studiate în funcție de faptul că este vorba despre un proiect de serie, un lungmetraj, non-ficțiune, transmedia și un etcetera lung.
Acest modul își propune să arate aspectele cheie care vă vor ajuta într-o negociere sau vânzare a proiectului dvs., precum și abilități pentru realizarea unui teren. Se vor studia exemple concrete de campanii de marketing de succes, iar studentul își va crea propria rută de piețe și festivaluri.

  • Un plan de distribuție pentru fiecare proiect: obiective, strategie și tactici
  • Strategii de distribuție DIY: Youtube, Vimeo Pro și alte platforme
  • Flux de lucru al platformei OTT, cazul Netflix
  • Învățând din vânzări și negocieri
  • Câștigă-ți publicul: pitching
  • Urmăriți conținutul dvs.: social media și monitorizare
  • Marketing bazat pe date, automatizare și social media
  • Ce urmează? Plan de promovare și marketing
  • Pe traseu prin piețe și festivaluri

Bloc 7 - Configurare pentru a ieși să producă

Ultimul bloc al maestrului are un accent internațional clar, pentru aceasta va fi vital să știți cum să lucrați în străinătate. Această învățare va avea o propunere practică cu călătoria în LA, dar de acasă studentul va avea ocazia să aducă acea experiență internațională la clasă.
Acest modul își propune să învețe aspectele fundamentale ale angajării, negocierii, creării de afaceri, rețelelor și, astfel, să devină un producător de creație digitală.

  • Coproducție internațională
  • Managementul muncii: echipe contractante și drepturi de autor
  • Negociere, drepturi internaționale.
  • Ultimul pas: creează-ți compania și începe rețeaua

Testimoniales

Accesul și finanțarea masterului

Ce trebuie să fac pentru a fi admis?

Pasul 1: Pregătiți CV / Portofoliu și scrisoare de întâmpinare

CV maxim de 2 coli, portofoliu maxim 10 mb, scrisoare de motivație maxim 1 foaie.

* Dacă nu aveți experiență nu vă faceți griji, există mulți alți factori care să ia decizia de a fi admis.

Pasul 2: interviu cu directorul maestrului

Este obligatoriu să fie admis (se poate face telefonic sau Skype).

Pasul 3: rezervați-vă locul

În cazul în care doriți să vă asigurați un loc în comandant, vă recomandăm să faceți plata rezervării de 300 EUR. Dacă nu sunteți admis, suma integrală a rezervării va fi rambursată. Puteți face rezervarea prin transfer sau plată online.

Pasul 4: Admitere

În termen de maxim 5 zile, vă vom anunța dacă ați fost admis la comandant.

Pasul 5: Urmărire

Echipa noastră de admitere vă va contacta în mod regulat pentru a efectua următorii pași cu privire la înscrierea finală la master.

Opțiuni economice

  • Reducerea timpurie a păsărilor cu 10% până la 15 iunie (Doar un număr limitat de locuri din fiecare stăpân poate beneficia de aceste condiții).
  • Avem un contract BBVA Study Loan * prin care vă puteți finanța studiile în Barreira A + D: cu acest sistem, studenții decid când să plătească suma împrumutată. Ca și în modelul anglo-saxon, veți plăti doar atunci când terminați studiile, când găsiți un loc de muncă sau când alegeți. Ne ocupăm de gestionarea unei finanțări personalizate pentru dumneavoastră.

* Condiții de finanțare supuse aprobării băncii.

  • Pentru profesioniști activi, cursul poate fi subvenționat de Fundația de Stat pentru Formare în Ocuparea Forței de Muncă (fosta Tripartită).
  • Efectuând plata în numerar a comandantului beneficiați de o reducere de 3% (reducere cumulativă).
  • Dacă sunteți sau ați fost student la Barreira Arte + Diseño într-o diplomă oficială, veți avea o reducere de 15% .
  • Dacă sunteți independent, puteți beneficia de o reducere de 5% (nu cumulativ).
  • Posibilitatea efectuării plății masterului în trei rate .
  • Bursa „îndrumător” (30%) și bursa de merit (15%) (sub rezerva criteriilor directorului și a centrului).
Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

Elegir estudiar en Barreira A+D es elegir entrar un ambiente diferente, diverso, creativo; un ambiente donde puedes ser quien tú quieras, porque alumnos y profesores no solo respetan la diferencia, si ... Citeste mai mult

Elegir estudiar en Barreira A+D es elegir entrar un ambiente diferente, diverso, creativo; un ambiente donde puedes ser quien tú quieras, porque alumnos y profesores no solo respetan la diferencia, sino que se estimula la construcción de la personalidad, el talento y la voz propia. Citește mai puţin