Master oficial în marketing

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul web al instituției

Programul de descriere

Care este Masterul oficial în marketing?

Licența oficială în marketing (MSc în marketing) este oferită de Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Universitatea Comillas Pontifical, prin intermediul ICADE business school .

Acest program oficial oferă pregătire de specialitate pentru a conduce cu succes o carieră profesională în domeniul marketingului, vânzărilor și cercetării de piață. Programul este predat aproape în întregime în engleză, deoarece competența completă în această limbă este o cerință esențială pentru a intra pe piața muncii și a dezvolta o carieră.

Laboratoare Studii de caz supravegheate de profesioniști din companii pentru rezolvarea cazurilor și problemelor reale

Acest master subliniază abilitățile cele mai căutate de companii: analiza datelor, pregătirea documentelor, o perspectivă largă pentru prognozarea oportunităților, inovație, spirit critic și constructiv și leadership. Programul este dezvoltat prin patru module principale: Înțelegerea piețelor, definirea propunerii de valoare, oferirea propunerii de valoare și măsurarea, completate de „Laboratoare” / Studii de caz supervizate de profesioniști, în care studenții trebuie să rezolve cazuri și probleme și să răspundă la real situații de viață.

Studenții noștri spun următoarele

Mulți oameni ca tine profită deja de Master. Iată experiențele lor.

"Acest grad oferă o educație excelentă și formare, care oferă fundamentul pentru a dezvolta o carieră profesională de succes într-un domeniu cu cereri mari la companii." Guillermo Sánchez

„Mi-a permis să mă specializez într-un sector în plină expansiune, cu multe oportunități de muncă.” Paula Conejos

"Aceste studii vă vor permite să vă dezvoltați talentul la maxim și să răspundeți perfect la nevoile pieței, având în vedere perspectiva lor internațională." Giorgo Bertelli

Profilul solicitantului

Licența oficială de marketing este concepută pentru candidații care:

  • Au terminat recent pregătirea universitară. Master's Master este destinat special absolvenților în Administrarea și Managementul Afacerilor, Comerț, Economie, Comunicare și alte discipline în Științe Sociale.
  • Vom crea un plan de pregătire personalizat pentru studenții de la alte discipline.
  • Deoarece este conceput ca un Master Pre-Experience, nu este necesar să aveți o carieră profesională în acest domeniu.

Cerințele de admitere

Următoarele pot fi admise la programele oficiale de master în marketing:

  • Posesorii unei universități oficiale de licență din Spania (de preferință în domeniul economiei și administrării afacerilor) sau a altor (de preferință și în aceeași zonă) acordate de o instituție de învățământ superior din Spațiul european de învățământ superior care dă dreptul studentului să fie admis la nivelul de master programe din țara emitentă.
  • În plus, și fără alte cerințe, deținătorii unei diplome licențiate, a unei licențe în inginerie sau a unei licențe în arhitectură conforme cu sistemul universitar existent înainte de cel stabilit prin Decretul Regal 1393/2007.
  • În mod excepțional, admiterea poate fi acordată deținătorilor unei diplome de licență (de preferință în domeniul economiei sau administrării afacerilor) dintr-un sistem de învățământ din afara Spațiului European de Învățământ Superior care nu este acreditat, odată ce programul și nivelul studiilor de acest grad sunt comparate. față de titlurile spaniole echivalente, iar gradul străin dorește ca studentul să fie admis la același nivel de studii postuniversitare în țara emitentă. A fi admis prin acest canal nu implică, în niciun caz, acreditarea gradului anterior sau recunoașterea în alte scopuri decât cele referitoare la admiterea la cursul de master.

Cariere și perspective academice

Profilul absolventului:

Absolvenții programului pot urmări o carieră profesională în marketing, deoarece acest Master oferă studenților săi competențele personale și profesionale adecvate pentru a atinge posturi de conducere și manageriale în orice domeniu de marketing: Cercetare și analiză, Management de marcă și Managementul vânzărilor . În zona de cercetare și analiză, studenții pot accesa poziții precum manageri de cont, cercetători de piață, analiști de marketing, directori de informații de piață sau de client sau planificatori. În Brand Management, profilul nostru de absolvenți permite studenților noștri să lucreze ca manageri atât în mărci, cât și în agenții de consultanță sau la orice altă companie a constelației mărcii, cum ar fi agențiile de comunicare. În cele din urmă, în domeniul Managementului vânzărilor și al relației cu clienții, aceștia pot lucra atât în zona Comerț, Vânzări, cât și în companii de distribuție ca manageri de categorie.

Deși majoritatea absolvenților au ales să urmeze o carieră în cadrul unei companii și în cele trei domenii descrise mai sus, acest master oferă studenților acele cunoștințe și abilități indispensabile pentru a avea succes în diferite sectoare profesionale, atât naționale, cât și internaționale și fie în public, privat. sau organizații non-profit.

Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

ICADE Business School, as an integral part of the Faculty of Economics and Business Administration at Comillas Pontifical University, benefits from a long history of training business professionals.

ICADE Business School, as an integral part of the Faculty of Economics and Business Administration at Comillas Pontifical University, benefits from a long history of training business professionals. Citește mai puţin