Master of Science în Marketing
University of South Florida
Informatie cheie
Locația campusului
Tampa, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 467 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* $ 467,34 pe oră de credit (rezident Florida) sau 913,08 USD pe oră de credit (în afara statului / internațional)
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală
Master of Science în Marketing este o diplomă de 34 de ore de credit de specialitate. Pentru profesioniștii angajați în prezent în marketing, oferă posibilitatea de a îmbunătăți cunoștințele, abilitățile și abilitățile generale. Elevii pot alege un domeniu de accent în analiza de marketing, marketingul digital și managementul mărcilor sau managementul lanțului de aprovizionare. MS în Marketing oferă o pregătire suficientă pentru a califica absolventul pentru predarea adjunct în colegii comunitare și AACSB și instituțiile acreditate SACS. Pentru un număr mic de studenți, MS în Marketing este de așteptat să fie o piatră de hotar pentru doctorat.
MS în marketing este conceput pentru persoanele care:
- Doriți o diplomă specializată de marketing orientată spre cercetare,
- Doriți să vă pregătiți pentru conducere în disciplină,
- Doriți să vă pregătiți pentru mai multe cariere tehnice în domeniul marketingului, comunicărilor de marketing sau măsurătorilor de marketing,
- Vrei să îndeplinești calificările minime pentru predarea la SACS și / sau la instituțiile acreditate AACSB.
Elevii fără pregătire academică în afaceri trebuie să completeze cursuri de bază în statistici și marketing. Această cerință poate fi îndeplinită prin finalizarea analizei deciziei manageriale QMB 6305 și a managementului marketingului MAR 6815.
Elevii care au absolvit o diplomă de licență într-o disciplină de afaceri, alta decât marketingul la o instituție acreditată AACSB în termen de cinci ani înainte de admiterea în program, pot fi eligibili să renunțe la cerința statisticilor, dar trebuie să completeze MAR 6815.
Elevii care au absolvit o diplomă de licență în marketing la o instituție acreditată AACSB în termen de cinci ani înainte de admiterea la program pot fi eligibili să renunțe la ambele cursuri de fundație.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master in Digital Marketing Management
- Rennes, Franţa
- Paris, Franţa
Master in Culture, Creative and Luxury Industries
- Rennes, Franţa
- Paris, Franţa
Master în Marketing Internațional
- Île-de-France, Franţa