Master of Science în Marketing
The University of Texas at Dallas
Informatie cheie
Locația campusului
Richardson, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
12 - 24 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 18.276 / per semester
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
May 2024
Introducere
Master în Marketing (MS Marketing) este un program de 36 de semestre de credit (12-24 luni), care este conceput pentru a pregăti studenții care caută poziții de nivel superior în marketing sau care urmăresc un program postuniversitar pentru a-și avansa în continuare cunoștințele de marketing:
- Nu sunt necesare condiții prealabile
- Nu este necesară o diplomă de licență în afaceri (toate cursurile universitare sunt binevenite)
- MS Marketing nu este un program STEM. O opțiune este de a obține diplome MS duble, combinând MS MKT cu un program STEM precum BUAN sau ITM.
- Orientat spre marketing: urmați 11 din cele 12 cursuri necesare într-o zonă de marketing
- Melodii în publicitate și branding, dezvoltare de afaceri, marketing digital, informații și analize ale clienților, management de produs și management de marketing
- Cursuri online disponibile, gradul se poate face, de asemenea, în întregime online
- Experiența de lucru anterioară este de dorit, dar nu este necesară
- Dezvoltă abilități comerciale specifice și relevante
De ce să alegeți MS în Marketing la UT Dallas?
Plan de studii flexibil
- Oferind o gamă de șase piese și peste 60 de cursuri pentru a alege.
Concentrați-vă pe domeniile de creștere a carierei
- Aflați abilități la cerere: de exemplu, informații despre clienți, digitale, analitice și multe altele.
Situat în Dallas Metroplex
- Evaluat de revista Forbes drept numărul 1 „Cel mai bun oraș pentru locuri de muncă”, 2018.
Admitere
Curriculum
Programul de masterat în marketing a fost special conceput pentru a satisface nevoile studenților de pe piața de astăzi, pregătindu-i pe cei care caută poziții de nivel superior în marketing sau urmează un program postuniversitar pentru a-și avansa în continuare cunoștințele de marketing.
Consiliul nostru consultativ pentru industria de marketing a asistat la proiectarea programului și monitorizează continuu cursurile pentru a se asigura că programa este relevantă atât pentru întreprinderile comerciale, cât și pentru a genera viitori lideri din industrie, cu cariere de succes. Capitolele locale ale Asociației Americane de Marketing și ale Federației Americane de Publicitate sunt implicate activ în programele noastre de marketing și în consiliul consultativ.
UT Dallas se află în zona mai mare a orașului Dallas și găzduiește sau reprezintă o bază importantă pentru numeroase companii de conducere de marketing și agenții de publicitate precum American Airlines, AT&T, The Container Store, Dr Pepper Snapple Group, Fossil, Frito-Lay, Kimberly- Clark, KBM-Wunderman, JCPenney, Pizza Hut (mărcile YUM), MARC Research, Mary Kay, Razor, The Richards Group, Savitz Research, Southwest Airlines, TargetBase și TracyLocke. În plus, Coridorul de telecomunicații al întreprinderilor de înaltă tehnologie care înconjoară UT Dallas găzduiește, de asemenea, mai multe companii, printre care Alcatel, Cisco, Ericsson, McAfee, Texas Instruments și Samsung, care necesită profesioniști competenți în analize de marketing, dezvoltare de afaceri, marketing digital, și managementul produselor.
Informații despre program
Studenții pot obține, de asemenea, o diplomă MS și MBA dublă luând un total de 63 de ore de credit semestrial (presupunând că îndeplinesc toate cerințele de diplomă pentru ambele programe).
Cerințe de diplomă
Master of Science in Marketing (MS MKT) este un program de diplomă de minimum 36 de ore semestru care este conceput pentru a satisface nevoile studenților de pe piața actuală bazată pe date, în care creșterea exponențială a datelor generate de scanerele magazinelor și tranzacțiile web, navigarea, căutarea și, mai recent, social media, necesită noi abilități și cunoștințe de marketing. Studenții pot alege din oricare dintre piesele enumerate mai jos ca parte a programului lor de studii.
- Publicitate și management de brand
- Dezvoltarea afacerilor și vânzările profesionale
- Publicitate și marketing digital
- Analize de marketing și informații despre clienți
- Managementul marketingului
- Management de produs
Pentru a aplica pentru acest program de diplomă, este necesară o diplomă de licență (toate majorele sunt luate în considerare). Studenții trebuie să mențină o medie de 3,0 puncte (GPA) în ambele cursuri de bază și în toate cursurile de absolvent luate în programul de diplomă, cu excepția condițiilor preliminare ale programului pentru a se califica pentru gradul MS. După finalizarea a 18 ore de credit, un student trebuie să finalizeze cu succes un stagiu sau practicum. Studenții pot obține, de asemenea, o diplomă MS și MBA dublă luând un total de 63 de ore de credit semestrial (presupunând că îndeplinesc toate cerințele de diplomă pentru ambele programe).
premisă
Studenții care urmăresc programul de master în marketing trebuie să finalizeze o oră de credit semestrială a cursului de dezvoltare profesională MAS 6102. Nu se obține credit de diplomă pentru condițiile prealabile ale programului, cu toate acestea, nota obținută în condițiile prealabile va fi luată în calcul pentru media punctajului (GPA) a elevului. Toate cerințele preliminare ale programului trebuie să fie îndeplinite în primul semestru al studiilor postuniversitare ca student în căutare de diplome.
Cerințe de curs
Cursuri de bază: 15 ore de credit semestrial
- MKT 6301 Management Marketing
- MKT 6309 Analiza și cercetarea datelor de marketing
- MKT 6310 Comportamentul consumatorului
- MKT 6339 Decizia de comercializare a Capstone
- sau MKT 6350 Strategie de marketing competitiv
- OPRE 6301 Statistică și analiză de date
Piste specializate: 21 de ore de credit semestrial
Alegeți dintre una dintre următoarele patru piste specializate sau din Piesa de management al marketingului. Studenții pot înlocui un singur curs de trei semestre de credit la nivel de masterat de la orice curs / prefix nerestricționat oferit în cadrul JSOM ca opțiune gratuită în planul de studii.
- Stagiu de marketing MKT 6009 (obligatoriu opțional) *
Publicitate și Branding Track
- Cursuri de bază pentru publicitate și branding (12 ore de credit semestrial)
- MKT 6321 Marketing interactiv și digital
- Managementul mărcii MKT 6330
- MKT 6332 Publicitate și strategie promoțională
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- Cursuri elective de publicitate și branding (9 ore de credit semestrial)
- MKT 6340 Proiecte de marketing
- MKT 6341 Automatizarea marketingului și gestionarea campaniei
- MKT 6342 Marketing Development Insights Development
- MKT 6349 MarTech Ecosystem
- MKT 6350 Strategie de marketing competitiv
- MKT 6352 Marketing Web Analytics și Insights
- MKT 6353 Analize și informații despre clienți
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- BUAN 6392 (MIS 6392) Analiză cauzală și testare A / B
- Alegeți oricare curs de trei semestre de credit preferat MKT din orice piesă sau an de catalog.
Dezvoltarea afacerii și urmărirea profesională a vânzărilor
- Dezvoltare de afaceri și cursuri de bază pentru vânzări profesionale (9 ore de credit semestrial)
- MKT 6334 Strategia de vânzări digitale
- MKT 6382 Vânzare profesională I
- OB 6332 Negocierea și soluționarea litigiilor
- Dezvoltarea afacerii și cursuri profesionale de vânzări profesionale (12 ore de credit semestrial)
- Tives I Electives (cele mai relevante pentru această piesă)
- MKT 6321 Marketing interactiv și digital
- MKT 6331 Construirea și gestionarea organizațiilor profesionale de vânzări
- MKT 6338 Managementul relației cu clienții cu Salesforce
- MKT 6341 Automatizarea marketingului și gestionarea campaniei
- BPS 6360 Management și consultanță organizațională: teorie și practică
- OB 6332 Negocierea și soluționarea litigiilor
- Materiale elective de nivelul II
- MKT 6342 Marketing Development Insights Development
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- BPS 6332 Leadership strategic
- Alegeți un curs de trei ore semestru de credit MKT sau ENTP prefix curs din orice plan de diplomă, pistă sau an de catalog.
Publicitate digitală și pistă de marketing
- Cursuri de bază pentru publicitate și marketing digital (12 ore de credit semestrial)
- MKT 6321 Marketing interactiv și digital
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- MKT 6349 MarTech Ecosystem
- MKT 6352 Marketing Web Analytics și Insights
- Cursuri elective de publicitate și marketing digital (9 ore de credit semestrial)
- Tives I Electives (cele mai relevante pentru această piesă)
- MKT 6332 Publicitate și strategie promoțională
- MKT 6334 Strategia de vânzări digitale
- MKT 6341 Automatizarea marketingului și gestionarea campaniei
- MKT 6353 Analize și informații despre clienți
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- BUAN 6392 (MIS 6392) Analiză cauzală și testare A / B
- Materiale elective de nivelul II
- MKT 6338 Managementul relației cu clienții cu Salesforce
- MKT 6340 Proiecte de marketing
- MKT 6342 Marketing Development Insights Development
- MKT 6350 Strategie de marketing competitiv
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- IMS 6314 Marketing global pentru afaceri electronice
- Fundațiile bazei de date MIS 6320
- Alegeți un curs de trei ore semestru de credit MKT, BUAN sau prefix MIS din orice plan de diplomă, pistă sau an de catalog.
Analiza de marketing și urmărirea informațiilor despre clienți
- Analize de marketing și cursuri de bază pentru Customer Insights (9 ore de credit semestrial)
- MKT 6353 Analize și informații despre clienți
- Baza de date BUAN 6320 pentru Business Analytics
- sau bazele de date MIS 6320
- OPRE 6332 Modelarea foilor de calcul și analiza
- Analize de marketing și cursuri optive pentru clienți (12 ore de credit semestrial dintr-o zonă de concentrare)
- Focus Google Analytics (12 ore de credit semestrial)
- MKT 6337 Analiză predictivă folosind SAS
- MKT 6340 Proiecte de marketing
- Proiect MKT 6347 Marketing Analytics
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- BUAN 6312 Econometrie aplicată și analiza seriilor de timp
- Baza de date BUAN 6320 pentru Business Analytics
- BUAN 6335 Organizare pentru platforme de analiză pentru afaceri
- Programare BUAN 6340 pentru știința datelor
- BUAN 6341 Învățare automată aplicată
- Analize performante BUAN 6345 cu SAP
- BUAN 6346 Big Data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Analize avansate de afaceri cu R
- BUAN 6398 Analize prescriptive
- BUAN 6390 Analytics Practicum
- HMGT 6334 Healthcare Analytics
- MECO 6312 Econometrie aplicată și analiza seriilor de timp
- MIS 6309 Depozitare date comerciale
- MIS 6356 Analize de afaceri cu R
- MIS 6334 Advanced Business Analytics cu SAS
- MIS 6357 Advanced Business Analytics cu R
- Vizualizare date MIS 6380
- OPRE 6359 Statistici avansate pentru știința datelor
- OPRE 6398 Analize prescriptive
- Alegeți oricare oră de credit cu trei semestre MKT sau BUAN sau MECO sau MIS sau OPRE, cursuri elective de prefix din orice plan de diplomă, pistă sau an de catalog.
- Sau
- Customer Insights Focus (12 ore de credit semestrial)
- MKT 6321 Marketing interactiv și digital
- MKT 6334 Strategia de vânzări digitale
- Analiza prețurilor MKT 6336
- MKT 6338 Managementul relației cu clienții cu Salesforce
- MKT 6340 Proiecte de marketing
- MKT 6341 Automatizarea marketingului și gestionarea campaniei
- MKT 6342 Marketing Development Insights Development
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- Proiect MKT 6347 Marketing Analytics
- MKT 6349 MarTech Ecosystem
- MKT 6352 Marketing Web Analytics și Insights
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- BPS 6360 Management și consultanță organizațională: teorie și practică
- MECO 6303 Economia afacerii
- BUAN 6392 (MIS 6392) Analiză cauzală și testare A / B
- Fundațiile bazei de date MIS 6320
- Vizualizare date MIS 6380
- OPRE 6362 Management de proiect în inginerie și operațiuni
- Alegeți oricare oră de credit de trei semestre MKT sau BUAN sau ENTP sau MIS prefix curs electiv din orice plan de diplomă, pistă sau an de catalog.
Gestionarea produselor
- Cursuri de bază pentru managementul produselor (9 ore de credit semestrial)
- MKT 6329 Dezvoltare de produse noi
- Managementul mărcii MKT 6330
- Analiza prețurilor MKT 6336
- Cursuri elective de management al produselor (12 ore de credit semestrial)
- Tives I Electives (cele mai relevante pentru această piesă)
- BPS 6360 Management și consultanță organizațională: teorie și practică
- ENTP 6375 Dezvoltarea de noi tehnologii și produse
- ENTP 6388 Gestionarea inovației în cadrul corporației
- MIS 6360 Management de proiect Agile
- MKT 6331 Construirea și gestionarea organizațiilor profesionale de vânzări
- MKT 6342 Marketing Development Insights Development
- MKT 6380 Strategii de intrare pe piață
- OPRE 6362 Management de proiect în inginerie și operațiuni
- Materiale elective de nivelul II
- ENTP 6360 Startup Launch I
- ENTP 6370 Inovare și antreprenoriat
- ENTP 6390 Inovație model de afaceri
- IMS 6310 Marketing internațional
- MKT 6332 Publicitate și strategie promoțională
- MKT 6334 Strategia de vânzări digitale
- MKT 6340 Proiecte de marketing
- MKT 6341 Automatizarea marketingului și gestionarea campaniei
- MKT 6350 Strategie de marketing competitiv
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- Alegeți orice oră de credit de trei semestre MKT sau BPS sau ENTP sau OPRE prefix curs electiv din orice plan de diplomă, pistă sau an de catalog.
Managementul marketingului: 21 de ore de credit semestral
Această piesă nu are cursuri de bază. Studenții pot selecta orele de credit de 21 de semestre din cursurile de mai jos. Cu toate acestea, cel puțin nouă ore de credit pe semestru trebuie să provină de la cursuri cu prefixul MKT.
Cursuri de domenii de marketing (cel puțin 9 ore de credit semestrial)
- MKT 6321 Marketing interactiv și digital
- MKT 6329 Dezvoltare de produse noi
- Managementul mărcii MKT 6330
- MKT 6331 Construirea și gestionarea organizațiilor profesionale de vânzări
- MKT 6332 Publicitate și strategie promoțională
- MKT 6334 Strategia de vânzări digitale
- Analiza prețurilor MKT 6336
- MKT 6337 Analiză predictivă folosind SAS
- MKT 6338 Managementul relației cu clienții cu Salesforce
- MKT 6340 Proiecte de marketing
- MKT 6341 Automatizarea marketingului și gestionarea campaniei
- MKT 6342 Marketing Development Insights Development
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- MKT 6349 MarTech Ecosystem
- MKT 6350 Strategie de marketing competitiv
- MKT 6352 Marketing Web Analytics și Insights
- MKT 6353 Analize și informații despre clienți
- MKT 6380 Strategii de intrare pe piață
- MKT 6382 Vânzare profesională I
- Stagiu de marketing MKT 6V98
- MKT 6V99 Subiecte speciale în marketing
- Proiect MKT 6347 Marketing Analytics
- Alegeți orice curs de prefix MKT din orice piesă sau din anii de catalog viitori.
Cursuri non-marketing
- ACCT 6301 Contabilitate financiară
- ACCT 6305 Contabilitate pentru manager
- BPS 6332 Leadership strategic
- BPS 6360 Management și consultanță organizațională: teorie și practică
- BUAN 6312 Econometrie aplicată și analiza seriilor de timp
- Baza de date BUAN 6320 pentru Business Analytics
- BUAN 6324 Analize de afaceri cu SAS
- BUAN 6335 Organizare pentru platforme de analiză pentru afaceri
- Programare BUAN 6340 pentru știința datelor
- BUAN 6341 Învățare automată aplicată
- Analize performante BUAN 6345 cu SAP
- BUAN 6346 Big Data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Analize avansate de afaceri cu R
- BUAN 6398 Analize prescriptive
- BUAN 6390 Analytics Practicum
- ENTP 6360 Startup Launch I
- ENTP 6370 Inovare și antreprenoriat
- ENTP 6375 Dezvoltarea de noi tehnologii și produse
- ENTP 6380 Strategii de intrare pe piață
- ENTP 6388 Gestionarea inovației în cadrul corporației
- ENTP 6390 Inovație model de afaceri
- ENTP 6392 Antreprenoriatul în sectorul social
- FIN 6301 Management financiar
- HMGT 6334 Healthcare Analytics
- IMS 6310 Marketing internațional
- IMS 6314 Marketing global pentru afaceri electronice
- IMS 6360 Management strategic internațional
- MECO 6303 Economia afacerii
- MECO 6312 Econometrie aplicată și analiza seriilor de timp
- MIS 6309 Depozitare date comerciale
- Fundațiile bazei de date MIS 6320
- MIS 6324 Business Analytics cu SAS
- MIS 6334 Advanced Business Analytics cu SAS
- MIS 6356 Analize de afaceri cu R
- MIS 6357 Advanced Business Analytics cu R
- MIS 6360 Management de proiect Agile
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- BUAN 6392 (MIS 6392) Analiză cauzală și testare A / B
- Vizualizare date MIS 6380
- OB 6301 Comportament organizațional
- OB 6332 Negocierea și soluționarea litigiilor
- OPRE 6332 Modelarea foilor de calcul și analiza
- OPRE 6359 Statistici avansate pentru știința datelor
- OPRE 6362 Management de proiect în inginerie și operațiuni
- OPRE 6398 Analize prescriptive
- Alegeți orice oră de credit pe trei semestre BPS sau ENTP sau IMS sau MECO sau MIS sau OPRE curs de prefix din orice plan de diplomă, pistă sau an de catalog.
* Studenții pot folosi MKT 6009 numai pentru primul lor stagiu și orice stagiu suplimentar trebuie finalizat ca MKT 6V98 (maxim 3 ore de credit semestru). De asemenea, studenții pot înlocui MKT 6009 cu MKT 6V98 sau MKT 6321 sau MKT 6399 sau MKT 6340 sau MKT 6343 sau MKT 6350 sau MKT 6347 (Marketing Analytics Project) pentru a îndeplini cerința de stagiu.
Oportunități de carieră
Absolvenții programului caută astfel de funcții ca șefi de marketing și vicepreședinți, manageri sau analiști în domenii funcționale precum publicitate, branding, dezvoltare de afaceri, informații despre clienți, analize de marketing, digitale (PPC, SEO, automatizare de marketing, analize de web, UX) , managementul marketingului sau managementul produselor.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.