Master of Science în Marketing
Linnaeus University
Informatie cheie
Locația campusului
Växjö, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
SEK 220.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
03 Sep 2024
* taxe de școlarizare pentru studenți în afara UE / EES / Elveția: 220.000 SEK
Sesiune de studenți
Mutarea într-o țară nouă, începerea studiilor și o nouă viață este un pas mare. Din fericire pentru tine, studenții noștri au trecut deja prin acest proces! Prin urmare, ar dori să vă invite la un webinar pentru studenți de către studenți.
Introducere
Programul oferă studenților din întreaga lume posibilitatea de a-și dezvolta gândirea analitică și expertiza în marketing. Principalul domeniu de studiu este administrarea afacerilor, cu o specializare în marketing
Rolurile tradiționale ale marketerilor evoluează către funcții de management mai generale. Marketerii sunt recrutați mai des în funcții de CEO. Credem că va exista o cerere mare pentru acest nou tip de absolvenți calificați în afaceri în viitorul apropiat. Cursurile din program sunt relevante având în vedere nevoile pieței forței de muncă, cum ar fi cererea mai mare pentru gestionarea inovației, managementul afacerilor electronice și strategia de marketing internațională. Deoarece producătorii concurează la nivel global între ei, companiile trebuie să aibă, de asemenea, o gândire internațională în activitățile lor de marketing.
Programul începe cu un curs numit analiza de marketing aplicată, un curs în care veți practica cercetarea de marketing și aplicarea teoriilor de management al marketingului. Acesta este urmat de un curs numit strategie internațională de marketing. În timpul celui de-al doilea termen, veți studia gestionarea inovației și antreprenoriatului, urmat de un curs de metodologie de cercetare. În timpul celui de-al doilea an, veți studia cercetările de marketing contemporane, precum și managementul afacerilor electronice. Programul de masterat de 2 ani este încheiat printr-un proiect de 30 de credite. Cursurile atent selectate vă oferă cunoștințele care vă vor fi utile atunci când redactați teza de masterat și vă încurajați abilitățile necesare pentru a urmări obiectivele carierei.
Aceasta este Linnaeus University
Linnaeus University este o universitate modernă, internațională, numită după Carl Linnaeus - un om de știință suedez de renume mondial care s-a născut în regiunea Småland unde se află universitatea. Mai multe informații despre Linnaeus University :
- Fondată în 2010 printr-o fuziune între Universitatea Kalmar și Universitatea Växjö;
- Situat în Kalmar și Växjö;
- 44.000 de studenți înscriși;
- 2.000 de studenți internaționali înscriși;
- A 6-a cea mai mare universitate din Suedia în ceea ce privește numărul de studenți;
- 780 de universități partenere din peste 80 de țări;
- Programe de 100 de grade la nivelul ciclului I, dintre care 8 predate în limba engleză;
- Programe de 80 de grade la nivelul ciclului al doilea, dintre care 35 predate în limba engleză.
Carieră
Rolurile tradiționale ale marketerilor evoluează către funcții de management mai generale, iar marketerii sunt mai des recrutați în funcții de CEO. Cu o diplomă de master, este posibil ca angajabilitatea dvs. să crească semnificativ, iar după absolvire veți avea multe oportunități de carieră diferite. Astăzi, unii dintre studenții noștri anteriori lucrează ca, de exemplu, specialiști în marketing, coordonatori de marketing și șefi de comunicații. De asemenea, puteți lucra ca lector la o universitate și puteți preda. O altă posibilitate este de a deveni doctorand. candidat și faceți cercetări.
grad
Masterat sau Masterat în afaceri și economie (120 de credite) cu specializare în marketing (Domeniul principal de studiu: Administrarea afacerilor)
Oportunități internaționale
Limba de predare este engleza. În acest fel, veți deveni pregătiți nu numai pentru o carieră în Suedia, ci și pentru o carieră în contexte internaționale. Programul admite studenți din întreaga lume, ceea ce înseamnă că veți obține experiențe internaționale și multiculturale pe tot parcursul programului.
Växjö
La aproximativ 15 minute cu bicicleta de centrul orașului, veți găsi campusul Linnaeus University Este ca o societate mică cu universitate, cazare studențească și viață de student. Aici devii parte a unui mediu de cunoaștere creativ.
Ce veți întâlni într-o excursie în Växjö - orașul contrastelor? Veți găsi restaurante bune, o echipă de hochei renumită și cafenele confortabile, unde vă puteți delecta cu un latte cu aromă de lingonberry. În Växjö, natura frumoasă este întotdeauna la colț; orașul este înconjurat de lacuri și păduri. Studenților le place combinația dintre centrul orașului și viața de student activă din campus. Visul tău de viitor începe aici!
Cerințe de intrare
Cerințe generale de intrare pentru studii de ciclul al doilea și cerințe specifice de intrare: Licență în administrarea afacerilor, cu un minim de 30 de credite în limba engleză de marketing B / 6 sau echivalent.
Oportunități de carieră
Rolurile tradiționale ale agenților de marketing evoluează în funcții de management mai generale, iar agenții de marketing sunt mai des recrutați pentru funcții de CEO. Cu o diplomă de master, este posibil ca angajabilitatea ta să crească semnificativ, iar după absolvire vei avea multe oportunități de carieră diferite. Astăzi, unii dintre studenții noștri anteriori lucrează, de exemplu, ca specialiști în marketing, coordonatori de marketing și șefi de comunicare. De asemenea, puteți lucra ca lector la o universitate și puteți preda. O altă posibilitate este să deveniți doctorat. candidat și face cercetări.
Oportunități internaționale
Limba de predare este engleza. În acest fel, vei fi pregătit nu numai pentru o carieră în Suedia, ci și pentru o carieră în contexte internaționale. Programul admite studenți din întreaga lume, ceea ce înseamnă că veți obține experiențe internaționale și multiculturale pe tot parcursul programului.
Rezultatul programului
Rolurile tradiționale ale agenților de marketing evoluează în funcții de management mai generale. Specialiştii în marketing sunt mai des recrutaţi pentru poziţii de CEO. Credem că va exista o cerere mare pentru acest nou tip de absolvenți calificați în afaceri în viitorul apropiat. Cursurile din program sunt relevante având în vedere nevoile pieței muncii, cum ar fi cererea mai mare pentru gestionarea inovației, managementul e-business și strategia internațională de marketing. Deoarece producătorii concurează la nivel global între ei, companiile trebuie să aibă, de asemenea, gândire internațională în activitățile lor de marketing.
Curriculum
Programul începe cu un curs numit analiză de marketing aplicată, curs în care vei exersa cercetarea de marketing și aplicarea teoriilor managementului de marketing. Acesta este urmat de un curs numit strategie de marketing internațional. Pe parcursul celui de-al doilea trimestru, vei studia managementul inovației și antreprenoriatului, urmat de un curs de metodologie de cercetare. În timpul celui de-al doilea an, veți studia cercetarea de marketing contemporană, precum și managementul afacerilor electronice. Programul de master de 2 ani este încheiat printr-un proiect de diplomă de 30 de credite. Cursurile atent selectate vă oferă cunoștințele care vă vor fi de ajutor atunci când scrieți teza de master și promovează abilitățile necesare pentru a vă urmări obiectivele de carieră.