Master of Science în Marketing
HKU Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Telegraph Bay, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
HKD 330.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* sub rezerva modificării și aprobării finale de către Universitatea din Hong Kong
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Scopul programului
Master of Science în Marketing HKU oferă o experiență de învățare riguroasă și de ultimă generație, cu accent pe cele mai bune practici și strategii de marketing din economia actuală în schimbare rapidă.
După finalizarea programului, veți putea:
- Rămâneți în fața evoluțiilor cheie de marketing în fața schimbării obiceiurilor consumatorilor, a piețelor emergente și a internetului etc.
- Înțelegeți tendințele pieței și evaluați cunoștințele consumatorilor atunci când formulați strategii de marketing.
- Transformați inovația și perspectivele în acțiuni manageriale pentru a alimenta creșterea afacerii.
Modul și durata studiului
Programul MSc (Mktg) se extinde pe un minim de un an universitar și maximum doi ani academici pentru studii cu normă întreagă. Majoritatea studenților tind să termine programul într-un singur an universitar. Cursurile sunt oferite pe o bază modulară pentru a le permite studenților să se concentreze pe un domeniu de studiu la un moment dat. Există 6 module într-un an universitar și fiecare modul are o durată de șase până la opt săptămâni, inclusiv săptămâna de examen. Elevii urmează de obicei 2 cursuri pe modul și există 4 clase de trei ore în fiecare săptămână.
Evaluare medie și curs
Programul va fi predat în limba engleză. În plus față de sarcinile și examenele individuale, unele cursuri solicită, de asemenea, studenților să lucreze la prezentări de proiecte într-un cadru de echipă. Studiile de caz vor fi utilizate pentru a ilustra aplicarea abilităților de marketing și în situații din lumea reală.
Structura curriculumului
Programul este compus din trei grupuri de module privind (1) cunoștințe de marketing, (2) instrumente analitice și (3) cadru de decizie pentru profesioniștii din marketing. Este orientat spre strategie, cu o pregătire bine rotunjită, pentru a vă îmbunătăți analiza, comunicarea și intelectualitatea. aptitudini. Problemele de etică și durabilitate cu o orientare către profituri corporative sunt, de asemenea, incluse în program.
Observații: Nu toate cursurile enumerate mai sus vor fi neapărat oferite în fiecare an, iar lista de mai sus este supusă unor ajustări suplimentare.
** Până la două cursuri elective pot fi luate din alte programe postuniversitare predate oferite de școală, în funcție de disponibilitate și revizuire de către directorul de programe pe baza profilului, capacităților și performanței din programul Master of Science în Marketing.
Programul de admitere
Admiterile pentru admiterea în 2022 sunt acum deschise.
Termene limită de aplicare:
- Runda 1: 12:00 amiază (GMT +8), 19 octombrie 2021
- Runda 2: 12:00 amiază (GMT +8), 7 decembrie 2021
- Runda 3: 12:00 amiază (GMT +8), 25 ianuarie 2022
- Runda 4: 12:00 la prânz (GMT +8), 3 martie 2022
- Runda 5: 12:00 amiază (GMT +8), 6 aprilie 2022
Ofertele vor fi făcute în mod continuu și sunt preferate cererile timpurii, în sensul că o proporție mare de oferte vor fi alocate solicitanților în primele etape. Prin urmare, candidaților li se recomandă să prezinte cererile și documentele justificative cât mai curând posibil.
Studenții non-locali sunt foarte încurajați să aplice în primele două runde, să acorde suficient timp pentru a aranja vizele de student și să se pregătească pentru mutarea în Hong Kong.
Deciziile de admitere sunt, în general, disponibile la o lună după termenul limită de depunere a cererii, iar solicitanții câștigători vor fi anunțați prin e-mail. Solicitanții care nu au primit o ofertă vor fi luați în considerare din nou în runda următoare, până la sfârșitul ciclului de admitere.
Criterii de admitere
Pentru a fi eligibil pentru admiterea la programul de master în marketing, un candidat trebuie:
- Dețineți o diplomă recunoscută sau echivalentă;
- Obțineți declarații de la doi arbitri cu privire la adecvarea sa pentru Program; și
- Obțineți un scor TOEFL / IELTS * dacă nu proveniți dintr-o universitate de limbă engleză.
Cerința punctajului minim: TOEFL: 80 | IELTS: 6 (fără subtest sub 5.5)
Testele online TOEFL iBT® Home și IELTS nu sunt acceptate.
Nu sunt necesare scoruri GMAT / GRE, dar un scor bun GMAT / GRE va fi considerat favorabil și poate fi util pentru cazuri marginale.
În general, solicitanții nu sunt obligați să participe la un interviu în timpul procesului de admitere.
* Coduri școlare pentru rapoartele punctajului testului:
TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | HKU Master of Science în Marketing GMAT: FS2-WL-12
Rapoartele de scor TOEFL și IELTS sunt valabile doar doi ani. Rapoartele de scor GMAT sunt valabile timp de cinci ani. De exemplu, dacă trimiteți formularul de cerere în 2 octombrie 2020, atunci doar raportul testului TOEFL / IELTS efectuat după 1 octombrie 2018 este considerat valid. De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că aranjați să ne primiți raportul oficial de testare la timp, deoarece este posibil ca autoritățile de testare să nu vă emită raportul atunci când rezultatul testului a expirat.
Taxă de școlarizare
Taxa de școlarizare propusă pentru consumul din 2022 este de 330.000 HK $ *.
La primirea admiterii, candidaților li se va cere să aranjeze un depozit de 85.000 HK $ * pentru a confirma acceptarea lor. Soldul va fi plătit în 2 tranșe pe parcursul unui an universitar, indiferent de numărul de cursuri urmate în fiecare modul.
Există, de asemenea, o taxă nerambursabilă de 300 HK $.
* sub rezerva modificărilor și aprobării finale de către Universitatea din Hong Kong
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Marketing Digital
- Manchester, Regatul Unit
MS în cercetare în comunicare de marketing
- Boston, Statele Unite ale Americii
Master în spațiu și identitate de marcă (învățare la distanță)
- Online Cyprus