Master of Science în Marketing (Colegiul Universitar Dublin)
Kaplan Singapore
Informatie cheie
Locația campusului
Singapore, Singapore
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
18 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Colegiul Universitar Dublin
Clasat printre primii 1% din instituțiile din întreaga lume și una dintre puținele școli de afaceri de elită care dețin acreditarea „Triple Crown” de la AACSB (SUA), AMBA (Marea Britanie) și EQUIS (Europa), University College Dublin (UCD) oferă o calitate superioară Diplome de master pentru a ajuta profesioniștii să își îndeplinească obiectivele.
Toate diplomele acordate de University College Dublin (UCD), cu programe livrate prin intermediul Kaplan din Singapore, sunt acreditate de Centrul de Schimburi Scholar din China (CSCSE), o afiliere la Ministerul Educației din Republica Populară Chineză.
Programul de Master în Marketing este conceput pentru profesioniștii care doresc să dobândească o experiență de masterat în marketing, să-și accelereze dezvoltarea carierei și să-și construiască rețeaua cu lideri de afaceri de același gen. Programul oferă o bază solidă în domenii-cheie ale managementului și marketingului de marcă.
Elevii vor dobândi cunoștințele teoretice necesare, abilitățile analitice și metodologiile necesare pentru a-și dezvolta cariera în lumea comunicării de marketing și corporative.
Structura și conținutul
Acest program de masterat poate fi finalizat într-un minim de 18 luni pe bază de fracțiune de normă. Mai jos este structura programului:
Module de bază
- Comportament organizațional
- Gestiunea strategică globală
- Gestiunea financiară corporativă
- Document de cercetare 1
- Documentul de cercetare 2
Module de Pathway
- Managementul brandului
- Strategia de marketing corporatist
- Comunicări de marketing
Documentele de cercetare 1 și 2 vor fi depuse până la sfârșitul lunii 12 și, respectiv, 18.
Cerințe de intrare
Acest program de masterat acceptă o gamă largă de calificări, care include:
- Licență în orice disciplină.
- Candidații care nu au diplomă de licență, dar care dețin calificare profesională relevantă și experiență de muncă vor fi luați în considerare de la caz la caz.
Engleză Cerințe:
Solicitanții trebuie să îndeplinească cerințele de limbă engleză în limba engleză.
metoda de livrare
Fiecare modul este livrat pe o perioadă de 9 săptămâni. Lecțiile sunt de obicei ținute în cea de-a treia săptămână timp de 5 zile consecutive (inclusiv săptămânile și week-end-urile).
Fiecare modul este susținut cu 24 de ore de contact. Clasele se desfășoară, în general, la sfârșit de săptămână și seara în timpul săptămânii.
Metode de evaluare
Fiecare modul este evaluat prin orice combinație de participare la curs, sarcini scrise, proiecte și examene. Metodele de evaluare pot varia în funcție de cerințele individuale ale modulelor.
Absolvire și diplomă
Studenții care completează cu succes și trec modulele stipulate în structura programului vor primi premiul pentru Master of Science în Marketing de la University College Dublin.
Gradul de Master va fi același cu cel acordat absolvenților din campus.
Taxele de program
Taxa totală acoperă înregistrarea universității, prelegeri / tutoriale / ateliere și evaluări, cum ar fi sarcini / teste / examene / proiecte (unde este cazul), materiale de program în format digital, grad (dacă este câștigat) și transcriere.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Managementul și marketingul MSc
- Leeds, Regatul Unit
Master în Managementul Afacerilor Specializat în Marketing Digital
- Berlin, Germania
Senior Leader Ucenicie+ Marketing și Leadership PgDip + MSc
- Cranfield, Regatul Unit