Master of Science în Marketing

Generalități

Programul de descriere

Prezentare generală

Master of Science în Marketing este o diplomă de 34 de ore de credit de specialitate. Pentru profesioniștii angajați în prezent în marketing, oferă posibilitatea de a îmbunătăți cunoștințele, abilitățile și abilitățile generale. Elevii pot alege un domeniu de accent în analiza de marketing, marketingul digital și managementul mărcilor sau managementul lanțului de aprovizionare. MS în Marketing oferă o pregătire suficientă pentru a califica absolventul pentru predarea adjunct în colegii comunitare și AACSB și instituțiile acreditate SACS. Pentru un număr mic de studenți, MS în Marketing este de așteptat să fie o piatră de hotar pentru doctorat.

MS în marketing este conceput pentru persoanele care:

  • Doriți o diplomă specializată de marketing orientată spre cercetare,
  • Doriți să vă pregătiți pentru conducere în disciplină,
  • Doriți să vă pregătiți pentru mai multe cariere tehnice în domeniul marketingului, comunicărilor de marketing sau măsurătorilor de marketing,
  • Vrei să îndeplinești calificările minime pentru predarea la SACS și / sau la instituțiile acreditate AACSB.

Elevii fără pregătire academică în afaceri trebuie să completeze cursuri de bază în statistici și marketing. Această cerință poate fi îndeplinită prin finalizarea analizei deciziei manageriale QMB 6305 și a managementului marketingului MAR 6815.

Elevii care au absolvit o diplomă de licență într-o disciplină de afaceri, alta decât marketingul la o instituție acreditată AACSB în termen de cinci ani înainte de admiterea în program, pot fi eligibili să renunțe la cerința statisticilor, dar trebuie să completeze MAR 6815.

Elevii care au absolvit o diplomă de licență în marketing la o instituție acreditată AACSB în termen de cinci ani înainte de admiterea la program pot fi eligibili să renunțe la ambele cursuri de fundație.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The University of South Florida is a large, public 4-year university offering undergraduate, graduate, specialist and doctoral level degrees. The USF System includes three, separately accredited insti ... Citeste mai mult

The University of South Florida is a large, public 4-year university offering undergraduate, graduate, specialist and doctoral level degrees. The USF System includes three, separately accredited institutions: USF; USF St. Petersburg; and USF Sarasota-Manatee. Serving more than 50,000 students, the USF System has an annual budget of $1.7 billion and is ranked 45th in the nation for research expenditures among all universities, public or private. Citește mai puţin