Master of Science în Marketing

Generalități

Programul de descriere

Prezentare generală

Programul nostru specializat de master de la Universitatea din Hong Kong vă va oferi avantajul să rămâneți în fața concurenței și să vă ridicați provocările din economia în schimbare rapidă de azi ca un profesionist marketer.

Programul HKU Master of Science in Marketing este conceput pentru tinerii profesioniști care încearcă să dobândească cele mai noi cunoștințe, idei manageriale și cele mai bune practici din industrie pentru a elabora strategii de câștig și a excela în marketing și profesii conexe.

Programul nostru

HKU Master of Science in Marketing este un program de un an cu normă întreagă, care oferă o experiență de învățare riguroasă și de ultimă oră, cu accent pe cele mai bune practici și strategii de marketing în economia actuală.

Programul este compus din trei grupuri de module privind (1) perspective de marketing, (2) instrumente analitice și (3) cadru de decizii pentru profesioniștii de marketing. Este conceput pentru a fi orientat către strategie, cu o pregătire completă pentru a vă accentua abilitățile de analiză, comunicare și intelectuale. Problemele de etică și durabilitate cu o orientare a profitului corporativ sunt, de asemenea, încorporate în program.

După finalizarea programului, veți putea:

  • Rămâneți în fața evoluțiilor cheie de marketing în fața consumatorilor milenari, piețelor emergente, internet plus etc.
  • Înțelegeți tendințele pieței și evaluați perspectivele consumatorilor atunci când formulați strategii de marketing
  • Transformă inovația și informațiile în acțiuni manageriale pentru a alimenta dezvoltarea afacerilor

Programul necesită un total de zece cursuri (60 de credite), inclusiv cinci cursuri de bază (30 de credite) și cinci cursuri elective (30 de credite). Clasele vor fi, în general, efectuate în timpul săptămânii în campusul HKU Cyberport. În plus față de membrii facultății noastre, profesioniști din domeniul industriei vor fi implicați în predare. Toate cursurile sunt predate în engleză.

Structura curriculumului este ilustrată după cum urmează:

mscmktg-courses-1280x720.jpg

Perspectivele de carieră

De la Apple la Louis Vuitton, Nike până la Starbucks, multe dintre brandurile și companiile de top din ziua de azi nu și-ar fi atins niciodată nivelul de succes fără inovații de marketing strălucitoare și strategii solide. Odată cu creșterea digital media și globalizarea economiilor, este important pentru profesioniștii de marketing să se aprofundeze în ultimele tendințe și know-how pentru a naviga printr-un peisaj de afaceri în schimbare.

Cererea industriei

Industria de marketing a suferit transformări extraordinare în ultimii ani, determinate de acești factori dinamici:

  • Descoperiri tehnologice care au contribuit la numeroase inovații ale produselor în diverse industrii
  • Era digitală și creșterea gradului de creștere a social media
  • Schimbări de piață datorate creșterii consumatorilor de milenii și a îmbătrânirii populației

Aceste schimbări pun în discuție multe strategii de marketing dovedite anterior. Ca urmare, ciclul de viață al cunoștințelor aplicate în marketing a fost redus foarte mult. În timp ce educația anterioară și experiența în domeniu pot servi drept o bază bună, marketerii trebuie să își actualizeze și să-și actualizeze cunoștințele la fiecare câțiva ani pentru a rămâne în fruntea industriei.

Conform rapoartelor recente ale pieței locurilor de muncă de la Hays, un grup global de recrutare profesională, vânzările și marketingul au fost clasate constant ca o abilitate foarte căutată pe diferite piețe din Asia. În Hong Kong, sunt evidente deficiențele severe de abilități, în special în marketingul digital. Datorită concurenței acerbe pentru talente, cei cu pregătirea și pregătirea potrivită pot solicita salarii și pachete sporite.

Dezvoltarea carierei tale

Programul HKU Master of Science in Marketing acoperă cele mai recente perspective și tendințe de marketing, cadre și analize analitice în Hong Kong, China continentală și Asia în contextul global schimbător.

O serie de activități și resurse în carieră vor fi oferite pentru a vă pregăti pentru avansarea în carieră. Veți veni cu o strategie de carieră ideală, cu sfaturi profesionale de la antrenori cu experiență, vă puteți îmbunătăți abilitățile de vânătoare de locuri de muncă și imaginea profesională pentru a deține locul de muncă și veți obține informații de neprețuit din partea profesioniștilor de afaceri experimentați.

  • Ateliere de carieră pentru interviul strategic, reluarea scrierii, brandingul personal etc.
  • Discuții din industrie susținute de specialiști în afaceri
  • Ședințe individuale de coaching în carieră
  • Consiliul de muncă intern HKU
  • Târgul de carieră HKU

Programul de admitere

Cererea pentru Intake 2020 urmează să înceapă (sistemul de aplicații se va deschide la începutul lunii septembrie 2019).

Termenele de depunere a cererilor:

  • Runda 1: 12:00 prânz (HKT), 22 octombrie 2019
  • Runda 2: 12:00 prânz (HKT), 30 decembrie 2019
  • Runda 3: 12:00 prânz (HKT), 13 februarie 2020

Cerințe de admitere

Pentru a fi eligibil pentru admiterea la programul Master of Science in Marketing, trebuie să îndepliniți aceste cerințe:

  • Dețineți o diplomă de licență recunoscută sau echivalent;
  • Obțineți declarații de la doi arbitri cu privire la adecvarea dvs. pentru program;
  • Obțineți un scor TOEFL / IELTS * dacă nu sunteți dintr-o universitate engleză; și,

* Scorurile GMAT / GRE nu sunt necesare, dar un scor GMAT / GRE bun va fi considerat în mod favorabil și poate fi de ajutor pentru cazurile marginale.

Coduri școlare pentru rapoartele de scor:

  • TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | GMAT: FS2-WL-12

Rapoartele de scor TOEFL și IELTS sunt valabile doar doi ani. Rapoartele de scor GMAT sunt valabile timp de cinci ani. De exemplu, dacă trimiteți formularul de candidatură pe 2 octombrie 2019, atunci numai raportul testului TOEFL / IELTS, luat după 1 octombrie 2017, este considerat valabil. De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că ne puteți aranja raportul oficial de testare la timp, deoarece autoritățile de testare nu pot emite raportul dvs. când rezultatul testului a expirat.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Tracing its roots back over a century, the University of Hong Kong (HKU) today proudly stands as one of the leading institutions of higher education in Asia. And with it, the Faculty of Business and E ... Citeste mai mult

Tracing its roots back over a century, the University of Hong Kong (HKU) today proudly stands as one of the leading institutions of higher education in Asia. And with it, the Faculty of Business and Economics (FBE) has grown to become a widely recognised and respected business school in the region. Citește mai puţin