Master of Science în comunicare
University of Gothenburg, Department of applied IT
Informatie cheie
Locația campusului
Gothenburg, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
SEK 141.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an și student din afara UE / țărilor SEE. Gratuit pentru cetățenii din UE și SEE.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul nostru stimulează mințile independente, critice și creative. Perspective și perspective din discipline precum studiile în mass-media și comunicare, lingvistică, cercetare în organizare și management și sociologie vă permit să dezvoltați o înțelegere cuprinzătoare a comunicării ca domeniu vibrant de cercetare și practică.
Prin cursuri și activități orientate de studenți, aducem oameni din întreaga lume cu diferite medii profesionale și educaționale pentru a crea ceva care este mai mare decât suma părților sale.
Despre program
Societatea din ce în ce mai globalizată, digitalizată și specializată în care trăim astăzi prezintă o serie de provocări complexe: încurajarea incluziunii, egalității și diversității în medii de muncă în schimbare rapidă, asigurarea și consolidarea bunăstării mentale în lumina hărțuirii online și a suprasolicitării de informații sau pentru exemplu ascultarea și a fi ascultate într-o arenă cu multe voci concurente. Comunicarea este esențială pentru a face față provocărilor. Programul nostru vă permite să creșteți ca un cercetător independent, critic și profesionist priceput, capabil să navigați pe dimensiunile complexe ale comunicării interculturale, organizaționale și digitale.
Programul de Master este predat în limba engleză și încurajează aplicațiile studenților din întreaga lume.
Cerințe de intrare
O diplomă de licență de 180 de credite sau corespunzătoare. Solicitanții trebuie să își demonstreze cunoștințele de engleză: engleză 6 / engleză B de la Școala Gimnazială Superioară Suedeză sau nivelul echivalent al unui test recunoscut internațional, de exemplu TOEFL, IELTS.
Selecţie
Toți studenții care solicită programul și îndeplinesc cerințele de intrare, concurează unii cu alții pentru locurile disponibile. Selecția solicitanților eligibili se bazează pe o declarație de intenție pe care toți solicitanții trebuie să o depună conform instrucțiunilor de mai jos.
Declarație de intenție
Declarația de intenție ar trebui să fie încărcată pe universitateaadmission.se. Declarația de intenție ar trebui să-ți afișeze motivația și obiectivele pentru studierea programului de Master în Comunicare la Departamentul de IT Aplicat.
Se va pune accentul pe următoarele întrebări:
- De ce ai ales să aplici la programul de Master în Comunicare?
- Cum ar putea studia programul de master în comunicare să vă dezvolte în continuare profilul academic și profesional, precum și să vă sprijiniți viitoarea carieră?
- Cum ați contribui ca student la programul de Master în Comunicare?
În plus, vă rugăm să rețineți următoarele:
- Documentul dvs. ar trebui să aibă titlul "Declarație de intenție. Master în comunicare".
- Includeți numele și adresa de e-mail.
- Declarația dvs. de intenție trebuie să fie transmisă în limba engleză.
- Textul nu trebuie să depășească 4000 de caractere (inclusiv spații, dar excluzând titlul, numele și adresa de e-mail). Documentele care depășesc 4000 de caractere nu vor fi luate în considerare. Vă rugăm să indicați numărul de caractere din scrisoarea dvs.
După absolvire
Absolvenții primesc diploma de master în știință în comunicare.
Vei fi pregătit pentru o carieră în sectorul privat sau public, organizații non-profit și agenții de comunicare într-o varietate de domenii, inclusiv relații publice, vânzări și marketing internațional, media și jurnalism, consultanță în management, resurse umane și mediere și instruire în comunicare. De asemenea, puteți urmări o carieră în mediul academic prin studii de doctorat.
Alumniile lucrează în locuri precum Volvo, Ericsson, AstraZeneca, Medici fără frontiere și Națiunile Unite, cu următoarele titluri și descrieri de locuri de muncă, printre altele:
- strateg de relații de muncă
- Consultant HR
- consultant de comunicare digitală
- manager de conținut social media
- ofițer de comunicații
- strateg de campanie
- relatii media
- coordonator de marketing
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MS în cercetare în comunicare de marketing
- Boston, Statele Unite ale Americii
Master în Comunicații de Marketing și Publicitate
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
MSc Global Management și Competențe Digitale
- Reutlingen, Germania