Introducere
Un program unic pentru lideri creativi
MCM este cel mai important master profesionist din Canada pentru manageri de comunicații, directori, antreprenori aspiranți și cercetători în numeroase domenii legate de relațiile publice, marketing, strângere de fonduri, media digitală și socială, afaceri publice, relații cu investitorii și multe altele.
Puteți face MCM un program hibrid cu rezidență limitată, care poate fi finalizat în timp ce lucrați cu normă întreagă. Programul a fost conceput pentru profesioniștii care au viață profesională activă și personală.
MCM a fost creat în 2007 pentru a răspunde unei nevoi pe piața canadiană. Profesioniști în domeniile comunicațiilor, marketing, relații guvernamentale, relații cu investitorii, managementul mărcii, media socială și digitală, strângere de fonduri / avansare și mulți alții nu au avut un master profesionist care reunește cursuri de bază MBA și comunicări strategice și cercetare de piață cursuri pentru a le oferi cunoștințele, abilitățile și încrederea de care au nevoie pentru a-și duce cariera la nivelul următor.
În ultimii ani, am adăugat strategie digitală la fiecare dintre cursurile noastre, precum și un set solid de electivi în domeniul inteligenței artificiale, științei datelor și analitice pentru managerii de comunicații.
Programul Master of Communications Management (MCM) a fost înființat printr-o colaborare între Departamentul de Studii și Comunicare Multimedia (CSMM) al Universității McMaster, Școala de Afaceri Degroote (DSB) și Școala de comunicare publică SI Newhouse a Universității Syracuse. În 2011, MCM s-a mutat la domiciliul permanent din Facultatea de Umanități din McMaster, în Departamentul de Studii în Comunicare și Multimedia.
Acceptând primul aport în octombrie 2007, programul MCM și comunitatea de învățare a studenților, facultăților și studenților au devenit un lider internațional în îmbunătățirea culturii cunoștințelor și a practicii profesionale a managementului comunicațiilor din Canada și din lume.
Alumnii noștri - o comunitate de lideri
Comunitatea de studenți din MCM este unul dintre cele mai mari atuuri ale sale. Programul are acum peste 125 de studenți, care lucrează în fiecare provincie și teritoriu din Canada, cu excepția Nunavutului (lucrăm la asta!), Precum și în Statele Unite, Europa și America Latină.
Majoritatea absolvenților noștri sunt lideri în domeniile lor, ocupând roluri executive și manageriale în organizațiile lor. Câțiva au devenit CEO, directori manageri sau directori superiori ai unor organizații majore. Mulți dintre studenții noștri au lansat startup-uri, dintre care unele au avut un succes remarcabil.
McMaster
Relația unică dintre Universitatea McMaster și Universitatea Syracuse oferă studenților un acces inegalabil la educația comunicațiilor din America de Nord.
Parteneriatul MCM cu Școala de comunicare publică SI Newhouse de la Universitatea Syracuse înseamnă că absolvenții noștri au o universitate americană de top pe diploma de absolvire. Acest lucru este foarte util atunci când faceți afaceri în afara Canada, în special în Statele Unite.
Facultățile noastre sunt lideri în domeniu, toți sunt cărturari remarcabili sau experți recunoscuți din industrie. Fiecare dintre facultățile noastre academice sunt foarte căutați experți în propriile domenii de studiu, ceea ce înseamnă că predarea lor este condusă de exemple practice din industrie din sectoarele publice, private și non-profit.
În față / neplăcut
Două note principale ale liderilor industriei, fiecare reședință
În timpul fiecărei reședințe (o perioadă de studiu intensă de o săptămână, care începe fiecare termen academic), avem două vorbitori invitați speciali:
Adresa Keynote la Cina de Gala a Rezidenței de la Saturday Night MCM care începe fiecare reședință.
MCM-CPRS Hamilton Master Class a avut loc în timpul unuia dintre prânzuri în timpul rezidenței.
Gala Keynote este un discurs personal, de 20 de minute, susținut de un lider din industrie care discută călătoria lor profesională și oferă cunoștințe despre locul în care se îndreaptă. Setarea este intimă și interactivă, iar vorbitorul este disponibil pentru discuții suplimentare pe întreaga seară.
Master Class are o natură mai tehnică. După un prânz rapid, prezentatorul nostru Master Class conduce o sesiune în stil atelier care explorează un subiect tehnic din domeniile comunicațiilor, strategiei, cercetării de piață, tehnologiei digitale sau domeniilor conexe.
Elevii din Gala Keynote și Master Class Speaker Series sunt toți liderii din America de Nord din domeniul comunicațiilor, jurnalismului, cercetării de piață, relațiilor cu investitorii, comunicațiilor digitale, analiticii, politicii, politicilor publice și domeniilor conexe. Iată o selecție a vorbitorilor noștri: Linda Kuhn, Linda Andross, Tina McCorkindale, Terry O'Reilly, John Clinton, Gary Grates, John Delacourt, Andrew Laing, Neil Parmenter, Jonathon Harris, Nik Nanos, Terry Fallis, Elaine Kunda, Christine Szustaczek, MCM, Frank Vassallo, MCM, Tanya Seajay, MCM.
Structura programului MCM:
Relația publică de bază : (4 cursuri necesare; 12 credite)
Core Management : (4 cursuri necesare, 12 credite)
COM MGMT 711 Relații publice organizaționale.
COM MGMT 712 Cercetări în relații publice.
COM MGMT 714 Managementul relațiilor publice strategice.
COM MGMT 715 Etica aplicată în managementul comunicațiilor.
COM MGMT 721 Management strategic.
COM MGMT 722 Raportare financiară și contabilitate de gestiune.
COM MGMT 723 Management financiar.
COM MGMT 724 Management de marketing.
Elective * : 3 cursuri (9 credite)
Proiectul Capstone : (Proiect cu 3 credite)
COM MGMT 731 Managementul reputației strategice.
COM MGMT 732 Știința și analiza datelor.
COM MGMT 735 Negociere: teorie și practică.
COM MGMT 741 Comunicări pentru criză.
COM MGMT 742 Media digitale și sociale: strategie și management.
* Acesta este un mic eșantion de potențiali electivi
Studenții vor face un proiect profesional cu piatră (echivalent cu un curs) și trei electivi.
Pentru cine este MCM?
Programul MCM combină cele mai bune comunicări profesionale avansate, managementul comunicațiilor și administrarea afacerilor în programa sa. Programul nostru de doi ani de absolvire oferă, de asemenea, studenților cunoștințele de afaceri de care au nevoie pentru a-și stimula cariera în sectorul public, fără scop lucrativ și privat.
Comunicatori și directori profesioniști care lucrează în comunicare corporativă, managementul comunicațiilor, consultanță, guvern, asistență medicală, non-profit, agenții sau sectorul educației.
Profesioniști care doresc tranziția în sectorul educației.
Tineri profesioniști care doresc să urmărească rapid managementul.
Profesioniști ocupați care caută un self-pass, studiu online, în comoditatea casei sau a biroului lor, într-un model de învățare care construiește o comunitate de învățare favorabilă a colegilor de succes, studenților, cercetătorilor și instructorilor.
De ce să mă înscriu?
Completați-vă masterul în doi ani cu șase rezidențe scurte pe campus la Universitatea McMaster, plus sesiuni online programate convenabil.
Rețea cu facultăți de angajare, colegi de comunicare și colegi dintr-o varietate de medii și geografii.
Cercetările au arătat că persoanele cu studii superioare aplicate, precum MCM, câștigă mult mai mult decât colegii lor.
APR MCM
Societatea canadiană de relații publice permite studenților și studenților MCM să depună o piatră sau proiecte majore de cercetare în locul unui eșantion de lucru pentru desemnarea acreditată în relații publice (APR).
Cerințele de admitere
O cerere online completată
O diplomă de licență Honors sau o diplomă profesională echivalentă de la o universitate acreditată cu cel puțin o medie B și trei ani de experiență profesională cu normă întreagă în relații publice sau un domeniu aferent, cu excepția timpului petrecut în stagii.
O transcriere oficială a lucrărilor academice completate până în prezent (inclusiv licențiat și absolvent, dacă este cazul, diplome și lucrări de curs de la fiecare universitate frecventată anterior)
Două scrisori confidențiale de recomandare, inclusiv una de la angajatorul actual. (Dacă solicitantul este un consultant sau consilier independent, această scrisoare poate fi de la un client actual sau partener de afaceri).
Un eseu personal (dactilografiat; maxim 500 de cuvinte) care explică interesul și adecvarea pentru program, precum și potențialul demonstrat pentru completarea programului.
Un portofoliu de mostre de cea mai bună muncă, în special cele care ilustrează capacitatea de management strategic (de exemplu, planuri de relații publice; planuri de marketing; planuri de criză) în format digital.
Un interviu personal cu directorul academic sau cu comisia de admitere, personal sau prin teleconferință. Scopul acestui interviu este de a se asigura că solicitantul este pe deplin conștient de toate aspectele programului și de angajamentul necesar pentru finalizarea cu succes.
Solicitanții potențiali care nu îndeplinesc cerințele normale de admitere trebuie să consulte directorul de programe pentru a discuta modul în care experiența lor de muncă ar putea fi evaluată pentru a compensa insuficiența în diploma de licență.
Curriculumul actual.
· POLITICA DE ADMISII FLEXIBILE: Solicitanții potențiali care nu îndeplinesc cerințele normale de admitere trebuie să consulte directorul de program, Dr. Terry Flynn, APR, FCPRS, pentru a discuta modul în care poate fi evaluată experiența ta profesională pentru a compensa insuficiența în diploma de licență.