Master of International Management (cu specializare în marketing digital)

Generalități

2 locații disponibile
Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

112084_Masterstudents2.jpg

Master of International Management cu specializare în marketing digital este destinat studenților care doresc să privească ce înseamnă marketing în epoca modernă și să întâlnească pionierii care au deschis calea înaintea lor. Studenții vor stăpâni tehnicile, instrumentele și strategiile pentru a deveni lideri în domeniul lor.

La absolvire, studenții vor:

  • Să poată publica și gestiona eficient conținutul pentru creșterea afacerii.
  • Obțineți expertiză în utilizarea analizei Google și a diferitelor programe de analiză a datelor.
  • Obțineți familiaritate cu legile și gestionarea drepturilor online.
  • Deveniți un expert în proiectarea și implementarea campaniilor de marketing online.

112343_inside003.jpg

Fapte

  • Durata: 1,5 ani / 3 semestre
  • Credite: 90 ECTS
  • Limba: engleză
  • Intrări: februarie și septembrie
  • Diplomă acordată: Master of International Management cu specializare în marketing digital.
  • Oportunități de transfer: Oferim studenților noștri posibilitatea de a transfera pentru un semestru între campusurile noastre de la Geneva și Barcelona.
  • Mod de livrare: Campus

112344_inside001.jpg

Program

Programul de master necesită finalizarea cu succes a 90 de credite ECTS. Formatul programului constă într-un curs unic de afaceri, management și finanțe, care vă va extinde și aprofunda înțelegerea și experiența dvs. în afaceri, alături de cursuri specializate în marketing digital și un proiect final.

Defalcarea programului este următoarea:

  • 11 cursuri de bază (44 ECTS)
  • Un proiect de consultanță (4 ECTS)
  • Participarea la o simulare de afaceri practică și competitivă (4 ECTS)
  • 5 cursuri în domeniul ales de marketing digital (20 ECTS)
  • Un proiect de afaceri care poate fi un raport al industriei, un caz de rezolvare a problemelor sau un plan de afaceri (18 ECTS)

112345_inside002.jpg

Opțiuni de carieră

  • Specialist în marketing digital
  • Social Media Strategist / Manager
  • Manager de e-Commerce
  • Director de marketing digital

112342_inside004.jpg

Cerințe de intrare

  • Licență sau echivalent, de preferință într-un domeniu aferent.
  • IELTS 6.5 / TOEFL 74 / DET 105-110 (rezultatele oficiale ale examenelor de engleză) sau dovada studierii anterioare într-un mediu de limbă engleză timp de cel puțin 3 ani.
  • Solicitanții pot depune testul de limba engleză Duolingo ( DET ), care combină un test de competență engleză cu un scurt interviu video.
  • O copie scanată a tuturor diplomelor academice, transcrierii și certificatelor academice necesare.
  • Un răspuns scris de 500 de cuvinte la un studiu de caz de afaceri
  • Un interviu cu un reprezentant al echipei academice din campusul ales. Răspunsul candidatului la studiul de caz va fi discutat în interviu.
  • Fotocopia unui pașaport valabil / act de identitate național.
  • Rezuma CV.
  • 1 scrisoare de referință a unei foste instituții academice.

Condiții de admitere excepționale - COVID-19

În lumina pandemiei COVID-19, Consiliul de administrație al Geneva Business School din Geneva Business School a decis că va accepta studenții, chiar dacă nu vor putea obține rezultatele examenului de engleză TOEFL / IELTS din cauza pandemiei. În timpul interviurilor aplicative, vom aplica același nivel de evaluare riguroasă, precum și evaluarea completă a nivelului de înțelegere a candidatului în limba engleză pentru a ne asigura că toată lumea are capacitatea de a participa la curs. Candidații acceptați la Geneva Business School fără TOEFL / IELTS sau rezultatele examenelor de liceu, vor primi un an universitar suplimentar, din momentul în care se vor alătura școlii noastre, pentru a furniza documentele care lipsesc. Solicitanții pot depune testul de limba engleză Duolingo (DET), care combină un test de competență engleză cu un scurt interviu video. Tehnologia și formatul Duolingo permite solicitanților să finalizeze testul în orice moment sau loc cu acces la internet.

Taxe și finanțare

Barcelona Campus

  • Taxa de cerere: 150 € (nerambursabil, plătit la cerere)
  • Taxa de administrare: 1.900 € (taxă o singură dată, rambursare de 80% în cazul în care viza de intrare sau permisul de ședere este refuzat de autoritățile de viză)
  • Pregătire pe semestru: 5.450 EUR (program de 1,5 ani / 3 semestre) (rambursare 100% dacă autorizația de viză este refuzată de viză de intrare sau de ședere)

Geneva Campus

  • Taxa de cerere: 150 € (nerambursabil, plătit la cerere)
  • Taxa de administrare: CHF 3.000 (o singură taxă, rambursare de 80% în cazul în care viza de intrare sau permisul de ședere este refuzat de autoritățile de viză)
  • Pregătire pe semestru: CHF 10 250 (program de 1,5 ani / 3 semestre) (rambursare 100% dacă autorizația de viză este refuzată de viză de intrare sau de ședere)
Ultima actualizare Aug 2020

Despre facultate

Geneva Business School is a leading institution that provides cutting-edge Swiss Quality Education. Taught in numerous campuses around the world, including major European cities such as Geneva, Barcel ... Citeste mai mult

Geneva Business School is a leading institution that provides cutting-edge Swiss Quality Education. Taught in numerous campuses around the world, including major European cities such as Geneva, Barcelona and Madrid. Our innovative methodology means students are taught in small and focused classrooms by carefully chosen faculty members, all of whom are top-level professionals, dedicated to guiding them on their journey to becoming future business leaders. Citește mai puţin
Geneva , Barcelona , Madrid + 2 Mai mult Mai Puțin