În timp ce cererea industriei pentru designeri de interacțiuni calificați și diverse alte locuri de muncă, cum ar fi proiectanții de experiență a utilizatorului (UX), designeri de servicii etc., crește, există o lipsă de educație / formare formală oferită de universități în proiectarea interacțiunilor. Acest curs este conceput pentru a oferi studenților cele mai actuale și competențe necesare în acest domeniu în evoluție rapidă. Absolvenții posedă abilități în medii informaționale aplicabile industrial și rentabile (adică multimedia, proiectarea sistemelor interactive și tehnologia informației asociate). Cursul oferă industriei absolvenți care pot combina aceste abilități cu cele ale disciplinei lor originale în setări profesionale orientate spre aplicații. Cursul se angajează să producă absolvenți care au o înțelegere profundă a abordărilor centrate pe om în proiectarea tehnologiilor digitale. Acest lucru asigură că „produsele” create sunt mai susceptibile de a se „încadra” în mod semnificativ în viața utilizatorilor, deoarece procesul de proiectare este informat printr-o înțelegere profundă a practicilor, situațiilor și valorilor particulare ale oamenilor. Master of Interaction Design este atractiv pentru diferitele tipuri de cursanți, și anume: cei care lucrează în prezent într-un loc de muncă care nu are legătură cu designul interacțiunilor, cei care lucrează în locuri de muncă strâns legate de designul interacțiunilor și cei care lucrează deja în locuri de muncă legate de designul interacțiunilor .
În subiectele de bază studenții învață prin practicarea unui proces iterativ de proiectare centrat pe om pentru a rezolva o problemă din lumea reală cu utilizatorii reali, dezvoltând abilități pentru a analiza, genera și transmite soluții la probleme complexe. De asemenea, dobândesc cunoștințe tehnice și teoretice avansate în proiectarea interacțiunii. Elevii se angajează, de asemenea, cu proiectarea interacțiunii pentru contexte de calcul emergente, dobândind cunoștințe și abilități avansate. Elevii dezvoltă abilități avansate de proiectare (inclusiv autonomie, judecată a experților, adaptabilitate și responsabilitate) concentrându-se pe învățarea practicilor profesionale în proiecte de experiență a utilizatorului și prin subiectul capstone în care co-implementează un proiect comandat cu un client din industrie, concentrându-se pe nivelul absolvenților rezultate. Abilitățile de a demonstra adaptabilitatea cunoștințelor și responsabilitatea ca practicant / cursant sunt dobândite prin toate subiectele de studio în care elevii trebuie să se adapteze la procesele imprevizibile de lucru cu utilizatorii, desfășurarea de lucrări de teren în natură, iterarea proiectelor și testarea cu utilizatorii, precum și deschiderea natura încheiată a unui proces de proiectare iterativ. Subiectele de studio permit, de asemenea, studenților să-și demonstreze responsabilitatea ca practicanți prin dezvoltarea abilităților de management de proiect și de lucru în echipă. Elevii dezvoltă abilități de cercetare și aplică teorii stabilite unui corp de cunoștințe sau practică prin intermediul subiectului orientat spre metode de cercetare, care implică dezvoltarea unui plan de cercetare, program de interviu, un set de sonde și analiza rezultatelor cercetării utilizatorilor folosind interviuri și probe. Toate cele trei subiecte de studio includ faze semnificative de cercetare a utilizatorilor, concentrându-se pe utilizarea structurată și sistematică a instrumentelor de cercetare adecvate într-un context profesional pentru ideea, dezvoltarea și validarea unui artefact de proiectare și necesitând teoriile stabilite de aplicație pentru a proiecta practica. Cunoștințele și abilitățile specializate sunt dezvoltate printr-o alegere dintre trei module axate fie pe proiectarea jocurilor, analiza datelor sau programarea interacțiunii. Aceste module includ o combinație de subiecte structurate axate pe dezvoltarea competențelor și cunoștințelor pentru fiecare domeniu și îi ajută pe studenți să-și dezvolte autonomia, judecata experților și adaptabilitatea. Acestea includ, de asemenea, subiecte practice bazate pe proiecte în care elevii își dezvoltă abilitățile specifice într-un mod bazat pe proiecte. Alternativ, studenții pot alege să întreprindă un proiect de cercetare pentru a produce noi cunoștințe în domeniul proiectării interacțiunii. Elevii se angajează, de asemenea, în materii care permit dezvoltarea acestor abilități la un nivel extins. Datorită naturii sale intensive, acest curs este o experiență de învățare transformativă și pregătește absolvenții pentru asumarea responsabilității extinse de management de proiect și dezvoltare în cadrul unui loc de muncă. În plus, programul de studiu extins realizează o profunzime mai mare a învățării în specializare și permite consolidarea experienței studenților.
Absolvenții pot câștiga locuri de muncă într-o serie de roluri legate de proiectarea tehnologiei, cum ar fi designer de interacțiuni, designer UX, cercetător UX, proiectant de servicii sau arhitect de experiență digitală. Pentru cei care lucrează în prezent în locuri de muncă strâns legate, cum ar fi web design, design grafic, design de interfață etc., acest curs oferă pregătirea formală necesară în disciplină pentru a face o mutare mai definitivă în locuri de muncă în proiectarea interacțiunilor. În mod similar, mulți se găsesc lucrând în domeniul proiectării interacțiunii fără pregătire formală, iar acest curs oferă o bază bună și oportunități de a-și extinde abilitățile de proiectare a interacțiunilor mai formal. Pentru cei care nu lucrează într-un loc de muncă legat de proiectarea interacțiunii, acest curs oferă oportunitatea de a învăța despre disciplină și de a trece în diferite locuri de muncă sub umbrela de proiectare a interacțiunii.