Programul de descriere
IntroducereAcest interesant Master of Business Management, specializat în marketing digital și comunicare îi provoacă pe studenți să studieze la un standard academic ridicat, combinând studii de caz și cercetare. Cu toate acestea, programul de licență are, de asemenea, o abordare practică reală în proiectarea sa - prin săptămâni de proiect, anchetă profesională și un modul de învățare bazată pe profesionist în care studenții finalizează o plasare de lucru scurtă adesea legată direct de proiectul final.
Programul oferă un master combinat de subiecți de administrare a afacerilor și module mai largi în economie și management. Prin module care vizează economia globală și managementul strategic, globalizarea, societatea și cultura studenților, programul le va permite studenților să își dezvolte în continuare cunoștințele mai profunde despre administrarea și administrarea afacerilor.
Specializarea în marketing digital și comunicare analizează în mod special impactul lumii „conectate” în schimbare rapidă a utilizării internetului, smartphone-urilor, aplicațiilor și social media. Multe companii și organizații și-au schimbat complet abordarea în publicitate și și-au adaptat strategiile de marketing - nu numai la aceste noi modalități de comunicare cu clienții și părțile interesate, dar, de asemenea, metoda și percepția reală a marketingului și comunicării într-o epocă digitală.
Internetul și numeroasele tipuri de social media au creat un mod fără precedent în care oamenii se conectează, întreprinderile cu clienții, business to business, dar și persoanele care nu s-ar întâlni în mod normal se conectează pentru a face afaceri, solicită locuri de muncă, vând și cumpără . Acest mediu oferă studenților de afaceri un potențial enorm pentru învățare și dezvoltare în sine în domeniul digital marketing și comunicare. Această specializare reunește comunicarea de marketing actualizată, înțelegerea media digitală și implementarea analizei de date mari.Conținutul cursuluiSemestrul 1
(Module de bază)Managementul marketingului
Globalizare, societate și cultură
Metode de cercetare Introducere (proiect final)
Economia Mondială
Anchetă profesională(Module de specializare)Viitorul marketingului digital integrat: informații video, mobile și artificiale
Media noi, marketing și analizăSemestrul 2
(Module de bază)Metode de cercetare (proiect final)
Micro Economics - Perspective Globale
Management strategic
Modulul proiectului (3 săptămâni de proiect, legate de proiectul final)(Module de specializare)Informații de afaceri și minerit de date
Comunicare strategică și brandingSemestrul 3 (plasament în muncă și absolvire)Învățarea profesională
Proiect finalStructura cursuluiProgramul de master este livrat într-un format bloc, 2 module fiind acoperite la fiecare 6 săptămâni. Modulele de bază ale clasei sunt interdisciplinare - studiați module partajate cu masteranzi din diferite specializări de management de afaceri. Datorită intrării la rulare (de 6 ori pe an), grupurile sunt dinamice, extrem de internaționale și diverse.
Modulele sunt livrate intens în zile consecutive în așa-numitul "format bloc", ceea ce înseamnă că fiecare modul are 6 zile de predare împărțit în două blocuri de 3 zile. Metodele de predare includ munca în grup, studii de caz, prezentări și proiecte live. Cursul este oferit printr-o varietate de abordări, inclusiv cursuri, prezentări, tutoriale și studii de caz, cu accent pe învățarea interactivă. Fiecare modul este predat de doi lectori, adesea un lector cu normă întreagă Wittenborg și un lector invitat de la o universitate parteneră. Modulele includ vorbitori obișnuiți din industrie.IndustriaAdministratorii de afaceri cu cunoștințe de marketing digital și comunicare au devenit esențiale pentru operațiunile zilnice ale companiilor și ale altor organizații. Chiar și în organizațiile non-profit și guvernamentale, clienții și părțile interesate din afară au devenit „clienți”. Comunicarea internă a devenit distinctă față de cele externe, buletinele informative și buletinele informative fiind utilizate în același mod și prin aceleași suporturi pentru informare.
Companiile de astăzi sunt într-o etapă de dezvoltare constantă când vine vorba de strategiile lor de marketing. În timp ce, în trecut, strategiile tradiționale de marketing ar putea dura mulți ani, efectul digitalizării și inovării pe internet înseamnă că companiile sunt nevoite să își actualizeze în mod constant strategiile de marketing digital și comunicare. De exemplu, deciziile privind utilizarea Facebook, în mod generic sau cu publicitate, Instagram și LinkedIn. Decizia de a implementa o campanie WhatsApp sau de a folosi Wechat în schimb. Organizațiile se ocupă de probleme cum ar fi menținerea chatbots 24/7 pe site-uri web și crearea de reclame personalizate pentru utilizatorii de internet.
Gestionarea bugetelor mari, consumate de GoogleAds și Adwords reprezintă o problemă la toate departamentele de marketing și încearcă să înțeleagă datele, să reacționeze la date și să utilizeze setul de instrumente asemănător carlingenilor pentru a gestiona eficient publicitatea online.
Companiile învață să gestioneze big-data, scăzând când și când nu să externalizeze operațiunile de marketing digital, să facă față GDPR și să analizeze avantajele și dezavantajele Digital Marketing și Comunicare.Perspectivele de carierăÎn această epocă a digitalizării și a stilurilor de viață bazate pe internet, comunitatea de afaceri a recunoscut că succesul depinde de o strategie de marketing și comunicare digitală solidă și durabilă. Companiile au nevoie de oameni care să înțeleagă noi media, strategii de date mari și combinația de marketing online și comunicare cu măsurarea precisă a rezultatelor care să permită luarea de acțiuni strategice.
Absolvirea unui institut extrem de internațional, cum ar fi Universitatea Wittenborg, care pune un accent mare pe o combinație de cercetare academică și expunere de companie și profesională înseamnă că perspectivele de carieră ale absolvenților de la Master of Business Management, specializate în marketing digital și comunicare sunt multiple și global.
Deseori absolvenții WUAS aspiră să-și continue studiile, cu un DBA sau un doctorat. gradul de cercetare, totuși, mulți studenți se mută direct în afaceri, uneori ca rezultat al plasării lor în muncă, iar ultimul lor proiect, care este adesea bazat pe companii.
Exemple de companii unde lucrează alumni de la companii mondiale de top din departamentele de marketing și comunicații, consultanță și management de date mari până la mai multe companii locale specializate, ONG-uri sau agenții guvernamentale din Olanda sau în alte părți din Europa de Vest.Cerințe de intrareCerințele de admitere (criterii) pentru programele Master Business Management (toate specializările) sunt după cum urmează:o diplomă de licență sau o calificare echivalentă recunoscută;Solicitanților li se cere să furnizeze o referință academică de la instituția lor de învățământ anterioară;
Este necesar să fi obținut o diplomă de licență din domeniile de afaceri, management, economie sau comerț. În studiile de licență, candidații trebuie să fi finalizat o lucrare academică (proiect final sau disertație) care demonstrează un nivel academic și o experiență de cercetare.
nici o experiență profesională nu este necesară pentru aceste programe de masterat;Limba engleză cerințe
IELTS 6.5 sau echivalentul TOEFL. Codul TOEFL din Wittenborg este 4889.