Master of Branding de lux

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

  • Cod CRICOS: 027233E
  • Durata: 1,5 ani
  • Codul cursului: MC-MKTG
  • Mod de studiu: Full-time
  • Aport: februarie, iulie
  • Locație: Perth
  • Taxa indicativă pentru primul an: 30.100 USD

124373_curtin--luxury-branding-1600x1067.jpg

Descrierea cursului

Acest curs vă pregătește pentru o carieră care necesită capacitatea de a înțelege gândirea consumatorilor și de a dezvolta strategii care să maximizeze valoarea, vânzările și profiturile consumatorului.

Veți învăța principiile cercetării de marketing și comportamentul cumpărătorului și veți dobândi cunoștințe de specialitate în aspecte esențiale ale afacerii, managementului marketingului și leadershipului. Acest curs este potrivit pentru cariere în marketing și management, precum și pentru consultanță de brand și marketing.

Subiectele cheie acoperă profilurile consumatorilor, designul și estetica mărcii, strategia mărcii, globalizarea mărcilor de lux și influența marilor date și a social media în marketing, folosind exemple care acoperă multe industrii, inclusiv automobile de lux, modă, frumusețe și ospitalitate.

Există, de asemenea, oportunități de a participa la călătorii de studiu de peste mări în Europa și Asia și de a întreprinde un proiect, în timp ce sunt expuși culturii și istoriei de lux, vizitând o serie de afaceri de lux și întâlnind profesioniști din industrie. Aceste oportunități oferă experiența profesională excelentă pentru a vă spori gradul de angajare.

Criterii de admitere

  • Diplomă de licență de la o instituție terțiară recunoscută în orice disciplină OR
  • Un certificat de absolvire într-un domeniu aferent, de la o instituție terțiară recunoscută ȘI
  • Respectă cerințele de competență în limba engleză ale lui Curtin.

Recunoașterea profesională

Acest curs este dezvoltat cu contribuții de la organisme profesionale cheie, cum ar fi Australian Marketing Institute și Institutul de Relații Publice din Australia. Consiliul consultativ al școlii include profesioniști de seamă din domeniile marketing, publicitate, relații publice și turism.

Viitorul marketingului și al brandului de lux

Marketingul devine din ce în ce mai complex, modelat de tehnologii, metode și practici emergente. Pe măsură ce fața peisajului digital continuă să se schimbe, la fel și practicile de marketing ale comportamentului clienților, analizei datelor, managementului mărcii, metodelor de comunicare, platformelor și experiențelor utilizatorilor, conducând la o nouă suită de competențe digitale. Industria luxului a suferit schimbări majore în ultimele două decenii. Tendințele economice variate, transformarea digitală rapidă și evoluția preferințelor consumatorilor creează un nou peisaj competitiv, care provoacă strategiile tradiționale ale companiilor. Avansările în marketingul online și creșterea utilizării mijloacelor digitale pentru marketingul produselor și inițiativele centrate pe client sunt factorii cheie care contribuie la creșterea industriei mondiale a bunurilor de lux.

Pentru mai multe informații, vizitați studiul-pg-business

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Curtin is an innovative, global university known for its high-impact research, strong industry partnerships and commitment to preparing students for jobs of the future.

Curtin is an innovative, global university known for its high-impact research, strong industry partnerships and commitment to preparing students for jobs of the future. Citește mai puţin
Perth , Dubai , Moka , Singapur , Miri + 4 Mai mult Mai Puțin