Master of Arts în design și management de modă
Accademia Italiana
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Florence, Italia
Limbi Străine
Italiană, Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 9.900 / per year *
Termen limită de aplicare
31 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
11 Nov 2024
* Taxa de inscriere: 1.500 €
Introducere
Studenții, cufundați în sinteza creativă a designului vestimentar contemporan, își dezvoltă și abilități manageriale tipice industriei moderne.
Aspectele de creare, management, comercializare și comunicare ale sistemului modei devin o singură cale de studiu aprofundată pentru a ajunge la o propunere de proiect adecvată care să poată fi integrată în realitatea culturală și industrială de astăzi.
Analiza și studiul impulsurilor de cumpărare, pârghiile persuasive și cele mai recente strategii de piață, management și comunicare permit studentului care are capacități tehnice în design vestimentar să interacționeze și să concureze în domeniul modei cu profesionalitate și competență extremă.
Zilele porților deschise ale <span translate="no">Accademia Italiana</span>
Descoperiți programele noastre și faceți cunoștință cu facultatea noastră
Galerie
Curriculum
Primul an
- Metodologie de proiectare
- Istoria artelor aplicate
- Comunicare și publicitate
- Fotografie
- Design vestimentar
- web design
- Direcția artei
- Curs opțional
Al doilea an
- Metodologie de proiectare
- Design vestimentar
- Fenomenologia artelor contemporane
- Brand Design
- Management de proiectare
- Stilul de moda
- Examenul final
Rezultatul programului
Obiectivele cursului
- Analiza proceselor creative în designul modei
- Cercetare aprofundată a metodologiei de design a sistemului modei
- Înțelegerea dinamicii comunicării utilizate în diverse medii
- Analiza strategiei de afaceri in sectorul modei
- Modele de management care vizează satisfacția clienților
- Analiza nevoilor pentru indeplinirea „viselor clientilor” finalizata la proiectarea produsului ideal
- Cercetare aprofundată a interacțiunilor dintre marketing, publicitate, controlul calității, instruire și resurse umane ca abordare a managementului strategic
- Crearea de colecții capsule pentru a verifica rezultatele proiectului de design
- Prezentare finală de modă a colecțiilor create de studenți