Master of Arts în New Media și Cultura Digitală
Utrecht University
Informatie cheie
Locația campusului
Utrecht, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 2.209 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din UE/SEE, Surinam sau elvețieni; 17.500 €: studenți internaționali
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Explorați cum noile media ne schimbă practicile și culturile zilnice
În timpul programului de master de un an în New Media și Cultura Digitală, te vei aprofunda în multe aspecte ale ceea ce înseamnă să trăiești într-o epocă a noilor media. Ghidat de oameni de știință cu experiență, veți asista la proiecte de cercetare și veți învăța să reflectați critic asupra modului în care culturile actuale sunt modelate de social media, date, jocuri, activism pe internet, aplicații, vizualizări de date, dispozitive mobile, algoritmi și platforme participative.
Caracteristicile contemporane ale noilor tehnologii media
Programul pivotează în jurul a trei caracteristici contemporane ale noilor tehnologii media și relația lor cu cultura și societatea, și anume: aspectul mobil/urban, aspectul ludic/jocuri și aspectul software/date. În timp ce programul evidențiază suprapunerile și sinergiile dintre aceste aspecte, studenții pot alege, de asemenea, să se specializeze într-un profil, de exemplu, media, date și societate. A te implica cu un profil înseamnă a urma o traiectorie stabilită de cursuri și un stagiu și teză legate de profil.
Stagiu de cercetare
Atât programul nostru general, cât și traiectorii de profil mai specific se adresează unei piețe a muncii și unei industrii interesate de absolvenți care sunt capabili să se implice critic cu implicațiile culturale ale culturii media complexe în care trăim. Pentru a facilita atât cunoștințe aprofundate despre noile media și cultură digitală cu experiență practică mai practică, veți finaliza, de asemenea, un stagiu de cercetare pentru a începe o carieră promițătoare.
Dezvoltarea activă a carierei
Grupuri de studenți de dimensiuni moderate, îndrumare individuală și șansa de a participa la proiecte internaționale de cercetare vă oferă mai multe modalități de a vă dezvolta abilitățile, de a vă explora interesele și de a obține rezultate academice și personale valoroase. Comunitatea noastră dinamică și activă de studenți, absolvenți și savanți oferă o gamă largă de activități extracurriculare și acces la o rețea largă de practicieni, artiști media, factori de decizie, antreprenori și activiști din cele mai diverse ramuri ale culturii digitale.
Oportunități de carieră
Absolvenții acestui program de master așteaptă un domeniu profesional vast și în expansiune:
- Industrii media: absolvenții intră în cariere în industriile media, informației, comunicării și culturale în calitate de consilier, producător, dezvoltator, arhitect de interfață/software, organizator de festival, prezentator, inginer designer etc.
- Instituții guvernamentale: absolvenții ocupă posturi de consiliere în instituțiile guvernamentale și modelează politici care fac diferența în modul în care societatea noastră oferă cetățenilor săi oportunități (digitale) de a acționa și de a avea influență. Ramificațiile politice ale noilor medii sunt adesea ascunse în hardware și algoritmi, dar studenții noștri vor ști să le scoată la iveală și să le facă subiectul reflecției critice.
- Instituții educaționale și culturale: absolvenții sunt bine pregătiți pentru a transfera cunoștințe și abilități într-un mod care se conectează cu așteptările multor tipuri de public în mediile educaționale și culturale. Gândiți-vă la școli și universități sau la organizații publice care ajută la promovarea noilor alfabetizări media.
Cariere profesionale
Aproximativ 80% dintre absolvenții noștri își găsesc un loc de muncă în șase luni de la absolvire, mai ales prin intermediul rețelelor create în timpul fazei de stagiu de cercetare a programului.
Câteva exemple de cariere ale absolvenților noștri:
- Lindsy Szilvasi lucrează ca asistent juridic pentru mărci comerciale la Google.
- Ward Geene este jurnalist de jocuri/și redactor șef la IGN Benelux.
- Vivette Rittman lucrează ca analist în cultură și comunicare
Alți absolvenți și-au găsit locuri de muncă ca:
- Designer și consilier la SETUP, Digital Media Lab din Utrecht.
- Lector și cercetător în domeniul new media, cultură și societate la Academia Willem de Kooning din Rotterdam.
- Specialist în marketing și media la Amsterdam Fashion Institute (AMFI).
Mai mulți absolvenți și-au găsit locuri de muncă, printre altele, la:
Google | VPRO | PICNIC | Mindshare | Beeld & Geluid | Institutul Rathenau | Rabobank | Oxfam/Novib | Greenberry
Cariere academice
Programul de master în New Media și Cultura Digitală nu vă antrenează în mod special pentru a deveni un savant academic cu o diplomă de doctorat. Chiar dacă unii dintre absolvenții noștri au urmat cu succes o carieră academică, vă recomandăm să aplicați pentru programul de master de cercetare de doi ani în Studii media și performanță dacă sunteți interesat în mod special să obțineți o diplomă de doctorat.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master in 3D Modeling for Automotive and Product
- Barcelona, Spania
Master in Data and Design
- Barcelona, Spania
Master in Design for Responsible AI
- Barcelona, Spania