Master of Arts în Digital Media (MA-DM) (European

Generalități

Programul de descriere

Conduce și gestionează proiecte de comunicare și media pentru multinaționale, guverne și organizații internaționale.

Proiectat pentru cariere în comunicații.

Master of Arts in Digital Media (MA-DM) este conceput pentru studenții interesați să urmeze cariere în comunicare. MA-DM oferă o introducere completă a problemelor și provocărilor actuale în mass-media și comunicații: care este rolul managerului de comunicații? Cum reda modelarea noilor media peisajul media? Cum pot organizațiile și indivizii să comunice eficient într-un mediu global și multicultural?

Beneficii cheie

  • Locul 16 cel mai bun Master de comunicare din Europa de Vest;
  • O prezentare generală a teoriilor dominante ale mass-mediei și comunicațiilor;
  • Aptitudini practice în gestionarea comunicațiilor în organizații și companii;
  • Insight în ultimele evoluții în domeniul instrumentelor media și al domeniilor legate de afaceri;
  • Expunerea la modul în care organizațiile globale comunică strategic și își evaluează inițiativele;
  • Elveția este un mediu de învățare dinamic și multicultural.

Detalii despre program

Pe lângă cursurile de media și comunicare de bază, Master of Arts in Digital Media formează tineri profesioniști să fie viitori manageri de comunicare cu cursuri în teorie și practică: comunicare și teorie media, comunicații interculturale, presă și jurnalism, planificare și evaluare a comunicațiilor, multimedia, comunicații executive și marketing internațional.

Master of Arts in Digital Media este alcătuit din 14 cursuri pe un an.

Anul 1

Primul trimestru

  • ECO 607 - Economie globală
  • LEGEA 660 - Drept internațional
  • MKG 615 - Informații privind consumatorul și piața
  • COM 611 - Media digitale: concepte, teorii și tendințe

Al doilea trimestru

  • NEG 615 - Negocieri internaționale
  • MGT 610 - Conducere și comportament organizațional
  • COM 630 - Comunicare și marketing digital
  • MGT 657 - Operațiuni și Management de proiect

Al treilea trimestru

  • MGT 666 - Managementul întreprinderilor mici
  • COM 631 - Planificare, distribuție și analiză media digitală
  • MKG 667 - Marketing internațional
  • MGT 645 - Guvernanță corporativă

Al 4-lea trimestru

  • MGT 650 - Transformare digitală
  • COM 698 - Strategia și managementul media digitală (curs Capstone)

Cerințe de admitere

  • Un formular de cerere completat (ar trebui să includă scrisoarea de motivare)
  • Transcriere oficială de licență (traducere certificată în engleză) (GPA minim recomandat de la 2,7 sau mai mare pe scara 0-4)
  • Diploma oficială de licență (traducere certificată în engleză)
  • Taxa de cerere nerambursabilă de CHF 150.- sau 140.- EUR sau 150.- USD
  • Test de competență în limba engleză: TOEFL (scor minim 80), IELTS (punctaj minim 6,0) sau Cambridge Certificate în Advanced English (CAE). Numărul codului instituțional IUG pentru TOEFL este 0130;
  • Curriculum Vitae care prezintă orice experiență profesională relevantă;
  • Scrisoare de trimitere de la un angajator sau profesor;
  • Copia pașaportului valabil;
  • Două fotografii cu dimensiunea pașaportului.

Următoarele cerințe suplimentare se aplică candidaților la programul MBA:

  • O medie de punctaj minim (GPA) de 3,0
  • Se recomandă cel puțin 2 ani de experiență de muncă
Ultima actualizare Ian 2020

Despre facultate

Ranked among the top ten business schools in Switzerland, the International University in Geneva (IUG) is an accredited academic institution specializing in business education.

Ranked among the top ten business schools in Switzerland, the International University in Geneva (IUG) is an accredited academic institution specializing in business education. Citește mai puţin