Programul de descriere
IFA Paris Master Certified by FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)Durata: 15 luni în limba engleză
Campusuri: Paris, Florența (Istituto Lorenzo de Medici)
Format: Paris / Florența / Paris
Următorul aport: octombrie 2020
Credite ECTS: 120
Taxa de participare: 150 €
Taxă de școlarizare: 12.800 €
Limitat la: 25 de elevi pe clasă"Dezvoltați-vă colecția în atelierul nostru de designer"IntroducereDesignerii tineri de moda au devenit elementul cheie in remodelarea panoramei de moda de astazi. De la numirea lui JW Anderson director creativ la Loewe la achiziționarea de acțiuni ale lui Christopher Kane de către grupul Kering, toate evenimentele par să indice că, mai mult decât oricând, creația de modă rămâne esențială pentru activitățile marcilor mari de lux și a mărcilor de pe piața masivă.
În ciuda unei reveniri aparente a creativității pure și proaspete, componentele de locuri de muncă legate de designul de modă s-au schimbat dramatic. Imaginația articolelor de îmbrăcăminte într-un mod intuitiv este doar un aspect al responsabilităților unui designer. Un designer de cap sau un director de creație trebuie să anticipeze nu numai schimbările sociale și estetice, ci și să înțeleagă problemele strategice cu care se confruntă mărcile în ceea ce privește poziționarea, potențialul pieței și comunicarea.
Masterul nostru de arte în Design contemporan de moda a fost conceput special pentru a aborda aceste schimbări și este destinat absolvenților Fashion Design care doresc să meargă dincolo de design de produs și de dezvoltare.
Programul are 3 obiective principale:Îmbogățirea modului și a culturii creative a studenților noștri cu module special concepute pentru acest curs. De exemplu, modulul nostru "Moda Cross Culture" a fost dezvoltat împreună cu Musée des Arts Décoratifs pentru a oferi o abordare mai sofisticată în analiza discrepanțelor culturale și a efectului lor asupra modei. Un alt modul cheie ar fi "Semiologia produselor de moda". Folosește semiologia ca metodologie pentru a decoda un articol de îmbrăcăminte și pentru a decripta aspectul său estetic pentru a înțelege mai bine modul în care este percepută.
Dezvoltarea creativității elevilor prin module precum "Procesul creativ" care ajută studenții să devină mai conștienți de propria "logică creativă" și să-și sporească potențialul. Adăugarea de ateliere practice va oferi studenților o nouă abordare a tehnicilor de producție și de proiectare cunoscute. De exemplu, modulul "Pattern and Draping Development" introduce noi metode de cercetare bazate pe experimentare și deschide noi perspective pentru studenți atunci când vine vorba de găsirea de inspirație.
Ajutând studenții noștri să înțeleagă cum funcționează industria modei și cum sunt create strategiile de marcă într-un context global. Marketingul, problemele organizaționale, provocările financiare, precum și strategiile de imagine și comunicare vor fi discutate într-o serie de module diferite.Cursul se încheie cu studenții care își dezvoltă propriul proiect de colectare cu îndrumarea unui tutore. Acest proiect include crearea unei colecții de îmbrăcăminte și / sau accesorii. Procesul implică proiectarea de prototipuri pentru 12 siluete, precum și dezvoltarea planurilor de marketing și de afaceri. Această colecție este apoi examinată de un juriu format din profesioniști, iar cei mai buni studenți primesc ocazia de a-și arăta munca la profesioniștii de modă de la IFA Graduate Show, care are loc în timpul Săptămânii Fashion Haute Couture. Elevii sunt, de asemenea, instruiți să participe la mai multe concursuri internaționale, care reprezintă o platformă excelentă pentru designeri tineri de modă.
Ca și în cazul celorlalte cursuri IFA Paris , Master of Arts în Design contemporan de modă beneficiază foarte mult de locația sa din Paris. Cu o bogată viață culturală, cele două muzee dedicate modei, cele 6 săptămâni de modă anuale, sute de saloane de expoziții și târguri textile, precum și vecinătatea industriilor mici de meșteșuguri, orașul luminilor, rămâne capitala de modă necontestată a lume.
Toate programele noastre sunt articulate în jurul cadrului ECTS, așa cum este definit de Convenția de la Bologna. După terminarea cursului, studenții primesc un total de 120 de ECTS care pot fi ușor transferate dacă decid să studieze mai departe. Acest program a primit, de asemenea, acreditarea IDEL / IDEART și este certificat ca "Master Internațional".AdmitereCerințe de admitere:Licențiat Absolvent sau experiență profesională semnificativă în domenii conexe.
IELTS 6.5 sau TOEFL IBT 79 (sau echivalență) sau dovadă de studii în limba engleză, pentru vorbitori de limbă non-nativă.
Interviu (în campus sau Skype).
Experiență de lucru (stagiile sunt luate în considerare).Documente care trebuie furnizate:Completați formularul de cerere online.
Ultima transcriere.
Copia diplomei de licență sau echivalența acesteia.
Scrisoare de motivație.
Portofoliu.
Rezuma CV.
Fotografia de pașaport.
Copia pașaportului.Structura cursuluiCultură creativă
Pentru a genera concepte și produse relevante, designerii de modă trebuie în mod constant să pună la îndoială propriul proces creativ în lumina schimbărilor în mediile lor sociale, economice și culturale. Prin diferitele module ale acestui grup, elevii vor depăși definiția creativității intuitive pentru a-și construi propriul cadru artistic bazat pe motivația lor personală și procesul intelectual. Scopul este de a le ajuta să profite pe deplin de mintea lor creativă și, prin urmare, să își maximizeze capacitățile de inovare.
Modulele includ: Analiza contemporană a creativității Cercetare și gândire creativă Atelier de proces creativ
Moda Mediu Un interes puternic în artă, precum și curiozitate față de alte domenii creative sunt necesare pentru a hrăni creativitatea modei. Cunoștințele estetice sunt construite prin analizarea diferitelor genuri de imagini, grafică, culoare, pictura, sculptură, arhitectură sau design de artefacte. Prin module cum ar fi Fashion Ethnography, Fashion Cross-Culture dezvoltate în parteneriat cu Paris Musée des Arts Décoratifs sau Fashion Product Semiology, elevii vor analiza în continuare modul în care moda abordează noțiunile de aspect și statut. În cele din urmă, elevii vor putea să decodeze semnificațiile din spatele formelor, volumelor, dimensiunilor sau culorilor oricăror produse de modă.
Modulele includ Etnografia modei Cultură de cultură a modei Creșterea contextului creativ și Semiologia produselor viitoare de modă.
Managementul marketingului
Acest grup de module analizează și reflectă strategiile de marketing pentru brandurile de modă și oferă o schiță riguroasă pentru a le gestiona. Elevii examinează diferențele dintre marcile de moda de marketing și mărcile de pe piața masivă. Procesele de observare care afectează identitatea mărcilor, poziționarea, stabilirea prețurilor, distribuția și comunicarea îi ajută pe elevi să înțeleagă provocările inerente ale pieței largă de modă contemporană. Puterea unui brand va fi analizată prin dimensiunea sa, dimensiunile sale sociale, contractuale și semiotice. Elevii se vor familiariza cu instrumentele necesare pentru branding, pentru a construi strategii coerente pentru propria marcă de modă. Ne propunem ca viitorii antreprenori de moda să dezvolte concepte de modă inovatoare pe anumite piețe din industria de modă globală de astăzi.
Modulele includ:
Poziționare și prețuri Distribuție de modă Comportamentul consumatorului Probleme în lanțul de aprovizionare și aprovizionare.
Imagine și comunicare
Comunicarea cuprinzătoare și prezentările inovatoare de design sunt esențiale pentru ca casele de modă să se evidențieze pe o piață aglomerată. Diferitele module ale acestui capitol vor pregăti studenții pentru a îmbina formularea corectă și imaginile apropiate campaniilor de comunicare de modă dezvoltate în arena internațională. Mai precis, cunoștințele și competențele dobândite se vor concentra pe planificarea strategică a mass-mediei, comunicarea vizuală prin stil, comunicarea scrisă prin canale tradiționale și digitale, tehnicile de relații publice și gestionarea evenimentelor pentru spectacolele de modă.
Modulele includ:
Comunicare Presă de modă Vânzare cu amănuntul și vânzare vizuală Stilografie fotografică Istoric și analiză de modă.
Probleme de afaceri
Designerii de modă sau directorii de artă trebuie să înțeleagă cadrul legal și de afaceri al industriei de modă pentru a putea conversa eficient cu managerii de marcă. În cadrul acestei grupări de module, studenții vor descoperi realitățile industriei modei din punct de vedere economic și financiar. Ei vor explora provocările cu care se confruntă companiile start-up și vor învăța cele mai bune practici pentru a scrie un plan de afaceri. Aceasta include analizarea și evaluarea potențialului de creștere în noile întreprinderi, minimizarea riscurilor financiare, identificând în același timp factorii cheie de succes ai industriei, necesare pentru ca un brand să crească și să înflorească în cadrul economiei mondiale concurențiale actuale.
Modulele includ:
Antreprenoriat și Finanțe Proprietate intelectuală.
Problema tehnica
Realist, o carieră viitoare în modă nu poate fi concepută fără o cunoaștere aprofundată a construcției de haine. În cadrul acestei grupări de module, elevii își vor consolida cunoștințele și abilitățile pentru a trata o multitudine de articole de îmbrăcăminte și tipuri de textile, prin ucenicia tehnicilor de producție tradiționale și de înaltă tehnologie. Ele vor fi, de asemenea, expuse rolului tehnologiei în crearea de noi materiale și modele. La finalizarea acestei grupări de module, studenții vor fi înțeleși procesele de fabricare și problemele practice implicate în aducerea unui îmbrăcăminte la viață.
Modulele includ:Atelier de design digital
Un atelier textile inovatoare
Dezvoltarea modelelor și a draperiilorPentru mai multe informații și pentru a descărca broșura programului, vă rugăm să vizitați: https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/master-arts-contemporary-fashion-design