Master dublu în marketing internațional al inovației
Toulouse School of Management TSM
Informatie cheie
Locația campusului
Toulouse, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.500 / per year *
Termen limită de aplicare
23 Mar 2025
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2025
* pentru toți studenții indiferent de naționalități: pista asiatică: 5000 € pentru cei doi ani, pista germană: 2500 € pentru cei doi ani
Discutați cu studentul ambasador
O modalitate de a afla mai multe despre școala noastră
Introducere
Căutați o carieră internațională cu o diplomă dublă?
Sunteți interesat de proiectarea și gestionarea unei afaceri de marketing internațional?
Vedeți nevoia ca abilitățile digitale să fie completate cu strategii de socializare?
Vă propuneți să lucrați într-un mediu internațional, care este din ce în ce mai influențat de puterea economică a Asiei și Chinei?
Apoi, programul Double Diploma în Marketing internațional al inovației de la TSM este doar pentru dvs.
La ce să te aștepți?
Masterul în Marketing Internațional al Inovației este o diplomă dublă cu normă întreagă de peste doi ani, predată în întregime în limba engleză și concepută pentru absolvenții de universități internaționale și franceze.
Aceasta este o posibilitate unică pentru studenți de a obține o diplomă de master recunoscută la nivel internațional (120 ECTS) și de a studia în cadrul loturilor euro-asiatice pe deplin multiculturale la o universitate de top din China, Thailanda sau Germania.
Obține două grade în patru semestre!
Aceste diplome duale sunt alegerea potrivită pentru studenții care își propun să lucreze într-un mediu internațional, care este din ce în ce mai influențat de Asia și puterea economică a Chinei.
Studenții care se înscriu în acest program de marketing internațional finalizează primul semestru în Franța la TSM. Conform piesei alese, ei petrec semestrele II și III la o universitate renumită din Asia sau Germania.
- Pentru pista asiatică, aceștia pot alege între Universitatea Deschisă din Hong Kong, Universitatea Tongji din Shanghai sau Universitatea Assumption din Bangkok.
- Pentru pista germană, ei studiază la Școala de Management din Ingolstadt.
La finalizarea diplomei duale, veți putea:
- Proiectați și gestionați inovația
- Includeți consumatorii în procesul de inovare deschisă și co-creare
- Elaborați strategii internaționale de marketing digital și eCRM
- Gestionați strategiile de comunicare digitale și sociale
- Aplicați tehnici de extragere a datelor la Big Data
- Utilizați indicatori cheie de performanță (KPIs) pentru a optimiza luarea deciziilor și profiturile
Citate studențești
„TSM oferă cursuri teoretice și mai practice, cum ar fi proiecte de grup cu studenți internaționali pentru a ajuta companiile reale să rezolve probleme specifice. Acele schimburi cu studenți și profesioniști internaționali fac parte din cele mai bune amintiri ale mele. Mi-a plăcut în mod deosebit combinarea diferitelor metode de predare în Franța și Germania, cu sprijin constant din partea profesorilor și studenților deopotrivă. »
Camille Delpech - dublă diplomă - cursă germană cu WFI Ingolstadt School of Management
Global Junior Manager la Henkel pentru Schwarzkopf Professional (Germania). 2023
Video
Admitere
Curriculum
Semestrul 1
Şcoala de Management din Toulouse
- UE 01 - Marketing strategic internațional, analize de piață și planificare
- UE 02 - Marketing digital și comportamentul consumatorilor în lumea digitală
- UE 03 - Managementul Inovării
- - Managementul implicării clienților și co-crearea
- - Managementul acceptării tehnologiei
- UE 04 - Managementul relațiilor cu clienții și marketing durabil
- UE 05 - Metodologia cercetării în afaceri
- UE 06 - Misiuni Companiei-Turn Internațional de Studiu
- UE 07 - Limba (engleză pentru piesa asiatică sau germană pentru piesa germană) Comparație cultura asiatică/europeană
- UE 08 - Ateliere de dezvoltare profesională
Semestrele 2 și 3
Pista asiatică
- Hong Kong - Universitatea Deschisă din Hong Kong - Master of Business Administration (MBAF) mai - decembrie
- UE 01 - Management Strategic SAU Strategie
- UE 02 - Proiect de afaceri aplicate
- UE 03 - Program global de imersiune
- UE 04 - Strategie Internațională de Management
- UE 05 - Strategie de marketing internațional
- UE 06 - Probleme strategice pentru management în regiunea Asia Pacific
- Shanghai - Universitatea Tongji Shanghai - Master of Science (MSc) Tehnologie Economie și Management Martie - ianuarie
- UE 01 - Chineză ca limbă străină
- UE 02 - Negociere de afaceri în China
- UE 03 - Survey of China - Chinese Culture
- UE 04 - Management strategic și antreprenoriat
- UE 05 - Management avansat
- UE 06 - Big Data Analytics
- UE 07 - Economie managerială în China
- UE 08 - Norme academice pentru lucrarea de master
- UE 09 - Prelegeri academice pentru teza de master
- Thailanda - Universitatea Assumption Bangkok - Master of Business Administration (MBA) mai - decembrie
- UE 01 - Introducere în analizele cantitative
- UE 02 - Introducere în Sistemele Informaționale de Management
- UE 03 - Comportament organizațional
- UE 04 - Managementul Afacerilor Internaționale
- UE 05 - Management de marketing internațional
- UE 06 - Contabilitate manageriala
- UE 07 - Economie managerială
- UE 08 - Management Financiar
- UE 09 - Managementul Operațiunilor
- UE 10 - Management Strategic
Pista germană
- Ingolstadt - Ingolstadt School of Management - MSc Betriebswirtschaft aprilie - august
- UE 01 - Inovație și creativitate
- UE 02 - Return on Service Management
- UE 03 - Etică avansată în afaceri (clasa de etică obligatorie)
- UE 04 - Opțional 1 de ales la KU
- UE 05 - Opțional 2 de ales la KU
- UE 06 - Management Service
- UE 07 - Prețuri și management de produs
- UE 08 - Opțional 3 de ales la KU
- UE 09 - Opțional 4 de ales la KU
- UE 10 - Opțional 5 de ales la KU
- UE 11 - Opțional 6 de ales la KU
Semestrul 4
februarie - septembrie
- UE 9 - Stagiu în companie (6 luni) în Asia, Germania, Franța sau în altă parte*
- UE 10 - Teză de master
Galerie
Oportunități de carieră
Carieră
Acest grad oferă studenților abilitățile de a îndeplini următoarele roluri:
- Manager de produs
- Manager eCRM
- Manager de marketing digital
- Manager de comunitate
- Dezvoltator de business
Absolvenții acestui program pot efectua, de asemenea, un doctorat. în Marketing .