Master Web Marketing și Social Media cu stagii garantate și plătite

Generalități

Programul de descriere

Este necesar să aveți un nivel avansat al limbii italiene pentru a accesa cursurile

  • Căutați un master web de marketing și de social media pe care le puteți frecventa online sau în sala de clasă?
  • Lucrați dar nu doriți să renunțați la o cale de studiu și actualizare a comunicării pe web care poate fi utilizată seara?
  • Te-ai săturat de teorie și căutând o abordare tehnică operațională de către cei mai buni profesioniști de marketing pe web pentru a deveni un adevărat manager de comunicare pe web?
  • Vreți să vă testați după proiecte reale de la început până la sfârșit cu o experiență practică urmată de experți în domeniu?
  • Doriți să cunoașteți cele mai bune practici de marketing web și marketing social media care au construit succesul companiilor mari pentru a renunța la aceste experiențe în afacerea dvs.?
  • Trăiți departe de Milano dar doriți să respirați un mediu internațional în timp ce stați acasă cu un curs care vă permite să aveți același grad de aprofundare a temelor în marketingul web și abilitatea de a interacționa cu alți colegi în clasă și online și cu profesorii ?
  • Participarea online la exerciții și primirea de explicații pe punctele neclare?

Vă vom oferi primele elemente pe această pagină care vă permit să înțelegeți de ce Master Digital Marketing și Social Media Master este în prezent calea cea mai potrivită pentru a învăța cum să utilizați toate instrumentele și instrumentele tehnice principale solicitate de cei care caută profesioniști în domeniul digital. Cea mai bună alegere pentru cei care își propun să-și îndrepte profilul și abilitățile spre noile profesii digitale, învățând în mod concret să facă ceea ce au nevoie; fără a renunța la credibilitatea unei certificări supuse unei examinări finale, după care poate demonstra profit, o participare eficientă și abilități dobândite.

Oportunități profesionale Master Web și Social Media Marketing

Master în marketing web și social te pregătește pentru următoarele profesii digitale:

  • Manager de marketing digital
  • Manager de marketing web
  • Manager social media
  • Specialist în marketingul de conținut
  • Seo Specialist
  • Sem Specialist
  • Social Media Specialist
  • Manager comunitar
  • Web Content Specialist / Manager
  • Trafic web
  • Specialist PR Digital

Practic opțional (experiență de lucru)

Oferim studenților Master Web Marketing și Social Media, care solicită, ca taxă opțională, posibilitatea de a practica pe teren printr-o EXPERIENȚĂ de LUCRU reală pe care o vom evalua și apoi vom insera în curriculum ca o experiență. Introduse într-o echipă de lucru coordonată de 3 profesori digitali, studenții au ocazia să aprofundeze conceptele și abilitățile învățate în timpul lecțiilor practice și operaționale cu o experiență practică reală. Pe o piață a muncii care necesită din ce în ce mai multă specializare, care trebuie să se ocupe din ce în ce mai mult de utilizatorii sociali, devine crucială demonstrarea faptului că au realizat o primă activitate curriculară într-un context consistent cu studiile Master Web Marketing și Social Media.

Exact în această logică ne-am gândit la o formulă care permite elevului să aleagă zona în care să se specializeze și să fie inclusă în echipa de lucru aferentă. În colaborare cu colegii și sub supravegherea consultanților profesioniști de marketing web și marketing social media, elevul are posibilitatea de a lucra în echipe pe activități reale și de a urma toate etapele de implementare, pentru a atinge obiective care vor fi măsurate în KPI . O lucrare curriculară care trebuie inserată sub experiențele profesionale proprii. La sfârșitul experienței de lucru (care ne amintim că este o opțiune plătită pentru această cale de formare), de fapt, studentul poate introduce experiența uceniciei în curriculum-ul său, declarând în mod explicit că a avut experiență de ucenicie în diferite domenii web și marketing social media cu Digital Coach.

Formulare pentru zonele de marketing web

Strategia digitală: online

Prezentare generală a principalelor canale de marketing online, particularități și diferențe dintre acestea. De la SEO la marketing prin e-mail, prin intermediul mass-media sociale și a venit pe mobil, vom încerca să înțelegem ce criterii ar trebui să ne ghideze în alegerea mixului optim pentru diferite tipuri de companii și întreprinderi. Apoi vom descoperi strategiile de integrare a canalelor care vizează maximizarea contribuției fiecăruia în ciclul care pornește de la generarea de trafic și trebuie să conducă la conversia în vânzări, luând în considerare și aspecte offline. Activități care vizează optimizarea prezenței în motoarele de căutare pentru a genera trafic de utilizatori interesați de produsele și serviciile lor Disciplina istorică care a suferit schimbări radicale în ultimii 2 ani devenind cea mai holistică dintre disciplinele de marketing web.

SEM

Modul care învață cum să folosești diferite instrumente PPC (Pay Per Click), datorită cărora strategiile pot fi implementate în funcție de locații, zile, ore, precum și de interese, vârstă și sex ale utilizatorilor. Acestea includ Google Adwords și caracteristicile sale atât a publicității pentru cuvinte cheie, cât și a publicității în Rețeaua de display (banner).

E-mail marketing

DEM (Direct Email Marketing) este un instrument datat din punct de vedere istoric, dar încă extrem de eficient în stimularea acțiunilor care duc adesea la vânzări online. Vom vedea toate dispozitivele tehnologice și de comunicare și copywriting pentru a îmbunătăți performanța acestui instrument.

Web Aanalytics Base

Vă vom învăța să utilizați software-ul, în primul rând Google Analytics util pentru a obține informații de business intelligence cu privire la nevoile, comportamentele, gusturile și preferințele publicului. Aplicați ulterior acțiuni de marketing web ale căror rezultate vor fi re-măsurate și interpretate. Printre celelalte instrumente vom vorbi și despre instrumentele de testare A / B, hărțile de căldură, instrumentele pentru webmasteri și multe altele.

Marketingul mobil

Vom descoperi cum, prin telefoanele inteligente și tabletele, este acum posibil să vă atingeți publicul și să creați strategii integrate cu alte medii. Vom înțelege cum să proiectăm Aplicații mobile, campanii de publicitate mobilă, SMS marketing, Couponing mobil.

Marketing Inbound

Prin această disciplină emergentă vom defini secvența acțiunilor optime (Funnel) care vor fi efectuate de către vizitatorii site-ului lor, pentru a maximiza șansele de a deveni clienți. Vom înțelege cum să atribuim fiecărui mediu (Seo, Sem, Email, social etc.) rolul potrivit în faza corectă a procesului de conversie.

Crearea de site-uri web

Site-ul web este punctul de plecare și sosirea fiecărei acțiuni de marketing pe web și ca atare este un instrument dinamic pe care trebuie să îl puteți îmbunătăți și schimba în fiecare zi. În acest modul vom învăța să facem acest lucru, folosind WordPress, CMS, care vă permite să creați și să gestionați site-uri web fără a fi nevoie de abilități de programare și design.

Afiliere de marketing

Noua activitate de afaceri, realizată în mod tradițional prin intermediul agenților și a rețelelor de vânzări în lumea tradițională offline, devine din ce în ce mai frecventă găsirea unui aspect online în marketingul afiliat. Vom învăța să cunoaștem principiile sale, intermediarii și software-ul pentru a crea, gestiona și recompensa forța de vânzări online.

Marketing bazat pe locație

Dezvoltarea tehnologiilor și a rețelei mobile permite astăzi efectuarea de acțiuni de marketing bazate pe poziția geografică a clienților potențiali, permițându-i acestora să ajungă la locul potrivit și în timp pentru a-și optimiza costurile de publicitate. Vom descoperi în acest modul căile și software-ul pentru a face acest lucru.

Strategii de comerț electronic

Vom defini factorii critici de succes ai unui proiect de vânzări online, analizând cele mai bune rezultate pentru fiecare dintre acestea. Vom vorbi despre strategia online, canalele de vânzări online, alegerile tehnologice, dar nu vom rata subiecte offline cum ar fi opțiunile de gamă, managementul depozitului (Drop Shipment), serviciul clienți și setările organizaționale.

Formulare sociale pentru zonele media

Facebook Community Marketing

Crearea și gestionarea paginilor Facebook; de la gestionarea zilnică a calendarului editorial până la regulile de angajare și moderare a comunității, prin asistență socială și gestionare a crizelor. Vor exista idei pentru măsurarea rezultatelor prin analiză.

Facebook Publicitate

Vom crea campanii publicitare cu toate instrumentele pe care Facebook le oferă pentru a ajunge la milioane de clienți potențiali, dar într-un mod vizat bazat pe sex, vârstă, domiciliu și interese. De la Facebook anunțăm sponsorizarea conținutului, de la Oferta la remarketingul Facebook și apoi analizăm rezultatele cu ajutorul Facebook Insights.

Linkedin Marketing

Vom descoperi oportunitățile de publicitate, generare de plumb și vânzări sociale pe care le oferă rețeaua profesională, care are acum peste 6 milioane de utilizatori în Italia. De la crearea, gestionarea și moderarea paginilor companiei la managementul comunității grupurilor Linkedin până la posibilitatea de a crea campanii publicitare. Referințele vor fi personale și corporative.

Youtube

Vom descoperi cum chiar o companie mică poate crea o strategie de marketing video și de publicitate video care să ajungă la audiența potrivită chiar și cu bugete limitate. Vom învăța cum să creați un canal YouTube, să creați conținutul video potrivit, să îl faceți publicitate cu Adwords pentru video și să monitorizați rezultatele acestuia cu ajutorul analizei Youtube.

Twitter Marketing

Vom prezenta modalitățile optime de utilizare a rețelei sociale care face interacțiune directă, viteza de difuzare a informațiilor și dezintermedierea punctelor forte ale acesteia. Vom vedea cum să folosim profilurile personale și corporative, integrarea cu alte rețele sociale și știrile despre anunțurile Twitter.

Google Marketing

Vom descoperi caracteristicile care fac din G o platformă pentru integrarea între lumea web și social media, un instrument de integrare a serviciilor Google. Vom înțelege cum să îl folosim nu numai în scopuri sociale, ci și în scopuri SEO, fără a neglija anumite instrumente cum ar fi cercurile și Hangouts.

Instagram Marketing

Vom încerca să înțelegem ce particularități au permis Instagram să devină rețeaua socială care a crescut cel mai mult în ultimul an, depășind numărul de utilizatori Twitter. Vom descoperi cum unele mărci utilizează imediata conținut vizual într-un mod original și eficient.

Pinterest Marketing

Vom descoperi lumea de conținut și principiile marketingului conținutului vizual pe care se bazează această rețea socială, de interes deosebit pentru lumea modei, automobilelor, designului și alimentelor. Pentru a înțelege apoi cum să o utilizați în companie.

Wordpress pentru blogging

Vă vom face să înțelegeți de ce Blogul este centrul celor mai bune strategii de marketing social media, precum și primul canal de marketing al conținutului, care să se adreseze utilizatorilor. Vom afla cum să folosim WordPress și pluginurile principale pentru a deveni autonome în gestionarea unui blog și pentru a scrie conținut optimizat pentru motoarele de căutare.

Digital PR

Vom afla care sunt actorii cu care să se facă relații publice online și cum să interacționăm în mod eficient cu ei, folosind instrumentele care ne ajută să ne simplificăm viața. Cum să lucrezi profitabil cu bloggeri, editori online, influențatori, vedete sociale.

Reputația Web

Mai multe programe și instrumente pot citi astăzi conversațiile care au loc online și pe rețelele sociale și pentru a returna date care vă permit să evaluați opiniile și percepțiile legate de o marcă, un produs sau o campanie. Vom afla ce sunt, cum și când să le folosim pentru a ne îmbunătăți reputația web.

Branding personal

Vom începe de la definirea poziționării noastre profesionale și apoi vom lua primii pași, ca întotdeauna ajutat de instrumentele potrivite, care vizează creșterea vizibilității noastre personale atât pe motoarele de căutare, cât și pe rețelele sociale. Vom defini un plan de acțiune personalizat pentru fiecare participant, pentru a ne schimba cariera și a realiza visele noastre profesionale!

Marketingul conținutului

Vom învăța să producă conținut care să poată atrage, să se angajeze și să răspundă clienților noștri potențiali. Vom descoperi cum să le îmbunătățim datorită unui blog al companiei, să maximizăm distribuția acestora prin intermediul rețelelor sociale. Vom învăța să folosim instrumente utile pentru a facilita crearea (CMS, instrumente de conținut vizual, conținut video, imagistică, procesarea imaginilor) și să automatizeze postarea pe social media.

Noile media sociale emergente (marketing în timp real: Snapchat, Telegramă, Whatsapp, Messenger)

În acest modul final vom explora potențialul de creștere și aplicare al diferitelor rețele emergente și de nișă. Și îi vom încerca să trăiască, bineînțeles. Vom învăța, în funcție de compania la care lucrăm, să găsim medii sociale de nișă care să le permită cel mai bine să ajungă la audiență.

Digital Storytelling

Veți învăța ce este și cum să faceți povestirea digitală, care sunt caracteristicile unei comunicări corporative de succes, cum mărcile își leagă clienții cu o poveste și nu direct cu un produs sau serviciu. Vă vom învăța cum să utilizați canalele web și sociale pentru a crea identitatea de brand, proprie sau compania cu care lucrăm, construind o călătorie eficientă a clienților care vinde ... fără vânzare.

Ultima actualizare Iulie 2019

Despre facultate

DIGITAL COACH è un Marchio Registrato di proprietà per l’Italia di HR SOLUTIONS SRL, Scuola di Formazione fondata 22 Ottobre 2004, registrata presso la Camera di Commercio di Milano con numero REA 182 ... Citeste mai mult

DIGITAL COACH è un Marchio Registrato di proprietà per l’Italia di HR SOLUTIONS SRL, Scuola di Formazione fondata 22 Ottobre 2004, registrata presso la Camera di Commercio di Milano con numero REA 1828396 e sede legale ed operativa a Milano in Viale Francesco Restelli 3/7, nella zona di Porta Nuova area in cui nel raggio di circa 2 KM quadrati hanno sede principale protagonisti dell’economia Digitale come Google, Samsung, Linkedin, Amazon, oltre ad istituzioni come Unicredit, la Regione Lombardia, il Comune di Milano e molti altri. Citește mai puţin