Master Strategic Marketing

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

De ce să alegeți acest curs

„Creativ, orientat către client, analitic, practic sau mai mult: indiferent de specialismul de marketing la care aspirați, Masterul nostru de marketing strategic vă poate ajuta să ajungeți acolo.

Acest curs are un accent strategic, digital și analitic, combinând cunoștințe de marketing specifice subiectului și abilități de marketing digital cu experiență practică de marketing practică.

Acest curs se distinge prin concentrarea sa pe marketing digital și social media, ceea ce vă va oferi o înțelegere avansată a principiilor de marketing contemporane. Înțelegerea digitalului este vitală pentru marketing într-o lume bazată pe date, iar acest curs vă va oferi cunoștințele și abilitățile de care aveți nevoie pentru a fi un atu pentru viitorii angajatori. "
Dr. Georgia Stavraki
Lider de program

Ce veți studia

La Surrey Business School, subliniem inovația și leadershipul și oferim o abordare aprofundată și practică a predării. Vă vom scoate la iveală creativitatea și abilitățile de rezolvare a problemelor și vă vom dezvolta abilitățile de marketing de succes și contemporan.

Vă vom învăța aspectele și „out-urile” strategiilor, proceselor și tehnicilor de marketing. Veți afla, de asemenea, despre funcțiile de comunicare și de orientare către client.

Veți studia o serie de concepte de bază din alte discipline de management, inclusiv managementul inovației. Puteți adapta cursul nostru pentru a se potrivi aspirațiilor dvs. de carieră, alegând dintr-o varietate de module interesante, care acoperă strategia globală, analiza de marketing și multe altele. Veți avea, de asemenea, șansa de a finaliza un valoros amplasament sau disertare ca proiect final.

Recunoașterea profesională

MSc - Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business (AACSB)

Acreditat de Asociația pentru Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).

MSc - Chartered Institute of Marketing (CIM)

Acreditat de The Chartered Institute of Marketing (CIM) în scopul obținerii calificărilor CIM prin intermediul Graduate Gateway.

Studiază și lucrează în străinătate

S-ar putea să existe oportunități de a dobândi experiență europeană valoroasă lucrând sau efectuând cercetări în străinătate pe parcursul diplomei dvs. sau la scurt timp după aceea. Este posibil să faceți acest lucru în perioada de vară cu un grant Erasmus care lucrează la disertația dvs. sau ca absolvent recent. Pentru a vă califica stagiul Erasmus trebuie să fie de minimum două luni.

Destinații de plasare

Ca parte a acestui curs, veți avea ocazia să completați un stagiu de formare profesională, unde puteți aplica ceea ce ați învățat într-o organizație relevantă și să câștigați experiență practică pentru CV-ul dvs.

Oferim sprijin și îndrumare pentru a vă ajuta să asigurați o destinație de plasare alături de accesul la portalurile vacante, care includ mii de oportunități de plasare în fiecare an și vă permit să descoperiți companii cu care suntem conectați. De asemenea, putem să vă oferim asistență și să vă sprijinim pentru o plasare la o nouă companie pe care o abordați. De obicei, nu plasăm direct studenții.

Dacă alegeți să nu completați o plasament sau nu asigurați o plasare, veți finaliza nouă luni de predare și apoi veți petrece trei luni lucrând la o disertație. Acest lucru înseamnă că veți finaliza acest curs în 12 luni.

Dacă alegeți și asigurați o destinație de plasare, veți finaliza nouă luni de predare și apoi veți petrece șase luni lucrând la plasare. Aceasta înseamnă că veți finaliza cursul în 15 luni în loc de 12.

Perspective de perspectivă

Dacă doriți să vă înscrieți la Chartered Institute of Marketing ca afiliat, puteți studia calificările CIM fără a fi necesar să completați toate modulele. Pentru majoritatea calificărilor, va trebui să luați doar două evaluări în loc de cele trei obișnuite. Prin urmare, veți adăuga un premiu individual pentru a vă suplimenta gradul.

Există o taxă pentru a vă alătura CIM.

Structura anului academic

Veți studia cursul nostru pentru două semestre, cu patru module obligatorii în semestrul 1 (octombrie-ianuarie) și două module obligatorii și două module opționale în semestrul 2 (februarie până în iunie). Există, de asemenea, un modul de disertație sau de plasare. Disertația are loc între iunie și septembrie, iar plasările durează de obicei între trei și șase luni de la finalizarea semestrului 2.

module

Modulele enumerate sunt orientative, reflectând informațiile disponibile la momentul publicării. Vă rugăm să rețineți că modulele pot fi supuse disponibilității de predare, cererii elevilor și / sau a nivelurilor de clasă.

Universitatea operează un cadru de credit pentru toate programele predate pe baza unui tarif de 15 credite. Modulele pot fi fie de 15, 30, 45 sau 60 de credite și, în plus, pentru unele disertații de masterat, 90 de credite.

Anul 1 (cu normă întreagă)

Titlul modulului stare Semestru
Cercetare de marketing aplicat Obligatoriu 1
Marketing digital și social media Obligatoriu 1
Marketing și relații Obligatoriu 1
Marketing strategic Obligatoriu 1
Contabilitate și finanțe pentru afaceri facultativ 2
Comportamentul consumatorului Obligatoriu 2
Disertație în marketing și managementul vânzărilor cu amănuntul Obligatoriu 2
E-Business facultativ 2
Strategia globală facultativ 2
Managementul inovării facultativ 2
Comunicări de marketing integrat și digital Obligatoriu 2
Introducere în Marketing Analytics facultativ 2
Module opționale pentru anul 1 (cu normă întreagă) - Nivelul 7 FHEQ

Elevii aleg 2 module opționale
Elevii cu privire la plasarea Pathway trebuie să efectueze modulul de plasare de 60 de credit. Studenții nu pe plasarea Pathway trebuie să efectueze modulul de disertație 60 de credit.

Cerințe de intrare

Un minim de un grad de onoare 2: 2 din Marea Britanie sau o calificare internațională echivalentă recunoscută.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The University of Surrey was established on 9 September 1966 with the grant of its Royal Charter, but its roots go back to a late 19th-century concern to provide greater access to further and higher e ... Citeste mai mult

The University of Surrey was established on 9 September 1966 with the grant of its Royal Charter, but its roots go back to a late 19th-century concern to provide greater access to further and higher education for the poorer inhabitants of London. Citește mai puţin

Acreditări

AACSB Accredited