Master Of Science în Marketing și Afaceri Internaționale (MScMIB)
Lingnan University
Informatie cheie
Locația campusului
Tuen Mun, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
HKD 163.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxele de școlarizare de mai sus nu acoperă cursurile de pre-intrare.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Lingnan University cadrul MSc în Marketing și Afaceri Internaționale pregătește studenții pentru afaceri globale
Gata pentru piața globală
Programul postuniversitar cu durata de un an, Master of Science în Marketing și Afaceri Internaționale (MScMIB), pregătește lideri de afaceri și profesioniști pentru piața dinamică globală și lumea corporațiilor.
Schimbarea cu Times
Progresele tehnologice din ultimii 10 ani, împreună cu internetul, ne-au schimbat irevocabil viața, dacă nu întreaga civilizație. Ritmul vieții este mai rapid ca oricând, la fel și comunicările noastre. Toată lumea din întreaga lume, fie ea prietenă sau comerciantă, poate fi „conectată” prin câteva clicuri. Globalizarea, digitalizarea și tehnologia transformă rapid lumea de afaceri.
Îndeplinirea cererii de locuri de muncă în Hong Kong
„Afacerile internaționale cuprind o parte mare și tot mai mare din afacerea totală a lumii”, spune prof. Ling Peng, fostul director de program al Master of Science in Marketing și International Business. „Aproape toate companiile, mari sau mici, sunt angajate în comerț și afaceri internaționale. Majoritatea dintre ei își vând produsele către furnizori din țări străine și concurează împotriva produselor și serviciilor care provin din străinătate. Din punct de vedere al resurselor umane, specialiștii și profesioniștii care pot să funcționeze eficient și responsabil într-un mediu și o piață diversă sunt foarte căutați ”, spune ea.
Profesorul Peng adaugă că aderarea Chinei la Organizația Mondială a Comerțului (OMC) și intrarea Hong Kong-ului în Acordul de parteneriat economic mai strâns (CEPA) cu continentul intensifică cererea pentru profesioniștii cu cunoștințe de afaceri internaționale și abilități de până acum. "Programul nostru de masterat se străduiește să-și construiască multă nevoie de marketing și expertiză internațională în afaceri pentru comunitatea din Hong Kong și continent. Scopul nostru este de a echipa studenții cu abilități critice pentru domeniul de marketing și de afaceri internațional. Dorim să stimulam competitivitatea Hong Kong-ului, complementând în același timp dezvoltarea Chinei ".
Liderii inspirați cu viziunea globală
Programul Master of Science în Marketing și Afaceri Internaționale permite studenților să-și dezvolte cunoștințele și abilitățile în marketing și în afaceri internaționale. Îi ajută pe absolvenți să înțeleagă teoriile și practicile de marketing și afaceri internaționale; să demonstreze o perspectivă globală și o înțelegere a diversității culturale și a implicațiilor acesteia în marketing și management; analizează comportamentul de cumpărare a consumatorului și organizațional și implicațiile acestuia în strategia de marketing; analizează conceptele și tendințele de afaceri internaționale într-un mod care internaționalizează modelele și practicile de afaceri; și aplică aptitudinile de consultanță pentru deciziile și operațiunile internaționale de marketing.
Supravegherea unu la unu face toată diferența
"Noi oferim o educație de înaltă calitate care pregătește studenții cu medii academice diverse pentru carieră în marketing și afaceri internaționale. Pentru a realiza acest lucru, folosim un curriculum echilibrat, o predare de clasă mică orientată spre arte liberale, un sistem individualizat de consiliere personală și evaluări de învățare bazate pe rezultate ", spune Prof Peng. Proiectul de consultanță este modulul care face programul unic și remarcabil. Obiectivul cursului Master of Science în Marketing și Internațional este de a pregăti elevii să rezolve problemele de afaceri reale cu decizii manageriale informate și să implementeze eficient soluțiile viabile. Accentul se pune pe aplicarea principiilor de marketing, teoriilor și conceptelor de afaceri internaționale ".
În modulul de consultanță, sub supravegherea consilierilor academici, elevii lucrează în grupuri pentru a rezolva problemele reale ale companiilor. Ei analizează problemele cu care se confruntă companiile din sectorul de marketing și în afacerile internaționale, apoi propun strategii de marketing și strategii internaționale de afaceri și planuri de acțiune pentru implementare. "Fiecare student la programul de masterat este numit un consilier academic pentru perioada de studiu, și primește sprijin pe probleme academice, precum și alte probleme, cum ar fi perspectivele de carieră", spune ea.
Acreditări și calificări profesionale
Prof. Peng spune că sunt oferite ateliere și activități extra-curriculare pentru a lărgi aptitudinile și cunoștințele studenților. Printre acestea se numără sesiunile de formare a caracterului etic, atelierele de dezvoltare profesională, un atelier de scriere a CV-urilor și a abilităților de interviu, vizite corporative, excursii și discuții despre carieră. "Absolvenții Master of Science în Marketing și Afaceri Internaționale sunt eligibili pentru calitatea de membru asociat al HKIM, HKMA și CIM", spune ea.
Caracteristici speciale ale Master of Science în Marketing și Afaceri Internaționale
- Predarea și învățarea: să adopte o abordare de predare și învățare bazată pe elev și să sublinieze relația strânsă dintre facultate și student
- Activități de networking profesionale: Să ofere studenților oportunități de dezvoltare a întregii persoane și de carieră prin activități profesionale de networking
- Proiect de consultanță: să permită studenților să pună teoria în practică și să furnizeze servicii semnificative comunității prin desfășurarea de proiecte de consultanță
Curriculum-ul programului
Cursuri de bază (șase cursuri)
- MIB501 Comportamentul consumatorilor
- MIB502 Cercetare de marketing aplicat
- MIB503 Managementul internațional al marketingului
- MIB504 Comerț internațional și investiții
- MIB505 Servicii de marketing și managementul relațiilor cu clienții
- Proiectul MIB506 Consulting (6 credite, curs de an)
Cursuri opționale *
(Alegeți 3 electives: TOATE din Marketing sau 2 din Marketing 1 de la Business International):
Clusterul de marketing
- Inovația MIB601 și dezvoltarea de noi produse
- Comunicare de marketing integrat MIB602
- MIB605 E-commerce și marketing social media
- Marketingul serviciilor financiare MIB606
- MIB607 Marketing de date mari
Grupul de afaceri internațional
1. CDS513 Achiziții și Management Logistic pentru eBusiness
2. MGT604 Management strategic
* Oferta de cursuri elective este supusă unei cereri suficiente și a unei disponibilități a facultăților. Curs pre-intrare.
Solicitanții cu diplomă non-profesională și cei fără un curs de marketing sau de economie sunt obligați să treacă un curs de intrare înainte de intrare înainte de începerea acestui program MSc.
Recunoaștere profesională
- Chartered Institute Marketing (CIM)
- Institutul de Marketing din Hong Kong (HKIM)
- Hong Kong Management Association (HKMA)
Cerințe de absolvire
- completează un total de 9 cursuri de 30 de credite, inclusiv 6 cursuri necesare și 3 cursuri electives
- atinge un CGPA minim de 2,67
Cerințe de intrare
Solicitanții ar trebui:
- Dețin o diplomă de licență cu diplome de primă clasă sau de clasa a doua acordate de o instituție terțiară recunoscută sau care au experiențe și calificări echivalente care vor fi luate în considerare de la caz la caz; și
- Faceți cunoștință cu cerințele de competență în limba engleză de mai jos:
- TOEFL: punctaj minim acceptabil de 550 (test pe suport de hârtie) sau 213 (test pe calculator) sau 79 (test pe internet) sau
- IELTS: scor minim acceptabil de 6,5 sau
- punctaj anequivalent la un test recunoscut sau o calificare echivalentă pentru a demonstra competența sa de limbă, care va fi luată în considerare de la caz la caz **.
Notă:
- Solicitanții cu o anumită experiență de lucru vor fi preferați.
- Cerința de limbă engleză se aplică numai candidaților care absolvesc universități cu un mediu de instruire non-engleză.
- Solicitanții cu diplomă non-profesională și cei fără un curs de marketing sau de economie sunt obligați să treacă printr-un curs de intrare înainte de intrare înainte de începerea acestui program MSc.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Marketing Strategic
- Brighton, Regatul Unit
Master în Marketing și Psihologie Consumator
- Brighton, Regatul Unit
Industrial Engineering and Digital Marketing MSc
- Dundee, Regatul Unit