Programul de descriere
Cererea în creștere pentru profesioniști în domeniul imaginii și identității corporative servește două cauze.
Pe de o parte, nevoia de a comunica într-un mod eficient, organizat și transparent pentru audiențele sale externe și interne; și pe de altă parte, apariția de noi forme de comunicare, noi canale și suporturi datorită tehnologiilor informaționale și de comunicare. Din acest motiv, importanța crescândă a comunicării în organizații necesită o pregătire specifică în acest domeniu. În plus, reînnoirea constantă în domeniul identității și imaginii corporative face esențial pentru profesioniști să își actualizeze cunoștințele, precum și să le faciliteze contactul cu inovațiile structurale, metodologice și tehnice care au loc în domeniul profesional.
Masterul global în comunicare corporativă și digitală este conceput pentru a pregăti profesioniști în comunicarea de afaceri, care acumulează cunoștințe într-un mod integrat, pentru a oferi organizațiilor lor o comunicare ordonată și coerentă.puncte cheieClasamentul lumii Conform clasamentului El Mundo „250 Best Masters”, Masterul EAE în Managementul Comunicării Corporative este cel mai bun masterat în domeniul comunicării predat în Spania.
Clasament Eduniversal Masterul EAE în managementul comunicării corporative este evidențiat printre cei mai buni 35 de masterat din Europa în domeniul comunicării („Top 200 Best Masters in Communications Regional Ranking”) conform clasamentului „Eduniversal Best Masters Ranking Worldwide 2015-2016”. Cu aceste rezultate, Masterul EAE în Managementul Comunicării Corporative a fost printre cei mai buni de 10 ani.
Program rezidențial Communication 360 În perioada rezidențială, care va avea loc între Barcelona și Madrid, studentul va primi cursuri de master acordate de experți în comunicare sectorială în diferite domenii de comunicare, ateliere legate de subiectele cursului, precum și vizite de interes legate de comunicarea de afaceri .
EAE este membru al principalelor asociații de comunicare din Spania Printre acestea se numără: DIRCOM , ADECEC, EXCELENȚA CORPORATIVĂ, AM și AEA. Datorită acestor acorduri, participanții la program se bucură de avantajele oferite de asociații.
Metodologie recunoscută la nivel internațional Metodologia programelor de învățare hibridă a EAE fost semifinalistă la prestigiosele Reimagine 2015 Teaching Innovation Awards, organizate de Wharton, școala de afaceri a Universității din Pennsylvania (U-Penn).
Mănăstirea marilor companii Unul dintre factorii diferențiali ai acestui master în comparație cu alții este că toți profesorii săi sunt profesioniști de primă linie, care activează în prezent în companii și instituții de nivel superior. În fiecare zi, ei gestionează politicile și acțiunile naționale, și adesea internaționale, cu repercusiuni largi și prețuiesc un background profesional insurmontabil pe care îl vor împărtăși studenților.
Plan de comunicare Unul dintre punctele cheie ale masterului este realizarea unui plan de comunicare în ultima perioadă a programului. Datorită acestui fapt, studentul învață să dezvolte o campanie de comunicare corporativă cuprinzătoare și viabilă sau să abordeze soluții de comunicare în situații reale de criză.
Consiliu consultativ Programul de masterat este dezvoltat în comun cu Consiliul consultativ din domeniul Marketing și comunicare, format din 23 de profesioniști din companii precum Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nisan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa sau Dockers, printre altele.Și cerințe de admiteregrad dublu
Persoanele care finalizează cu succes programul vor obține titlul de Master International în Comunicare corporativă de la EAE Business School sau Universitatea Rey Juan Carlos (Campusul din Madrid).
Pentru a obține calificările acordate de universități, este necesar să se respecte cerințele pe care le solicită ambele instituții.
procesul de admitere
Obiectivul fundamental al procesului nostru de admitere este asigurarea adecvării candidaților, prin sutrayectoria profesională și curriculum-ul academic. Toți participanții trebuie să profite la maximum de această experiență de învățare, printr-un context în care este posibilă dezvoltarea unei relații pe termen lung cu colegii, profesorii și absolvenții.
Pentru a începe procesul de admitere este necesar să completați formularul corespunzător, astfel încât profilul candidatului să poată fi evaluat de către Comitetul nostru academic. Dacă rezoluția de admitere emisă de Comitetul academic la Masterul Internațional în Comunicare corporativă este pozitivă, candidatul își poate oficializa înregistrarea la acest master.oportunităţi de carierăServiciul de carieră al EAE Business School este responsabil de promovarea și servirea ca punct de întâlnire pentru studenți, absolvenți, companii colaboratoare și alte grupuri de afaceri interesate să angajeze profesioniști EAE . An de an, acest serviciu ajută mulți dintre studenții noștri să înceapă o relație profesională; Banco Santander, Novartis, Dia, printre altele.
Studenții noștri lucrează la:Directorii de comunicare corporativă
Directorii de comunicare internă
Directorii relațiilor publice în companii și alte organizații
Directorii agențiilor de comunicare și relații publice
Directorii birourilor de presă și comunicare ale administrațiilor publice naționale și internaționale
Managerii de comunicare de produse în companii
Specialiști în responsabilitatea socială corporativă
Specialiști în comunicare financiară
Specialiști în relații cu părțile interesate
Consultanți în comunicare corporativă
Consultanta de imagine
Purtător de cuvânt pentru companii și organisme publiceCâteva date din raportul nostru de angajare91% dintre studenți își găsesc un loc de muncă în termen de 6 luni de la finalizarea masterului și 41% își găsesc un loc de muncă înainte de finalizarea programului
70% dintre studenți își îmbunătățesc situația profesională după absolvire
60% își cresc salariul după ce au trecut prin EAE
6% dintre studenții EAE încep o afacere după absolvire