Master Executiv în Comunicare Strategică
University of Technology Sydney
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Sydney, Australia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2023
* în AUD pe 24 cp sesiune
Introducere
Lumea comunicării publice se schimbă rapid prin digitalizare, analiză „big data”, platforme și canale noi și atitudini și preocupări schimbătoare. Acestea conduc la schimbarea practicilor și provocărilor și la noi preocupări etice. Masterul executiv în comunicare strategică UTS se bazează pe cele mai recente cercetări și este predat de o combinație de cercetători universitari superiori și profesioniști de top din industrie. Toți solicitanții trebuie să fi absolvit cel puțin trei ani de experiență profesională relevantă în industria comunicațiilor. Cei care nu îndeplinesc această cerință ar putea dori să ia în considerare Masterul în comunicare strategică (C04385).
Absolvenții acestui curs obțin: o înțelegere avansată a comunicării umane informată de psihologia socială, sociologie, semiotică, studii culturale și alte discipline capacitatea de a sintetiza teoria comunicării și practica contemporană o capacitate avansată în dezvoltarea strategiei de comunicare informată prin cercetare și analiză o sensibilitate la probleme etice și juridice legate de mass-media și comunicare o sensibilitate la incluziune, echitate și justiție socială capacitatea de a dezvolta strategii de comunicare eficiente care reflectă perspective interculturale și globale și abilități practice avansate pentru a aplica comunicarea strategică pentru a aborda provocările și problemele.
Absolvenții acestui curs sunt pregătiți să lucreze în planuri strategice superioare și roluri de conducere în comunicare corporativă, guvernamentală, politică, organizațională sau de marketing, publicitate, relații publice sau comunicare integrată, inclusiv poziții legate de marketing și promovare, implicarea părților interesate, comunicarea angajaților , relații cu comunitatea, relații cu mass-media și afaceri publice.
Rezultatul programului
Absolvenții acestui curs obțin o înțelegere avansată a comunicării umane, informată de psihologia socială, sociologie, semiotică, studii culturale și alte discipline, capacitatea de a sintetiza teoria comunicării și practica contemporană, o capacitate avansată în dezvoltarea strategiei de comunicare bazată pe cercetare și analiză sensibilitatea la etică și probleme juridice legate de mass-media și comunicare o sensibilitate la incluziune, echitate și justiție socială capacitatea de a dezvolta strategii de comunicare eficiente care reflectă perspective interculturale și globale și abilități practice avansate de a aplica comunicarea strategică pentru a aborda provocările și problemele.
Oportunități de carieră
Absolvenții acestui curs sunt pregătiți să lucreze în roluri de planificare strategică și management în domeniul corporației, guvernamentale, politice, organizaționale sau de marketing, publicitate, relații publice sau comunicare integrată, inclusiv poziții legate de marketing și promovare, implicarea părților interesate, comunicarea angajaților , relații cu comunitatea, relații cu mass-media și afaceri publice.