Master Marketing şi Management
Hull University Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Master Marketing şi Management
 
Veţi obţine o pregătire temeinică în toate de introducere pe piaţă-cheie şi domenii conexe aptitudini (de exemplu, de cercetare de piaţă, strategia de afaceri, comportamentul consumatorului), permiţându-vă să se mute într-un rol general de comercializare sau de marketing de cercetare.
 
Programul vă pregăteşte pentru locul de muncă în termen de un cadru internaţional, în curs de dezvoltare o înţelegere de marketing la un nivel avansat şi introducerea principiile teoretice ale principalelor literatura de marketing, teoriile alternative şi perspective. Acesta îşi propune să încurajeze dezvoltarea unui medic critic informat: cineva care este capabil să sintetizeze capacităţilor intelectuale şi practice pentru a obţine rezultate de marketing eficient.
 
Principii de marketing sunt, de asemenea, luate în considerare în diferite contexte naţionale - prin studii de caz, exemple, reflecţia personală şi discuţii - efectuarea programului internaţionale în perspectivă.
 
 
Audienţa ţintă
 
Programul se adresează atât proaspeţii absolvenţi şi cei cu experienţă în muncă.
 
 
Programul Module
 
Mediul de afaceri internaţional şi strategia Cercetare de Piata Principii de Marketing Management Comunicare integrată de marketing International Marketing Cumparator Comportamentul Competenţelor profesionale Metode de cercetare disertaţie sau a proiectului ->
 
 
Intrarea Requuirements
 
Pentru a fi eligibile pentru admitere, solicitanţii trebuie să posede în mod normal:
- un bun Onoruri grad sau echivalent
- o buna cunoastere a limbii engleze: în cazul în care engleza nu este limba dvs. primul şi nu aţi studiat în limba engleză în ultimii doi ani, va trebui să aibă un scor de IELTS 6. 0 sau TOEFL, scor de 550 (sau 79 pentru test pe internet-based)
- un universitar de referinţă
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Managementul și marketingul MSc
- Cork, Irlanda
MSc Marketing
- Cork, Irlanda
MSc Management și marketing în ospitalitate
- Île-de-France, Franţa