Master în stil, imagine și comunicare de consultanță

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Figura atât a consultantului de imagine cât și a stilistului devine din ce în ce mai necesară ca instrument strategic pentru obținerea unui management optim al imaginii. Imaginea, atât personală, cât și instituțională, reprezintă un instrument fundamental în inovare, dezvoltare și poziționare în afaceri. Ea devine o resursă esențială și decisivă în atingerea obiectivelor noastre personale / profesionale.

Succesul unei mărci este legat de imagine, iar consultanții și stilistii sunt responsabili de definirea personalității acestui brand cu propuneri vizuale actuale și diferite. Moda este supusă unor schimbări constante. Cunoașterea tendințelor și anticiparea acestora reprezintă cheia pentru a face un produs sau o imagine atractivă pentru un consumator din ce în ce mai solicitant și mai informat.

OBIECTIVELE MASTERULUI ÎN CONSULTAREA STYLINGULUI, IMAGINII ȘI COMUNICĂRII

Obiectivele principale ale Master în Sfaturi de styling, imagine și comunicare sunt:

  • Studiul interdisciplinar al diferitelor domenii sa axat pe evaluarea imaginii, modei și stilului, comunicarea, organizarea evenimentelor, analiza tendințelor sociale și înțelegerea globală a modei în contextul politicii economice globale, precum și demonstrații cultural, pentru a oferi toate cunoștințele teoretice și practice necesare pentru a stăpâni tehnicile și codurile care îmbunătățesc imaginea.
  • Formarea profesioniștilor în context internațional, moda specifică și dinamică, care oferă o viziune contemporană multidisciplinară, în domeniul styling-ului, consultanță privind imaginea personală și corporativă, comunicarea și protocolul de modă, organizarea și producerea de evenimente .
  • Dezvoltarea abilităților manageriale și analitice necesare participanților la master în realizarea de proiecte multidisciplinare într-un mediu global, în care utilizarea noilor tehnologii, creativitatea și inovația, precum și responsabilitatea socială și ecologică sunt fundamentale .
  • Oferiți instrumentele care vor permite studenților să identifice și să anticipeze schimbările în stilul de viață, preferințele consumatorilor și tendințele actuale și emergente, prin experimentarea și cercetarea creativă.
  • Îmbunătățiți comunicarea 2.0 și / sau rețelele sociale ca o platformă pentru noul antreprenorial, propunând o nouă viziune a managementului echipei și dezvoltarea unor politici de colaborare în domeniul rețelelor.
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Since 1989 ESDi Higher School of Design, centre attached to Universitat Ramon Llull (URL), is engaged to people who dare to redesign the world, and design and build its future. Its mission is to trans ... Citeste mai mult

Since 1989 ESDi Higher School of Design, centre attached to Universitat Ramon Llull (URL), is engaged to people who dare to redesign the world, and design and build its future. Its mission is to transmit art and design knowledge by a creative process governed by analysis, effort and talent. Citește mai puţin
Barcelona , Sabadell + 1 Mai mult Mai Puțin