Master în marketing digital

Generalități

Programul de descriere

Gradul de marketing digital MSc este predat în cadrul departamentului de marketing, branding și turism al Universității Middlesex din Școala de Afaceri. Acesta este un program interesant care va oferi studenților oportunitatea de a explora teoria și instrumentele de marketing digital într-un cadru și un cadru stabilit și intelectual riguros. Acesta va oferi o gamă variată de cunoștințe, competențe și abilități necesare pentru a deveni marketing digital profesionist. Ca răspuns la nevoia de profesioniști de marketing digital în lumea contemporană, programul MSc combină gândirea conceptuală și teoretică cu oportunitatea de a dezvolta o perspectivă practică și o aplicare.

Acest curs oferă o abordare cuprinzătoare asupra marketingului digital, cu un accent puternic pe aplicarea teoriei în practică, în domenii precum: e-marketing, social media, analitică, psihologia consumatorului și publicitate digitală. A fost conceput pentru absolvenții care au studiat în domenii precum marketing, media, management și științe sociale, precum și profesioniști care lucrează în marketing în sectoarele publice, private și voluntare care caută cunoștințe de specialitate și dezvoltarea carierei.

Înglobând o înțelegere a strategiilor, dinamicii și platformelor de marketing digital, veți lua cunoștințele și abilitățile dezvoltate pe parcurs și le veți aplica la o varietate de activități bazate pe practică, inclusiv utilizarea de studii de caz în viața reală și o săptămână rezidențială cu profesioniști din industrie. Există, de asemenea, oportunitatea de a încorpora o plasare în industrie de 6 luni în învățarea dvs., sporind posibilitatea de a integra teoria și practica

De ce să studiezi marketingul digital?

Marketingul digital MSc își propune să pregătească studenții pentru un angajament de succes prin încurajarea dezvoltării unei serii de abilități care să le permită să lucreze eficient, atât în colaborare cât și individual. Este conceput pentru a dezvolta înțelegerea studenților despre marketingul digital și integrarea acestuia în strategia de marketing generală a unei organizații.

Marketingul digital MSc îi va ajuta pe studenți fără cunoștințe limitate sau cu privire la marketingul digital să dezvolte un nivel avansat de înțelegere și reflecție critică a teoriilor, cadrelor și instrumentelor de marketing digital în cadrul unei game variate de sectoare industriale. Studenții vor învăța să aplice aceste cunoștințe la probleme strategice complexe bazate pe cercetare și practică de vârf în domeniu.

La finalizarea cu succes a acestui program, absolvenții vor putea evalua în mod critic situații particulare, să rezolve problemele, să scrie clar și analitic, să lucreze împreună și independent și să comunice. Aceștia vor putea prelua și sintetiza informații dintr-o gamă variată de surse pentru a dezvolta soluții bine informate și justificate la provocările de marketing și marketing digital.

Atingerea acestor obiective va oferi absolvenților noștri de marketing digital Masterc cunoștințele și abilitățile necesare pentru a construi o carieră în marketing digital. Indiferent dacă absolvenții noștri doresc să lucreze ca manageri de marketing digital sau manageri de campanie digitală sau analiști de social media sau antreprenori digitali, programul le va permite să dobândească atât cunoștințe generale, cât și specializate necesare pentru a începe construirea carierei alese. Alegerea disertației va oferi studenților o oportunitate de a dezvolta în continuare abilități și cunoștințe de specialitate într-un domeniu în care sunt interesați în mod special. Pentru acei studenți care intenționează să își continue educația, MSc Marketing Digital îi va echipa cu abilitățile necesare pentru Studiu la nivel de doctorat.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este organul profesional de frunte pentru marketeri din întreaga lume și există pentru a dezvolta profesia de marketing, pentru a menține standardele profesionale și pentru a îmbunătăți abilitățile practicienilor de marketing. Universitatea Middlesex și-a unit forțele cu CIM pentru a le oferi studenților noștri oportunitatea de a dobândi calificări profesionale CIM prin programul lor Absolvent Gateway. Calificările CIM sunt foarte căutate de angajatori, iar Graduate Gateway alături de propriile noastre diplome, ne asigură că ne dotăm studenții cu cele mai bune oportunități pentru o carieră de marketing de succes.

Conținutul programului

Programul de marketing digital MSc va fi oferit în moduri de studiu cu normă întreagă (care durează 1 an) și part-time (2 ani). Programul va consta din patru module obligatorii pe care studenții le vor finaliza pe parcursul unui an academic. Modulele de lungă durată vor oferi studenților mai mult timp pentru a asimila materia în fiecare modul. O gamă de 15 module de credit vor fi disponibile ca module opționale. Acestea vor dura de obicei un termen. În plus față de aceste module, candidații vor completa un număr de 60 de metode de cercetare contextuală de cercetare și modul de disertație care va avea ca rezultat depunerea unui raport de cercetare pe un subiect aprobat.

Sunt folosite o varietate de strategii de învățare, predare și evaluare pentru a spori experiența studentului și pentru a se asigura că sunt îndeplinite o gamă cât mai largă de abilități și rezultate ale învățării.

Informațiile despre modul și program sunt orientative și pot fi modificate.

  • Metode de cercetare și disertare (60 de credite) - Obligatoriu
  • Publicitate digitală (15 credite) - Obligatoriu
  • Analiza digitală și socială (15 credite) - Obligatoriu
  • Marketing electronic și managementul social media (30 de credite) - Obligatoriu
  • Strategie de marketing, leadership și planificare (30 de credite) - obligatoriu
  • Practică profesională (15 credite) - opțional
  • Stagiu în sectorul digital (15 credite) - opțional
  • Marketing bazat pe inovație (15 credite) - opțional
  • Managementul marketingului multicanal (15 credite) - opțional
  • Antreprenoriat în sectorul digital (15 credite) - opțional
  • Psihologia consumatorului (15 credite) - opțional

130853_photo-1517245386807-bb43f82c33c4.jpgÎn față / neplăcut

Cerințe de intrare

Cerințe academice

Solicitanții ar trebui să aibă în mod normal:

  • O a doua clasă onorează un nivel superior sau mai mare în marketing, comunicații sau un domeniu legat de afaceri
  • De asemenea, vom accepta o calificare profesională a unui standard echivalent
  • Cei care nu au calificări formale, dar au experiență vastă de marketing, sunt bineveniți să aplice. Acești solicitanți vor trebui să depună un scor GMAT de 550 (sau mai mare) și / sau să vină pentru un interviu

Cerințe de limba engleză (postuniversitar)

Toate programele de la Middlesex University Dubai sunt predate în engleză, iar solicitanții cu studii anterioare în afara țărilor de limbă engleză (cum ar fi Marea Britanie, Statele Unite, Canada, Anglia, Irlanda, Australia, Noua Zeelandă), trebuie să demonstreze competența în limba engleză după cum urmează. :

  • IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 în fiecare bandă)
  • TOEFL bazat pe internet: 87 (21 la ascultare și scriere, 22 la vorbire și 23 la citit)
  • PearsonPTE Academic: 58
  • General PearsonPTE: nivel 4

Cariere viitoare și angajabilitate

Programul este conceput pentru a dota studenților abilitățile și cunoștințele pentru a urmări cariere de succes în rolurile de marketing digital într-o gamă largă de sectoare industriale diferite și tipuri de organizații. Acest Master este destinat celor care doresc să-și dezvolte abilitățile și să dobândească cunoștințe pentru a-și construi sau continua cariera în organizații private, publice sau caritabile. Absolvenții vor fi dotați cu cunoștințe generale și specializate pentru a deveni antreprenori digitali sau pentru a urmări o carieră într-o serie de poziții de marketing digital, precum cea de consultant de marketing digital, manager de campanie digitală și analist de social media. Pentru acei studenți care intenționează să își continue educația, MSc în marketing digital le va echipa cu o serie de abilități necesare pentru studiul la nivel de doctorat.

Serviciul de angajare al universității oferă sprijin studenților postuniversitari în planificarea carierei. Institutul Chartered de Marketing, Institutul de Marketing Direct, Institutul de Practicanți în Publicitate și multe alte organisme profesionale oferă sprijin în carieră membrilor și evidențiază oportunități de muncă pentru toți absolvenții.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally re ... Citeste mai mult

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally renowned Middlesex University in London. The campus, which opened in January 2005, has over 3,000 students from over 100 nationalities and offers undergraduate and postgraduate programmes in a wide variety of subject areas. We are a truly global university committed to meeting the needs and ambitions of a culturally and internationally diverse range of students, by providing challenging academic programmes underpinned by innovative research, scholarship and professional practice. We prepare our students to be professional, skilled individuals fitted for the modern world, committed to lifelong learning and able to contribute to the communities in which they live and work. Citește mai puţin