Citește Descrierea Oficială

Iubirea generează idei și le execută

Masterul în marketingul digital

Program de curs

Strategie de marketing

Obiectivele principale ale acestui modul sunt de a dezvolta o analiză critică a obiectivelor de afaceri ale unui brand în legătură cu clienții vizați și de a dezvolta o înțelegere globală a strategiei digitale care este integrată și direct operabilă.

Canale de marketing digital

Înțelegeți noul peisaj media și cum să utilizați platformele principale. Aflați cum să profitați la maximum de acestea prin testarea lor în studii de caz reale. Anticipați evoluția rețelelor sociale și aflați cum să le exploatați puterea în serviciul mărcii.

Mass-media

Obțineți o imagine completă a noilor platforme și capabilități AdTech. Aflați cum și unde să găsiți clienții prin date și direcționarea optimizată în lumea digitală.

Metodologie

Studiați tehnici aprofundate care vă vor permite să evoluați în sfera profesională cu siguranță și aptitudini personale.

Conținutul mărcii

Dincolo de strategia și tactica, este necesar să aveți un scop clar care să informeze toate deciziile dvs. de conținut. Acest element important este o componentă crucială a oricărui efort eficient de conținut al mărcii.

Modele de afaceri

De la comerțul cu amănuntul la autoturisme, aflați cum companiile regândesc toate modelele lor de afaceri, creând o nouă valoare convingătoare pentru consumatori.

Ateliere de lucru

În timpul acestui curs Master, elevii vor avea posibilitatea de a lucra pe proiecte actuale în timpul sesiunilor de atelier și de a aplica cunoștințele pe care le-au dobândit în misiuni reale companiei. Prin deplasarea în locuri, ei vor avea, de asemenea, ocazia de a descoperi și de a interacționa cu companiile și de a înțelege care sunt provocările cheie actuale.

Aflați cum să înțelegeți mai bine consumatorii

În timpul acestui curs de masterat, studenții vor avea posibilitatea de a lucra la proiectele reale în timpul sesiunilor de atelier și de a aplica cunoștințele pe care le-au dobândit în misiunile companiei reale. Ei vor avea, de asemenea, ocazia de a descoperi lucrările interioare ale unor participanți în timpul unei călătorii digitale de descoperire.

  • Elaborarea unei strategii relevante privind conținutul mărcii,
  • Utilizarea eficientă și optimă a diferitelor canale de comunicare, cum ar fi platformele mobile, rețelele sociale, e-mailul și căutarea plătită,
  • Avantajele analizelor pentru a optimiza continuu recomandările,
  • Știind cum să analizeze și să decodifice evoluțiile și tendințele ulterioare în companiile care folosesc profesii și comunicare,
  • Tendințele și comportamentul consumatorilor,
  • Istoria comunicării și a web-ului,
  • Evoluția media,
  • Analiza imaginilor.
  • Următoarea sesiune: octombrie 2019
  • 120 credite ECTS

Campus în străinătate

Fondată în 1975 în Bordeaux, INSEEC sa dezvoltat în ultimii 40 de ani într-un grup de 16 școli, oferind programe generaliste și de specialitate în management, finanțe, marketing, comunicare, digital, lux, vin

Examen de admitere

  • Nu este necesar un test de admitere.
  • Fiecare aplicație va fi revizuită prin managementul cursului.
  • Școala își rezervă dreptul de a accepta sau respinge un candidat pentru orice motiv.

Cerințe de admitere

  • Diplomă de licență (sau echivalent)

Maestrul I - Program

  • Perioada: 7 octombrie 2019 - 13 februarie 2020
  • Predare, ateliere, e-learning: aproximativ 450 de ore
  • Durata programului: 5 luni cu normă întreagă
  • Taxele de curs: 9000 €

Master II - Program

  • Perioada: 2 martie 2020 - 2 iulie, 2020 Teza de stagiu
  • Predare, ateliere, e-learning: Aproximativ 500 de ore
  • Stagiu și lucrare personală pentru teza de masterat
  • Durata programului: 5 luni cu normă întreagă 5 luni stagiu
  • Taxele de curs: 10500 € (inclusiv 1 călătorie în Europa)

Cariere

Posibilități de angajare

Acest program Master vă va permite să dobândiți un nivel ridicat de angajament, competență și responsabilitate.

  • Manager de marketing digital;
  • Brand Manager;
  • Web Leader de proiect;
  • Consultant e-Business;
  • Manager social media;
  • Planificatorul media online.

lectorii

O școală care este aproape de lumea afacerilor

Motto-ul nostru este "învățați din experiență". Predarea trebuie să provină de la specialiști specializați. Toți cadrele didactice sunt profesioniști în domeniul lor. Împărtășesc cunoștințele și seturile de instrumente cu elevii, astfel încât ceea ce învață este relevant. Piața de muncă se schimbă rapid și este important ca fiecare student să intre în lumea muncii cu un set de competențe relevant.

Durată

17 luni cu stagiu de 5 luni.

Program predat în:
Engleză

Vezi 2 mai multe cursuri de la CREA Geneva | INSEEC GROUP »

Ultima actualizare January 30, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Oct. 2019
Duration
17 luni
La zi
Price
19,500 EUR
Cereți oferta timpurie a păsărilor!
Deadline
Sept 1, 2019
Deadline for M2 - January 2020
După locații
După dată
Start Date
Oct. 2019
End Date
Feb. 28, 2021
Termen limită de aplicare
Sept 1, 2019
Deadline for M2 - January 2020

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
Sept 1, 2019
Deadline for M2 - January 2020
End Date
Feb. 28, 2021