Master în marketing digital și gestionarea veniturilor

Generalități

Programul de descriere

DESCRIEREA PROGRAMULUI

Master in Marketing Digital și Managementul Veniturilor pentru companii de turism și cazare de la Școala de Turism și Management Hotel Sant Sant Iași este un master de la Universitatea Ramon Llull.

Principalul obiectiv al programului este de a vă oferi cea mai actualizată instruire pentru a facilita luarea deciziilor strategice în domeniul marketingului digital, precum și cele mai avansate tehnici și instrumente care ghidează deciziile de gestionare a veniturilor legate de stabilirea prețurilor. și gestionarea veniturilor .

Acest master vă oferă o pregătire specializată care vă va permite să optimizați resursele și veniturile într-un sector extrem de competitiv. De asemenea, include un modul de comunicare instituțională, publică și interpersonală care completează pregătirea, astfel încât să devii unul dintre liderii transformării digitale a industriei internaționale a turismului.

Programul este format din 4 module care pot fi preluate la rând sau individual. În cazul studierii unuia dintre module, ar fi obținută o diplomă de expert universitar în specialitatea respectivă. Finalizarea celor 4 module va conduce la master prin URL.

  • Modulul 1: Marketing digital pentru companii de turism și cazare
  • Modulul 2: Comunicare eficientă pentru profesioniști
  • Modulul 3: Gestionarea veniturilor pentru companiile de turism și cazare
  • Modulul 3: Managementul veniturilor totale


CUPRINS

Master in Digital Marketing și Managementul Veniturilor pentru companiile de turism și cazare din HTSI își propune să vă instruiască ca expert, stăpânind ultimele tendințe din domenii și vă permite să gestionați cele mai noi instrumente de marketing digital și de gestionare a veniturilor aplicate afacerii turismului și de cazare.

După ce ați trecut programul, veți putea:

  • Definiți și dezvoltați obiectivele, tactica și strategiile de marketing digital pentru a stabili politici adecvate în conformitate cu obiectivele și strategiile companiei de turism și cazare.
  • Identificați momentele cheie ale experienței clientului pentru a capta și construi loialitatea clientului printr-o strategie digitală.
  • Stăpânește tehnicile SEO și SEM , precum și schimbul de conținut în media digitală și rețelele sociale pentru a poziționa conținut pe Internet.
  • Segmentați piața în funcție de canale de distribuție pentru a identifica profilul consumatorilor.
  • Definiți strategiile de gestionare a veniturilor aliniate obiectivelor organizației.
  • Gestionați și executați tactici de gestionare a veniturilor pentru a obține rezultatele așteptate.
  • Prețurile segmentate în funcție de canalele de distribuție și profilul consumatorului pentru a identifica tendințele și comportamentele.
  • Stabiliți mecanisme pentru controlul prețurilor și stocurilor pentru a îmbunătăți performanța generală a organizației hoteliere.
  • Previzionați prețurile pentru a defini strategiile care îmbunătățesc avantajele contului de operare.
  • Evaluează problemele locale, globale și interculturale pentru a înțelege și a include perspective externe, ținând cont de bunăstarea colectivă și dezvoltarea durabilă în gestionarea proiectelor și companiilor din sectorul turismului și al spațiilor de cazare.

ADMITERE

Cine poate accesa masterul în marketing digital și gestionarea veniturilor?

1. Studenți cu diplomă universitară

  • Toți cei care dețin o diplomă universitară oficială spaniolă sau o altă diplomă eliberată de o instituție de învățământ superior aparținând unui alt stat membru al Spațiului European de Învățământ Superior care împuternicește accesul la diplomele de master.
  • Absolvenții în sisteme de învățământ din afara Spațiului European de Învățământ Superior, fără a fi nevoie să-și aprobe gradele. Înainte, se va verifica dacă universitatea străină care a eliberat gradul acredită un nivel de pregătire echivalent cu gradele oficiale spaniole corespunzătoare și că, în țara dvs., acest grad vă permite să accesați învățământul postuniversitar. Accesul pe această rută nu implică, în niciun caz, omologarea acestui titlu sau recunoașterea acestuia în alte scopuri decât să preia stăpânul.

2. Studenți fără diplomă universitară

Studenții fără o diplomă universitară care îndeplinesc următoarele cerințe pot lua programul și după ce Comisia de admitere își evaluează și acceptă candidatura prin curriculum vitae:

  • Candidații cu vârsta de cel puțin 23 de ani
  • Acces la universitate fie prin PAU, fie după terminarea unui ciclu formativ de grad superior
  • Minim de 3 ani de experiență profesională demonstrabilă în poziții de responsabilitate în sectorul turistic și hotelier. Comisia de admitere își rezervă dreptul de a solicita referințe ale experienței de muncă menționate și de a avea un interviu cu candidatul, dacă este considerat necesar.

ÎNSCRIERE

Ce proces trebuie urmat pentru oficializarea înregistrării Master în marketing digital și gestionarea veniturilor?

Odată ce candidatul primește rezoluția favorabilă a candidaturii sale de la Comisia de admitere, acesta trebuie să oficializeze înregistrarea prin prezentarea următoarei documentații originale la secretariatul academic al Facultății de Turism și Management Hotel Sant Ignasi:

1. Absolvenți universitari spanioli

  • Fotocopia actului de identitate valid sau a pașaportului la momentul înregistrării
  • Originalul și fotocopia titlului sau titlului studiilor universitare
  • Certificare academică oficială (lista subiecților luați cu calificarea și numărul lor de credite)
  • Document de debit direct

2. Absolvenți în sisteme de învățământ din afara sistemului universitar spaniol

  • O fotografie
  • Fotocopia pașaportului valabil la momentul înregistrării
  • Originalul și fotocopia titlului sau titlului studiilor universitare
  • Certificare academică oficială (lista subiecților luați cu calificarea și numărul lor de credite)
  • Traducere jurată a diplomei și a fișei academice, în cazul în care originalul nu este în spaniolă sau engleză.
  • SET (supliment european la diplomă) sau în lipsa unui certificat de la universitatea de origine a candidatului care să demonstreze că studiile sale universitare îi permit să ia un master în țara de origine.

3. Studenți fără diplomă universitară:

  • Fotocopia actului de identitate valid sau a pașaportului la momentul înregistrării
  • Fotocopia diplomei finalizate
  • Curriculum vitae cu experiența de muncă demonstrabilă și certificată a companiei, specificând experiența de muncă menționată.

În momentul înscrierii, Secretariatul Academic al Facultății de Turism și Management Hotel Sant Santasi va solicita studentului să furnizeze toate documentele originale pentru a face obligativitatea relevantă.

PRET ȘI METODE DE PLATĂ

Standard: 7.560 EUR

  • Înregistrare (plătiți înainte de 15 zile de la admitere) = 2.900 EUR
  • Odihnește-te (înainte de a începe masterul) = 4.660 EUR

Plată unică: 6.804 EUR (reducere de 5%)

  • Înregistrare (plătiți înainte de 15 zile de la admitere) = 2.900 EUR
  • Total (înainte de 01/01/2019) = 3.904 EUR

Plata lunară (2%): 7.711,20 EUR

  • Înregistrare (plătiți înainte de 15 zile de la admitere) = 2.900 EUR
  • Lunar = 801,87 EUR x 7 plăți lunare (din februarie până în iulie)
Ultima actualizare Decembrie 2019

Despre facultate

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Citește mai puţin