Master Digital Marketing și comerț electronic față în față în Alicante este proiectat din punct de vedere practic , programa noastră fiind unul dintre punctele noastre diferențiale.

Instruirea în comerț electronic și marketing digital este esențială pentru gestionarea eficientă a vânzărilor pe internet. În Ecommaster avem cheile pentru a deveni un manager de comerț autentic și vă învățăm toate strategiile necesare pentru a avea succes online . Prezentul și viitorul afacerii se află pe Internet. Specializati!

Studiind nevoile pe care le-am avut și continuăm să avem profesori și comerțuri electronice în zilele noastre. Am adaptat-o după 8 ediții ale unui Master E-commerce în Alicante , 5 ediții față-în-față la Madrid și 13 ediții în modul Online.

Din 2011 până în 2016 am fost responsabili pentru propriul titlu „Master în comerț electronic și marketing online al Universității Miguel Hernández din Elche”, iar ca urmare a acestei reabilitări am „devenit independenți” și am deschis un sediu fizic în Elche Parque Empresarial pentru a fi mai aproape de companiile noastre colaboratoare și fiind o Școală de afaceri digitale, facilitând astfel studentului o abordare mai atentă a întreprinderii private.

Cu toate acestea, continuăm să includem în facultatea noastră unii profesori de la Universitatea Miguel Hernández din Elche și colaborând atât cu această entitate, cât și cu Universitatea din Alicante.

Master Semipresencial Marketing Digital din Alicante, este învățat în cadrul filozofiei „learning by doing” , unde studentul va avea acces la o platformă open source pentru a lucra cu Magento, Prestashop și / sau WordPress WooCommerce, platforme lider pe piață pentru crearea de magazine on-line.

Școala noastră digitală de afaceri

Extindem orele de SEO, Adwords, Web Analytics și Big Data în curriculum-ul nostru și, în plus, am organizat vizite la diferite companii legate de comerțul electronic (Lolahome, Valentina's Store, Grădina Catral, Sistel, companii de logistică, dropshipping, etc)

Avem trei ingineri (telecomunicații și multimedia) în personalul nostru Ecommaster, pentru a ajuta studenții care nu au un profil tehnic să aibă anumite cunoștințe de bază pentru a-și configura magazinul online.

Am completat pregătirea Master Digital Marketing Alicante cu cursuri săptămânale online live, studentul va avea, prin urmare, acces la întreaga platformă a Masterului nostru în ediția sa online. Toate sesiunile online sunt înregistrate, iar studentul le poate verifica de câte ori dorește.

Am inclus lunar „Masterclass” cu cei mai importanți directori și personalități din sector. Aceste clase vor avea loc la sediul nostru, iar studenții pot avea un contact direct și privilegiat în timpul acestor sesiuni, pe lângă faptul că oferă o valoare deosebită pregătirii lor.

În master, folosim și aceste sesiuni lunare suplimentare pentru a lua măsuri cu ore mult mai practice, astfel încât studenții să poată lucra la proiectul lor.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

De ce să luați un master în marketing digital și comerț electronic în Alicante?

  • Prima școală în comerț electronic și marketing digital.
  • Calitate garantată
  • Peste 1.200 de studenți au instruit.
  • Peste 190 de profesori specializați în comerț electronic.
  • Peste 9.400 de ore de pregătire.
  • Peste 725 de ore de videoclip.
  • Suntem în Alicante, Madrid și Online.

Am putea continua să justificăm de ce trebuie să vă înscrieți la Masterul nostru în comerț electronic și marketing digital în Alicante, dar preferăm să știți de ce nu trebuie să participați la acest master. Vă sugerăm să o citiți înainte de a vedea programa și metodologia.

Vă propunem, de asemenea, un exercițiu de încredere, vă încurajăm să căutați orice student care a terminat Masterul nostru pe LinkedIn și să solicite calitatea pregătirii.

desk, work, businessrawpixel / Pixabay

Avantaje Modalitate Față în față în Alicante

  • Tutoriale personalizate
  • Monitorizarea și consultanța proiectului.
  • Webinarii cu cei mai avansați din lumea online.
  • Material suplimentar în PDF.
  • Campusul online intuitiv cu material actualizat la fiecare ediție.
  • Fluxuri live cu profesori care sunt înregistrați.
  • Acces la bursa noastră de angajare exclusivă pentru studenți .
  • Acces exclusiv la comunități și forumuri pentru studenți și profesori.
  • Cursuri practice cu privire la cele mai puternice instrumente.

Obiectivele Masterului de comerț electronic din Alicante

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Porniți-vă propria idee de afaceri digitală.
  • Lucrați într-o afacere sau comerț electronic.
  • Fiți capabil să candidați pentru un loc de muncă în sector.
  • Consultanta cu profesorii.
  • Ecommaster comunitar în rețea.
  • Învață practicând.
  • Îmbunătățește-ți abilitățile tehnice și manageriale.
  • Acces exclusiv la platformele de comerț electronic.
  • Validați proiectul prin curtea Ecommaster.

Curriculum

00. Crearea și gestionarea magazinelor online

  1. Comerț electronic
  2. Afaceri și strategie online.
  3. Management și procese ale unui magazin online.
  4. Marketing online pentru comerț electronic.

01. Tehnologie web

  1. Introducere în HTML.
  2. Configurarea găzduirilor și domeniilor.
  3. Certificate SSL.
  4. Administrare FTP. Atelier Filezilla.
  5. Google Search Console Monitorizarea magazinului meu online.
  6. Gazduire și cloud computing.

02. Comerț electronic și tehnici de vânzare prin internet

  1. Introducere în comerțul electronic.
  2. Canal de vânzări online și conversație.
  3. Glosar de comerț electronic

03. Analiza afacerilor, strategia, piețele și internaționalizarea

  1. Plan de afaceri online.
  2. Cercetare-cheie și analiza concurenței online și cercetare de piață
  3. Echipa pentru crearea unei companii online.
  4. Internaționalizarea afacerilor digitale.
  5. Metodologia Lean StartUp. Modele digitale de afaceri.
  6. Model de afaceri Canvas.

04. Aspecte legale pe internet. Cadrul legal al comerțului electronic

  1. Aspecte fiscale și juridice ale unei afaceri digitale.
  2. Condițiile legale ale unui site Web.
  3. Contracte interne și externe.
  4. Recomandări legale de vânzare pe Internet.

05. CMS Choice pentru magazinul online

  1. WordPress
    • WordPress ca platformă versatilă pentru a crea web: pagini, postări, etichete și categorii. Plugin-uri recomandate
    • Teme și personalizare de bază a WordPress.
    • Optimizare pentru SEO, securitate, conținut și captare de plumb.
    • Woocommerce pentru magazine de produse fizice sau descărcabile.
    • Extensii pentru comerț electronic și metode de plată.
  2. PrestaShop
    • Prestashop backend: categorii, atribute, produse și combinații.
    • Personalizare de bază a frontend-ului: Limbă, meniuri, logo-uri, imagine corporativă.
    • Management: transportatori, starea comenzii, promoții, metode de plată, taxe.
    • Încărcarea masivă de catalog.
    • Introducere în instalații cu mai multe magazine.
  3. Magento
    • Tipuri de pagini, design și șabloane.
    • Configurație inițială: utilizatori, roluri, metode de plată, metode de expediere.
    • Gestionarea catalogului, tipul produselor și configurarea atributelor.
    • Magento Connect, extensii.

06. Managementul și managementul comerțului electronic

  1. Figura managerului online într-un comerț electronic.
  2. Serviciu clienți-consumator digital. Instrumente: chat online, telefoane, tablouri, Correos, CRM.
  3. Schema de proces a unui magazin online. Funcționare zilnică
  4. Logistică și managementul stocurilor.
  5. Metode de plată pe Internet
  6. Creează încredere într-un comerț electronic
  7. Povestiri de succes în comerț electronic: comerț electronic, comerț alimentar și comerț electronic.
  8. Automatizarea comerțului electronic.

07. Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)

  1. Seo pentru comerț electronic
    • Bazele de bază ale SEO din punctul de vedere al unui blog.
    • Cum funcționează Google
    • Cum să găsiți cele mai bune cuvinte cheie.
    • Instrumente pentru analiza cuvintelor cheie.
    • Verificarea tehnică SEO.
    • Lucruri pe care ar trebui să le facem întotdeauna.
    • Optimizarea urmăririi - de ce este important?
    • Conținut duplicat
  2. SEO pe pagina
    • Cercetare cu cuvinte cheie Analiza de cuvinte cheie a unui comerț electronic.
    • Indexare: consola de căutare Google și erori tipice.
    • Legat intern
    • Fragmente bogate, ierarhie de antet și optimizare a imaginii.
    • Orientări specifice privind conținutul: evitați conținutul duplicat și conținutul subțire.
    • Ghid de redactare SEO în comerț electronic și WordPress 2.
  3. SEO Off Page
    • Strategii de construire de legături.
    • Strategii de linkbaiting.
    • Gestionarea sancțiunilor pe Google și alte motoare de căutare.
    • Algoritmi de căutare: Penguin, Panda, Hummingbird.
    • Black Hat vs White Hat.
  4. Auditul SEO
    • Ce este De ce se face. Când este nevoie?
    • Analiza obiectivelor corporative. Cuvinte cheie, concurenți și oportunități.
    • Analiză ontologică (Arhitectură Web).
    • Analiza de trasabilitate și indexabilitate.
    • Pe pagina de analiză tehnică: conținut, date structurate și wpo.
    • Analiză tehnică Off page: profil link, vizibilitate online.
    • Analiza vizibilității online.
    • Decizia de luare.

08. Publicitate pe Internet

  1. Publicitate pe internet
    • Concepte de bază și modele de costuri și măsurare: CPC, CPA, CPL etc.
    • Introducere în publicitatea programatică.
    • Bing reclame și alternative la Google Adwords.
  2. Google AdWords
    • Platforme: Rețea de căutare și parteneri de căutare, Rețea de afișare, YouTuBE, Google Play Store.
    • Tipuri de reclame și KPI.
    • Clasament, licitații și nivel de calitate.
    • Structura campaniei, potriviri și extensii.
    • Cercetarea cuvintelor cheie pentru Google Adwords.
    • Cumpărături Google: optimizarea contului de comerciant, structurarea contului de remarketing.
    • Instrumente și resurse pentru anunțuri Google și publicitate digitală.

09. Marketing online în comerț și rezultate orientate către comerțul electronic.

  1. Mix digital: atracție, conversie, retenție / loialitate, măsurare / analiză.
  2. Promovare online Tehnici și instrumente de publicitate a afacerii tale online în faze incipiente.
  3. Strategia de omnicanalitate pentru creșterea vânzărilor online.
  4. Hacking de creștere Tehnici și metodologie pentru a dezvolta o afacere online exponențial.
  5. Gestionarea de comentarii și Recenzii într-un magazin online. Instrumente pentru captarea comentariilor.
  6. Cum să începeți să vindeți prin Amazon și alte Marketplaces, sistemul de afiliere Amazon, gestionarea catalogului de comerț electronic în Marketplaces
  7. Analiza rentabilității într-un proiect online (ROI).
  8. Fotografie într-un comerț electronic.
  9. Atelier de marketing video pentru comerț electronic. Optimizare SEO pe YouTube.
  10. Marketing prin e-mail Planificarea și conversia campaniei, teste A / B, automatizare prin e-mail și canale de conversie.
  11. Marketing afiliat

10. Utilizabilitate, Big Data și Web Analytics

  1. Analytics în comerț electronic. Rapoarte KPI și analize de trafic.
  2. Introducere în Google Analytics.
  3. Utilizabilitate și CRO. Analiză pentru a crește conversia.
  4. Big Data in comerț electronic: definiție teoretică și aplicație de comerț electronic.

11. Comerț social. Vânzare în rețele sociale

  1. Rețelele sociale ca canale de vânzare online. Formula de vânzare încrucișată pentru comerțul social.
  2. Facebook și Instagram Ads.
  3. Anunțuri sponsorizate pe LinkedIn și LinkedIn pentru comerț electronic.
  4. Definiția strategiei în rețelele sociale. Calendarul Managerului comunitar.
  5. Remarketing Web (Public perfect).
  6. Instrumente de monitorizare în rețelele sociale.

12. Marketing de intrare

  1. Introducere și concepte.
  2. Cum să îți lucrezi marca personală.
  3. Marketing de conținut
  4. Viralizează-ți conținutul.
  5. Atelier de instrumente de marketing in-commerce pentru comerțul electronic.

Auditul comerțului electronic

  1. Documente pentru efectuarea auditurilor.
  2. Situația veniturilor și comerțul electronic al profitabilității.
  3. Activități pe cazuri reale.

Proiectul Masteratului

Proiectul final al Master's Choice: propriu sau terț, real sau fictiv.

Tutoriale despre proiectul de comerț electronic care urmează să fie livrate, tango dacă este real la fel de fictiv.

Apărarea proiectului final de master în fața Curții: (opțional).

Program predat în:
  • Spaniolă
Ultima actualizare Octombrie 5, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Nov 9, 2019
Duration
6 luni
La zi
Price
4,900 EUR
Deadline
Nov 15, 2019
După locații
După dată
Start Date
Nov 9, 2019
End Date
Apr. 2020
Termen limită de aplicare
Nov 15, 2019

Nov 9, 2019

Location
Termen limită de aplicare
Nov 15, 2019
End Date
Apr. 2020