Master în marketing cu mărci de lux

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Master Marketing cu Brand de lux de la Lincoln oferă studenților posibilitatea de a se specializa în bunuri de lux și de gestionare a mărcii. Acest program își propune să dezvolte o cunoaștere aprofundată a teoriei de marketing și planificarea, gândirea strategică și abilitățile manageriale necesare pentru a asigura o carieră în segmentele de bunuri de lux și de experiență.

Programul este predat de o echipă de cadre universitare internaționale. În plus, cursul va beneficia de vorbitori invitați, care sunt profesioniști în organizații bine-cunoscute și inovatoare.

Elevii pot accesa un set de evenimente de carieră exclusivă care ajută la construirea unui CV, tratarea testelor psihometrice și formularea de aplicații eficiente.

Cum studiați

Elevii pot întreprinde module care să acopere principalele domenii de marketing, inclusiv comunicările de marketing, comportamentul consumatorilor și gestionarea mărcilor înainte de a se specializa în domenii de interes deosebit.

Programul este format din șapte module de bază, un modul opțional și o disertație. Disertația este concepută pentru a încuraja inovația și Pathways variate pentru produsul final evaluat. În acest sens, disertația este un proiect extins care poate găzdui o gamă de activități independente.

Module de bază

  • Managementul brandului
  • Comportamentul consumatorului
  • Finante si Contabilitate
  • Comunicări de marketing
  • Marketing de lux
  • Metode de cercetare și design
  • Industria modei

Module opționale

  • Marketing digital
  • Modă de aprovizionare și Merchandising
  • Marketingul relațiilor globale
  • Proiect de consultanță în grup
  • Antreprenoriatul internațional

Modulele opționale vor funcționa până la selectarea a cel puțin 10 elevi. Ordinările de programare pot limita disponibilitatea modulelor pentru unii studenți. Deoarece opțiunile reflectă interesele cercetării personalului, acestea se pot modifica în timp din cauza disponibilității personalului.

Cum sunteți evaluați

O varietate de metode de evaluare sunt utilizate în timpul acestui curs, inclusiv eseuri, examinări, prezentări orale și practice. Aceste evaluări sunt concepute pentru a dezvolta abilitățile care vor fi utile pentru cariera ta.

Evaluarea feedbackului

Politica University of Lincoln privind feedback-ul de evaluare vizează să se asigure că cadrele didactice universitare vor reveni prompt la evaluări în curs - de obicei în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii.

Caracteristici

Lincoln International Business School dispune de o echipă de experți cu experiență, care este formată din profesori calificați din punct de vedere academic și profesional, cu experți în domeniu și experți în finanțe cu interese largi în domeniul cercetării.

Școala găzduiește o serie de vorbitori în vizită în fiecare an. Ca parte a școlii, veți avea ocazia de a învăța de la experți din industrie. Vorbitorii precedenți au inclus reprezentanți ai unor organizații precum Deloitte, Santander, HSBC, Innocent, Institutul de Auditori Interni și Sir David Tweedie (fostul președinte al IASB).

Veți avea, de asemenea, șansa de a vă dezvolta aptitudinile și cunoștințele în continuare cu activități extra-curriculare, cum ar fi aderarea la o societate, voluntariatul sau devenirea unui ambasador al studenților.

Cerințe de intrare

Gradul de diplomă sau echivalent.

Studenții internaționali vor solicita limba engleză la IELTS 6.0 cu nu mai puțin de 5,5 pentru fiecare element sau echivalent http://www.lincoln.ac.uk/englishrequirements.

University of Lincoln oferă studenților străini (non-UE / UK) care nu îndeplinesc cerințele de intrare directă pentru un curs de studii postuniversitare, posibilitatea de a finaliza un program de pregătire în cadrul Centrului Internațional de Studii al Universității. Pentru a afla mai multe, vizitați http://www.lincoln.ac.uk/isc

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities.

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities. Citește mai puţin