MSc Marketing și Tehnologie își propune să transforme studenții în persoane instruite unic, care posedă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a fi marketeri de succes în industrii dinamice și bazate pe tehnologie.
Companiile precum Netflix, Airbnb și Tesla au un lucru în comun: încalcă normele piețelor existente și utilizează abordări neconvenționale de marketing bazate pe tehnologie. Educația tradițională de marketing neglijează prea des abilitățile de marketing pe care aceste companii le posedă.
MSc Marketing & Technology se îndepărtează de logica de marketing destul de pasivă care presupune că piețele și canalele de marketing sunt caracteristici fixe ale realității. În schimb, arată cum managerii pot modela și crea în mod proactiv noi piețe și peisaje de marketing.
Kaboompics .com / Pexels
Scopul acestui program este de a transforma studenții în persoane instruite unic, care înțeleg cum să folosească tehnologiile emergente, cum ar fi imprimarea 3D, realitatea virtuală și internetul obiectelor, pentru a proiecta experiențe unice ale clienților, a perturba piețele existente și a crea cu totul noi cele.
Programul va direcționa atenția elevilor către tendințele tehnologice semnificative și emergente și va arăta cum pot aborda probleme sociale și de mediu importante.
Acesta urmărește să le permită studenților să descopere noi oportunități de piață care vor avea un impact pozitiv asupra economiei, societății și mediului. Elevii vor fi echipați cu abilitățile necesare pentru a naviga în mod eficient în mediile de marketing dominate de tehnologia de astăzi și vor învăța cum să fie marketeri de succes în era marketingului digital.
Veți găsi acest program valoros dacă:urmărește să găsească un loc de muncă de marketing într-o companie antreprenorială, într-o industrie creativă sau dominată de tehnologie și / sau în domeniul marketingului digital.
prefer să lucreze în medii dinamice și în schimbare rapidă
aveți o mentalitate antreprenorială și vă bucurați de gândire în afara casetei.
sunt fascinați de ingeniozitatea umană și de ultimele descoperiri tehnologice.
caută să aibă un impact pozitiv asupra societății.Ce veți studiaMSc Marketing & Technology constă din:șase module obligatorii (90 de credite combinate)
două module opționale (30 de credite combinate)
o disertație de cercetare (60 de credite)Module obligatoriiTitlul modulului credite Inovație tehnologică și crearea pieței 15 credite Marketing și branding digital 15 credite Crearea experiențelor clienților 15 credite Strategie de marketing 15 credite Analize de marketing 15 credite Proiectarea și analiza cercetării 15 crediteProiect de cercetareVeți întreprinde o cercetare independentă, concentrându-vă pe intersecția dintre marketing, managementul tehnologiei și inovație. Disertația de cercetare nu trebuie să depășească 10.000 de cuvinte. Veți fi sfătuiți de un supraveghetor cu experiență.Module opționalePuteți alege două module opționale pentru a compune restul de 30 de crediteCerințe de intrareVi se va aștepta să dețineți un minim 2: 1. Experiența de lucru relevantă va fi luată în considerare în locul unei calificări de licență, de la caz la caz.Calificări internaționaleAcceptăm o gamă largă de calificări internaționale.
Dacă limba engleză nu este prima dvs. limbă, veți avea nevoie de un scor IELTS (sau o calificare echivalentă în limba engleză) de 6,5 cu 6,5 în scris și fără element mai mic de 5,5 pentru a studia acest program. Dacă aveți nevoie de asistență în limba engleză, vă oferim o serie de cursuri care vă pot ajuta să vă pregătiți pentru studii postuniversitare.CariereCompaniile din multe industrii trebuie să facă față mediilor de marketing din ce în ce mai dominate de tehnologie. Acest program este un răspuns la nevoile de marketing ale acestor companii. De asemenea, firmele antreprenoriale, bazate pe tehnologie, vor aprecia abilitățile oferite de acest program. Locurile de muncă tipice includ, dar nu se limitează la, funcțiile de manager de marketing, manager de produs, manager de marcă, manager de publicitate, manager de PR, manager de mass-media, manager de comunicații digitale, manager de cont, strateg de marketing, analist de marketing, consultant de marketing sau manager de vânzări .