Master în marketing și management al mărcii

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul web al instituției

Programul de descriere

Obiectivul cursului este de a instrui profesioniști în marketing și management care sunt capabili să analizeze și să prezică comportamentul consumatorilor, să recurgă la cele mai avansate instrumente de management al mărcii, să lanseze și să sponsorizeze identități corporative pe piețele internaționale, să elaboreze bunuri „glocale” și să concurați în scenarii și țări variate geografic, bazându-vă în același timp pe cele mai sofisticate strategii de marketing contemporane. Studenții au șansa de a participa la prelegeri inovatoare, deosebite în abordările lor, unice în conținutul lor (Advanced Marketing, Behavioral Marketing, Brand Management și Media Marketing) și profund inspirați de lecțiile învățate de la universități internaționale de prestigiu.

Relația strânsă dintre cursurile de licență și activitățile desfășurate de Link Campus Centre de cercetare în domeniile economiei și managementului (DISEC e CERMES) favorizează legătura strânsă a studenților cu solul și dimensiunile cercetării aplicate. Conferința și cercetarea devin astfel un punct de referință armonizat pentru a face față cu succes provocărilor complexe ale scenariilor de lucru contemporane.

Mai mult, Link Campus University a încheiat un acord cu Asociația de consultanți de afaceri și experți contabili din Roma pentru a permite studenților să efectueze un stagiu de către Asociație ca parte a curriculumului și să fie scutiți de testul scris în cadrul examenul de stat (cerință legală pentru accesarea Asociației profesionale de consultanți în afaceri și experți contabili).

Absolvenții în specializarea Marketing și Brand Management pot servi în sectorul Marketing al întreprinderilor orientate spre bunuri și / sau servicii, al agențiilor de comunicare sau în contextul proceselor legate de relația dintre companii și piețe. În mod specific, profesioniștii devin capabili să gestioneze definiția identităților corporative, plasarea produselor și / sau mărcilor, implementarea mixului de marketing, planificarea comunicării de afaceri, îmbunătățirea activităților logistice, dezvoltarea cercetărilor și analizelor de piață, desfășurarea de activități de relații publice, înființarea de birouri de presă și organizarea de evenimente.

Planul de studiu

Primul an
I semestrul Semestrul II
  • Gestionarea inovației
  • Drept industrial
  • Managementul brandului
  • Neuromarketing
  • Alte abilități lingvistice
  • Teoria deciziilor și managementul cunoașterii
  • Banca internațională pentru companii și investiții
  • Finanțarea proiectului
  • Modele de companie
  • Curs opțional

Al doilea an
I semestrul Semestrul II
  • Curs opțional
  • Inovare strategică
  • Legea mediilor digitale
  • Experiență de muncă
  • Curs opțional
  • Aptitudini
  • Disertație finală

Oportunități profesionale

  • Manager de produs;
  • Brand Manager;
  • Director de comerț și comerț cu amănuntul;
  • Manager lanț aprovizionare;
  • Manager relații cu clienții;
  • Analist marketing;
  • Specialist în comunicare cheie.

Metodologia de prelegere adoptată se inspiră din experiențele academice, profesionale și de cercetare ale cadrelor didactice, specializate în managementul marketingului internațional și managementul mărcii corporative, combinând recompensativ o abordare tradițională a lecțiilor cu o orientare practică prin intermediul laboratoarelor de marketing (Media Marketing, Marketing din unghiul științelor comportamentale și cognitive, Start-up Lab), lucrări de proiect, jocuri de afaceri și simulări de afaceri, realizate cu participarea managerilor de marketing din întreprinderi multinaționale și globale.

Metodologia de predare se bazează pe o experiență de învățare cooperativă, astfel încât studenții să fie în contact zilnic strâns cu profesorii lor. Săli de curs, menite să găzduiască un număr maxim de 25 de studenți, permit o relație directă cu profesorii.

Ateliere de lucru

Laborator de marketing media

Scopul laboratorului este de a oferi instrumente operaționale valabile legate de marketing, cu o atenție deosebită la instrumentele orientate spre soluție și media adoptate pentru gestionarea și dezvoltarea comunicării de afaceri, în conformitate cu modalități inovatoare.

Laborator de marketing din punctul de vedere al științelor comportamentale și cognitive

Laboratorul are ca scop instruirea studenților cu privire la modul de planificare a inițiativelor de marketing, recurgând la modele și instrumente inovatoare oferite de științele comportamentale și psiho-cognitive.

Laborator la pornire

Laboratorul le permite studenților să lucreze la planificarea inițiativelor de pornire, având în același timp grijă de toate componentele diferite, legate de politicile fiscale, cadrul legal, sectorul financiar, lanțul organizațional-productiv, activitățile comerciale și segmentele logistice și legate de aprovizionare .

Laborator de digitalizare a întreprinderilor

Laboratorul a fost conceput pentru a oferi studenților instrumente operaționale utile pentru a integra tehnologiile digitale în toate funcțiile de afaceri și segmentele organizaționale, inclusiv în relațiile cu subiecții terți (cum ar fi furnizorii, clienții, sursele de cunoștințe, furnizorii de tehnologie etc.)

Cerințele de admitere

  • Să aibă minimum o diplomă de licență / licență de 3 ani într-un domeniu de studiu relevant eliberat de o instituție oficială a sistemului de învățământ superior străin;
  • Toți solicitanții trebuie să cunoască fluent limba engleză, cu minimum B2, conform Cadrului european comun de referință pentru limbi (CEFR).
Documente necesare
  • Pasaport valid;
  • Permis de rezidență italian valabil (dacă este cazul);
  • Diploma de licență / licență (sau certificatul de înscriere, dacă participați în prezent la ultimul an al programului de licență / licență și diploma de calificare finală nu este încă disponibilă);
  • Foaia matricolă;
  • Supliment la diplomă (dacă este cazul);
  • Certificat pentru studii întrerupte și / sau retragerea din studii și / sau alte certificate universitare acordate cu o listă a tuturor examenelor susținute (dacă este cazul). Aceste certificate trebuie să includă un program detaliat care să enumere activitățile de învățare unice și orele de studiu pentru activități teoretico-practice (pentru acei studenți care ar dori să se transfere de la o altă universitate);
  • Declarația de valoare eventuală (citiți mai multe aici) publicată de reprezentantul diplomatic italian în țara în care a fost atinsă calificarea finală de studii; alternativ, o declarație de comparabilitate CIMEA (dacă este cazul).
  • Traducerea în engleză sau italiană a documentelor menționate mai sus;
  • Curriculum vitae.

Taxele de școlarizare și finanțare

Taxa anuală de școlarizare pentru studenții internaționali este de 12.000 EUR; în timp ce există, de asemenea, o taxă unică de preînscriere pentru studenți de 500 EUR.

Ultima actualizare Nov 2020

Despre facultate

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... Citeste mai mult

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Citește mai puţin