Master în marketing și leadership

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Masterul nostru în marketing și leadership vă va dezvolta abilitățile de marketing și leadership. Acest curs practic de master de marketing se concentrează pe gestionarea schimbării pentru a vă asigura că compania dvs. satisface constant nevoile și cerințele clienților în evoluție. Veți obține informații de vârf în practica de marketing și de afaceri pe care le puteți aplica în cadrul organizației dvs.

Veți obține o înțelegere a funcțiilor generale de management, inclusiv strategie, finanțe, durabilitate corporativă și managementul schimbărilor. Veți învăța, de asemenea, subiecte de specialitate și avansate referitoare la marketing strategic, inclusiv planificare strategică de marketing, managementul clienților, analize de date mari, marketing digital, publicitate și comportament al consumatorului.

Masterul nostru în Marketing și Leadership este informat de MSC de marketing strategic Cranfield - un MSc de top clasat, 5 în Marea Britanie și 16 în lume de QS World University Rankings: Masters in Marketing 2020. De asemenea, este informat de Cranfield's Management MSc - care este pe locul 3 în Marea Britanie și pe locul 30 în lume în The Economist Which MBA? Masters in Management (MiM) în clasamentul 2019.

Cine este pentru?

  • Profesioniști cu experiență în marketing care caută sau sunt obligați să își asume roluri de conducere care implică dezvoltarea strategiei de piață, gestionarea relațiilor cu clienții și contribuirea la creșterea afacerilor.
  • Managerii de marketing motivați de sine dornici să se dezvolte, să-și îmbunătățească abilitățile, cunoștințele și abilitățile și să devină lideri mai eficienți.

De ce acest curs?

  • Cranfield School of Management funcționează constant în clasamentele de afaceri internaționale. Suntem pe locul 6 în Marea Britanie și pe locul 17 în Europa în clasamentul Financial Times European Business School 2018.
  • Predarea noastră este concentrată exclusiv pe nivelele postuniversitare și executive și este concepută pentru a-ți asigura abilitățile și încrederea practică în afaceri.
  • Centrul nostru de marketing și vânzări strategice are o reputație mondială pentru cercetarea de marketing aplicată, în special concentrându-se pe strategia și planificarea de marketing, vânzările strategice, gestionarea conturilor cheie, relațiile cu clienții și transformarea digitală.
  • Veți avea o experiență de învățare distinctivă și de colaborare, care este centrată pe ședințe interactive în clasă, oferite de facultatea implicată direct cu întreprinderile globale.
  • Vei studia cu o cohortă de profesioniști cu experiență, vei construi rețeaua ta și vei obține informații despre cele mai bune practici de marketing și management.
  • Veți dobândi cunoștințe despre cele mai recente tendințe de marketing și veți dezvolta abilități generale de management, pentru a vă permite să conduceți schimbări în organizația dvs. și să vă ajutați să vă ridicați în vârful departamentului dvs. de marketing.
  • Vei genera conștientizare de sine și încredere pentru a conduce echipe provenite dintr-o varietate diversă de culturi, experiențe de afaceri și personalități.

Informat de către industrie

Un grup consultativ extern informează proiectarea și dezvoltarea acestui curs și cuprinde practicieni de marketing superiori, consolidându-și relevanța pentru lumea modernă a afacerilor. Multe dintre facultățile noastre au deținut funcții de conducere în industrie și continuă să se angajeze cu industria prin consultanță și predare. De asemenea, sunt susținuți de o echipă de vorbitori din industrie internațională și profesori care aduc cele mai recente gândiri și bune practici în clasă.

Detaliile Cursului

Cursul acoperă subiectele de bază dintr-o serie de 12 module. Acestea sunt livrate în șapte sesiuni rezidențiale de o săptămână pe o perioadă de doi ani. Alături de săptămânile rezidențiale, 20% din curs se livrează printr-un mix de învățare online și față în față. Cursul este extrem de interactiv și centrat pe studenți, cu elemente mari de lucru în echipă, proiecte de grup și studiu privat. Proiectul independent bazat pe muncă începe în a doua jumătate a celui de-al doilea an. Vei aborda provocările companiei în direct, cu sprijinul experților academici și a profesioniștilor din companie. Modulele vor fi livrate la Universitatea Cranfield.

Structura cuprinde:

  • Anul I: Șapte module obligatorii.
  • Anul doi: Patru module obligatorii și un proiect independent bazat pe muncă

Antrenamentul de la egal continuă pe parcursul celui de-al doilea an și este completat de sesiuni de coaching profesional. În a doua jumătate a celui de-al doilea an, vă veți întreprinde proiectul dvs. independent bazat pe muncă.

Livrarea cursului

Modulele predate (65%) sunt evaluate printr-o combinație de aprecieri scrise care se referă la o gamă largă de teme de marketing și leadership, proiecte, prezentări și examen ocazional. Proiectul independent bazat pe muncă (35%) este evaluat prin studii individuale.

Echipa de predare

Facultatea noastră se angajează pasional să îmbunătățească practicile de marketing și leadership. În calitate de lideri din domeniul lor cu experiență de afaceri practică, înțeleg provocările punerii în practică a teoriei. Experiența lor este consolidată de legăturile strânse cu organizațiile prin proiecte de consultanță, predarea programelor de master, programele de dezvoltare executivă, precum și cercetarea sponsorizată. Facultățile sunt deseori solicitate pentru comentarii în mass-media pe probleme de marketing și ca vorbitori la conferințe internaționale, academice și industriale. Acest lucru vă asigură că ceea ce învățați la Cranfield este mereu actual și de ultimă oră. Pe lângă cele de mai sus, facultatea comandă diverse interese de cercetare, inclusiv comunicări de branding și marketing, relații complexe cumpărător-vânzător și marketing cu amănuntul. Aceștia dezvoltă, de asemenea, profiluri de leadership internațional în anumite domenii. Directorul cursului pentru acest curs este profesorul Vasilis Theoharakis.

Acreditare

Cranfield School of Management este unul dintre un grup elit de școli de afaceri din întreaga lume care deține triple acreditări de la Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB), Association of Master of Business Administration (AMBA) și European Quality Improvement System (EQUIS).

Cariera ta

Programul nostru de marketing și leadership vă va permite să vă dezvoltați cunoștințele, abilitățile și abilitățile dvs. în timp ce aplicați ceea ce învățați direct la locul de muncă. Programul vă va susține evoluția în carieră, pregătindu-vă să îndepliniți cu succes roluri de conducere în viitor.

Veți lucra cu antrenori acreditați, membri ai facultății și consilieri de carieră pe tot parcursul cursului, permițându-vă:

  • Descoperiți și dezvoltați stilul de conducere și stilul de lucru al echipei
  • Identificați cum să vă îmbunătățiți eficiența personală
  • Lucrează acolo unde vrei să mergi profesional
  • Aflați tehnicile de leadership eficient al echipei
  • Fiți mai sensibili la situații, culturi și contexte
  • Pregătiți-vă să conduceți schimbarea și să faceți față provocărilor viitoare.

Echipa noastră de servicii de carieră oferă: consultări individuale în carieră, evenimente de vorbitori, rețele de studenți, atelier de rețea, coaching personal și executiv în carieră, centru de evaluare a leadershipului și mai multe ateliere practice bazate pe abilități despre scrierea CV-urilor și scrisori de întâmpinare și abilități de interviu.

Cerințe de intrare

Salutăm aplicațiile de la candidați talentați din toate mediile. În mod normal, candidații au un potențial ridicat, manageri cu experiență post-calificare de 3 până la 10 ani în rolurile de marketing.

  • Candidații au, în mod normal, o diplomă de onoare din Marea Britanie sau prima clasă (sau un echivalent internațional). În mod alternativ, vom lua în considerare o calificare profesională (cum ar fi CIM, IDM, ISM) împreună cu o experiență de muncă de minimum 5 ani post-calificare.
  • Pot fi luate în considerare și alte calificări relevante, împreună cu experiență semnificativă.

Experiența profesională și calitățile personale sunt la fel de importante pentru noi și fiecare cerere este considerată pe meritul său individual.

limba engleza

Dacă sunteți student internațional, va trebui să furnizați dovezi că ați obținut un rezultat satisfăcător al testului într-o calificare în limba engleză. Cerințele minime noastre sunt după cum urmează:

  • IELTS - 6,5 în general și 6,0 în toate componentele
  • TOEFL - 92 de scoruri componente totale și minime de 18 citire, 19 ascultare, 19 vorbire și 23 scriere
  • Pearson PTE Academic - 65 de ani
  • Scala Cambridge Engleză - 180
  • Cambridge Engleză: Avansat - C
  • Cambridge Engleză: Proficiență - C
  • Trinity College Londra Abilități integrate în limba engleză III - pass

În plus față de aceste scoruri minime, de asemenea, trebuie să obțineți un punctaj echilibrat pentru toate elementele testului pe care l-ați întreprins. Ne rezervăm dreptul de a respinge orice scor de test dacă un element al scorului testului este prea mic.

Nu putem accepta decât testele efectuate în termen de doi ani de la data înregistrării (cu excepția testelor Cambridge engleze care nu au o dată de expirare).

Ultima actualizare Apr. 2020

Despre facultate

A world-leader in management education, research and consultancy for over 50 years, Cranfield School of Management is an exclusively postgraduate business school whose mission is to improve the practi ... Citeste mai mult

A world-leader in management education, research and consultancy for over 50 years, Cranfield School of Management is an exclusively postgraduate business school whose mission is to improve the practice of management. Citește mai puţin

Acreditări