O viziune disruptivă asupra nevoilor viitoare ale pieței
Concentrându-se pe abilitățile necesare pentru a perturba modelele de afaceri, programul își propune să se potrivească cu dinamica actuală a pieței. Obiectivul principal al programului este de a face față provocărilor companiilor de a maximiza inovația și de a-și extinde performanța globală, și nu numai într-un context economic.
Masterul oferă o platformă educațională puternică pentru viitorii inovatori, care vor fi:
piloți și lideri transformatori pentru proiecte de inovare,
drivere în crearea de valoare, capabile să scoată la iveală inteligența colectivă într-o organizație extinsă,
intraprenori și antreprenori înzestrați cu abilitățile potrivite pentru a genera cu succes valoarea și a gestiona inovația și pentru a-și aduce ideile pe piață, „de la concept până la comercializare”.
De ce să alegeți acest program?
Piesa „Intrapreneurs”: un studiu de caz în direct în cadrul companiei, bazat pe un proiect de consultanță corporativă
Programul MSc folosește învățarea inductivă. Prin urmare, studenții lucrează la un caz real de afaceri pe durata studiilor lor.
Studiul de caz în direct în companie este un adevărat proiect de consultanță corporativă care se va concentra pe provocările cu care se confruntă companiile precum implementarea unei noi strategii, managementul strategic, transformarea companiei, modul de diversificare prin inovare etc.
Studenții se vor implica în proiecte practice pentru a rezolva probleme complexe de afaceri în care doar inteligența colectivă le va permite să construiască împreună soluții pentru a rezolva cazul folosind o abordare interdisciplinară.
Track „Antreprenori”: Crearea unui Start-Up
Această opțiune îți va oferi posibilitatea de a crea cu conceptul de „studio start-up”: dintr-o idee, cum să lansezi un start-up cu suport și sfaturi dedicate de la experți, investitori etc. folosind facilitățile Kedge Entrepreneurship: incubatoare , laboratoare de învățare, îți vei dezvolta rețeaua cu alți start-up-uri și investitori, lideri de companii dintr-o „dorință”, cum să co-pilotezi crearea unui start-up, să lucrezi cu alți start-up-uri.
Învățare inductivă, formare ca serviciu (TAAS)
Programul MSc folosește o pedagogie a clasei inversate:
cunoștințele sunt furnizate online (învățare la distanță),
know-how-ul și abilitățile soft sunt validate de experiența practică de lucru în proiecte de grup pe tot parcursul anului.
Studenții au acces la module de formare online ca suport digital pentru cazul live în companie (concept de formare ca serviciu). Platformele de învățare facilitează suportul online pentru sfaturi în orice moment și în funcție de nevoile individuale ale elevilor. În plus, acest serviciu oferă o metodă de predare inductivă care încurajează studenții să fie activi și să caute informații.
Hackathonul, provocarea inovației deschise
Pentru a rezolva un adevărat business case, hackatonul de o lună va reuni într-un concurs studenți interni și externi cu medii diferite: ingineri, manageri, designeri, directori de afaceri etc. cu obiectivul de a construi echipe interdisciplinare, gândind diferit și ieșit din cutie și conexiune de lucru cu un mediu diferit.
O excursie de studiu
Vor fi propuse mai multe opțiuni de călătorie de studiu, cu obiectivul de a depăși cadrul de referință și de a evalua bunele practici în materie de inovare sau antreprenoriat.
De exemplu: în calitate de partener, vizitați Divizia științifică Technion sau vizitați Stația F din Paris sau vizitați Airbus Bizlab.
Conferințe de experți
Experți de nivel înalt sau lideri de afaceri vor susține prelegeri pe subiecte specifice pentru a-și împărtăși experiența și expertiza: digital, etică și morală, sănătate și IOT, impactul noilor tehnologii asupra leadershipului, inovarea agilă, start-up-uri sau povești de succes în afaceri de familie, etc.