Master în design grafic și digital

Generalități

2 locații disponibile

Programul de descriere

Anul 4 de master

Al 4-lea an este cel care duce la autonomie profesională prin întâlnirea cu brandul.

Un adevărat test al realizărilor ciclului de licență are loc în cele patru luni ale primului semestru, fie în timpul unui stagiu într-o agenție, fie la un agent de publicitate, fie în timpul unui schimb internațional.

În al doilea semestru, cursurile oferă o viziune a realităților economice (piață, concurență) și a contextului profesional (relația cu clienții, furnizorul, producția). Elevul învață să ia înălțimea vederii și să își adapteze demersul creativ la această nouă cerință.

Brandul devine inima muncii studentului. Îi permite să-și dezvolte cartea combinând lucrări care îl disting prin abordarea lor digitală și altele care îi definesc calitățile grafice.

Pe această bază studentul își va diferenția cartea și va pretinde că își va primi contractul de alternanță în anul 5.computer, laptop, technology Fotografii gratuite / Pixabay

obiective

  • Trăiește o experiență profesională lungă (stagiu de minimum 16 săptămâni) sau o experiență culturală excepțională (schimb în străinătate).
  • Confruntați și aplicați abordarea creativă, de la concept la realizare, pe proiecte ambițioase.
  • Înțelegeți și adaptați răspunsurile creative la problemele strategice ale mărcilor.
  • Stăpânește soluții inovatoare pentru diversitatea mijloacelor de comunicare pentru fiecare subiect.
  • Beneficiați de o abordare de afaceri orientată spre design durabil, design de divertisment, design urban sau design de lux.
  • Dezvoltați intenția creativă aplicată unui proiect personal din jurul brandului: Big Project.
  • Pregătiți o inserție profesională datorită unei cărți bine adaptate.
  • Știți să vă prezentați și să vă apărați munca în fața unui juriu sau a unui manager de companie.

Campusul Parisului

Dezvoltați un profil singular printr-o alegere de specializare

123619_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_gwaol_large.png

Campusul din Aix-en-Provence

Dezvolta proiecte de direcție artă la 360 °

123620_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_vyimg_large.png

Anul 5 de masterat

alternativ

Pe parcursul anului său de Master 2, juniorul înțelege mecanismul de trecere de la detalii la ansamblul inerent funcției de director artistic. Continuitatea cursului individual este asigurată de Brand Design Project (BDP), un proiect personal pe un caz de marcă revizuit, care aprofundează și finalizează acest an de activitate și de urmărirea personalizată a proiectului profesional din companie. Organizarea în seminarii amplifică particularitățile specializării.

Mai multe seminarii sunt dedicate studiilor de caz vizate, a căror restituire se va face cu o ancorare prioritară în designul grafic și comunicarea digitală. Rezultând din probleme care implică companii mari, fiecare seminar este animat și tematizat de un vorbitor diferit, care aduce o înțelegere complementară a afacerii: identitate vizuală, presă, afișare, date mari, AI, obiecte conectate etc. Elevul își consolidează cunoștințele prin contribuții în sociologie, marketing sau semiologie care se adaptează la temele seminariilor. Unele seminarii sunt dedicate optimizării activității dedicate proiectului de absolvire.

Toate seminariile permit studentului să se familiarizeze cu strategia de marcă. În funcție de profilul său, se poate aplica la MBA.

obiective

  • Alăturați-vă unei experiențe profesionale unice (studiu de lucru)
  • Stăpânește abordarea Branding.
  • Conduce toate etapele unui proiect: cercetare, analiză, proiectare, implementare și prezentare.
  • Știi să lucrezi în echipă, în modul de proiect.
  • Dezvolta o atitudine critica si creativa.
  • Îmbunătățiți-vă abilitățile de analiză și sinteză.
  • Stăpânește constrângerea digitală în cadrul problemei de marcă.
  • Dezvoltați responsabilitatea individuală pentru proiectul de proiectare a mărcii.

Campusul Parisului

Dezvoltați un profil singular printr-o alegere de specializare

3 vremuri puternice

  1. Experiență profesională: contract de profesionalizare într-o companie / agenție
  2. Seminarii: lucru în echipă
  3. Proiect de diplomă (BDP): lucru individual, antrenor, juriul profesional

curriculum

Specializare design grafic

  • Branding / Brand
  • Direcție creativă
  • DA digitală
  • Strategii și sfaturi (editare
  • Urmărire / Management de știri
  • semiotică
  • Marketing / Sociologie
  • Vorbind în public
  • Abilități soft (managementul stresului)
  • BDP - Brand Design Project (memorie)
  • Tutore BDP

Specializare design digital

  • Branding / Brand
  • Direcție creativă
  • DA digitală
  • Strategii și sfaturi (editare
  • Managementul proiectului digital
  • Urmărire / Management de știri
  • IA și date colectate
  • semiotică
  • Marketing / Sociologie
  • Joc serios
  • internetul obiectelor
  • Vorbind în public
  • Abilități soft (managementul stresului)
  • BDP - Brand Design Project (memorie)
  • Tutore BDP

Campusul din Aix-en-Provence

Dezvolta proiecte de direcție artă la 360 °

3 vremuri puternice

  1. Experiență profesională: contract de profesionalizare într-o companie / agenție
  2. Seminarii: lucru în echipă
  3. Proiect de diplomă (BDP): Lucru individual, Coaching, juriul profesional

curriculum

  • Branding / Brand
  • Direcție creativă
  • DA digitală
  • Strategii și sfaturi (editare
  • Managementul proiectului digital
  • Urmărire / Management de știri
  • semiotică
  • marketing
  • IA și date colectate
  • internetul obiectelor
  • Vorbind în public
  • Abilități soft (managementul stresului)
  • BDP - Brand Design Project (memorie)
  • Tutore BDP

Diploma acordată

Diploma de director artistic în comunicare vizuală și design digital, eliberată de școala intuit.lab este un titlu certificat de nivelul de stat I, înregistrat la RNCP (Directorul Național al Certificărilor Profesionale) a cărui publicare în Jurnalul Oficial este datată 07 august 2018.

admitere

Nivelul necesar

  • Nivelul necesar pentru a intra în anul 4 Bac 3 în arte aplicate.
  • Nivelul necesar pentru a intra în anul 5 Bac 4 în arte aplicate.

Procedura de admitere

  1. Formular de cerere online.
  2. Interviu cu prezentarea unui fișier de lucru pentru evaluare
  • Taxa de înregistrare: 450 € / în afara Uniunii Europene: 540 €
  • Taxe de școlarizare Paris: 8.900 €
  • Taxe de scolarizare Aix-en-Provence: 8 700 €
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Ecole intuit.lab, Mumbai este un institut educa?ional francez de design grafic ?i comunicare vizual?. A fost co-fondat? în 2011 de Patrick Felices, Clément Derock ?i Frederick Lalande. Viziunea acesto ... Citeste mai mult

Ecole intuit.lab, Mumbai este un institut educa?ional francez de design grafic ?i comunicare vizual?. A fost co-fondat? în 2011 de Patrick Felices, Clément Derock ?i Frederick Lalande. Viziunea acestor veterani din industrie este de a construi o cultur?, nu doar o ?coal?. O cultur? în care min?ile creative ob?in libertatea de a inova, de a crea ?i de a face parte dintr-o revolu?ie de design. Citește mai puţin
Paris , Aix-en-Provence , Mumbai + 2 Mai mult Mai Puțin