Master în comunicare audiovizuală pentru era digitală

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul web al instituției

Programul de descriere

Site-ul masteratului: href = "https://www.ucm.es/mastercomunicacion

Anchete administrative generale: Serviciul de informații generale. E-mail: informacion@ucm.es

Consultații academice specifice: dna Laia Falcón Díaz-Aguado (coordonator). E-mail: lfalcon@ccinf.ucm.es

  • Tipul de învățământ: Față în față.
  • Numărul de locuri noi de intrare oferite: 40
  • Credite totale: 60
  • Limbi predate: spaniolă.
  • Preț indicativ: 45,02 euro per credit (pentru spanioli, străini comunitari și cei care au statut legal de rezidenți în Spania) și 84,07 euro per credit pentru alți studenți.
  • Bursa de master: vezi informații relevante aici .

obiective

Într-un context de transformări profunde în sectorul audiovizualului, Masterul universitar propune un răspuns complet la noile nevoi de formare profesională și la noile paradigme științifice care trebuie să o susțină în mod inevitabil. Proiectul nostru pentru masterat pornește de la cunoștințele acumulate de studiile clasice de comunicare audiovizuală, la care au participat profesorii de master.

Se adresează pe deplin culturii audiovizuale digitale, oferind pregătirea necesară pentru realizarea proiectelor audiovizuale, ținând cont de noile modele de management și de afaceri. O atenție deosebită se acordă noului rol al utilizatorului, care, fără utopii inutile de creativitate masivă și profesională, ia dimensiuni fără precedent atât în crearea de amatori, cât și în etichetarea conținutului sau în recomandarea și legătura inter pares a tuturor serviciilor audiovizuale. .

Consultările, contactele și acordurile cu companiile de top din noile tehnologii garantează adaptarea permanentă a conținutului de instruire la noul mediu în schimbare a comunicării audiovizuale.

Diploma de master universitar oferă o pregătire cuprinzătoare: de la teorie și cercetare la practica profesională; de la cinema și televiziune la jocuri video sau multimedia; de la scenariu și proiect până la realizare și editare; de la producția audiovizuală la managementul afacerii.

Anul academic 2020-21

Curs 1

cod

subiect

caracter

credite

oferit

606981

Analiza textelor audiovizuale în era digitală

Optativa

6

da

606978

Crearea și producerea audiovizualului digital

obligatoriu

6

da

606983

Audiovizual interactiv pe Internet

Optativa

6

da

606988

Compania audiovizuală digitală

Optativa

6

da

606986

Scrierea audiovizualului digital

Optativa

6

da

606979

Management audiovizual digital

obligatoriu

6

da

606989

Industrii culturale în era digitală

Optativa

6

da

606980

Studiu și metodologie audiovizuală digitală

obligatoriu

6

da

606982

Noi tendințe artistice în domeniul audiovizualului digital

Optativa

6

da

606984

Realizarea, editarea și postproducția în conținut ficțional

Optativa

6

da

606985

Realizare, editare și postproducție în conținutul non-ficțiunii

Optativa

6

da

606977

Tehnologia audiovizualului digital

obligatoriu

6

da

606992

Master tezei de doctorat

Master tezei de doctorat

12,0

da

destinatari

Profilul absolvenților care pot solicita admiterea la master este: comunicare audiovizuală, publicitate și relații publice, jurnalism, administrare și administrare a afacerilor, economie și sociologie.

Maestrul este orientat către:

  • Pregătirea viitorilor profesioniști în domeniul audiovizual și multimedia.
  • Acei studenți care doresc să acceseze cercetarea și un doctorat specializat.
  • Instruirea ca analist și consultant audiovizual în era digitală.
  • Cei care doresc să obțină studii postuniversitare la o universitate internațională de prestigiu referită pe larg în domeniul studiilor de comunicare.

De ce să studiezi acest Maestru?

Acest master universitar permite:

  • Analizați toate etapele procesului de comunicare audiovizuală.
  • Aplicați noile tehnologii în Digital Audiovisual, pentru care are dotări și echipamente adecvate în acest scop.
  • Proiectarea, organizarea și derularea de proiecte creative în digital audiovizual.
  • Planificarea audiovizuală strategică a companiilor și organizațiilor.
  • Articulează creativ produse audiovizuale și internet.
  • Aplicați digital AV pe cele mai dinamice sectoare: interactivitate, design de rețea, rețele sociale, video online.
  • Investigați texte audiovizuale și mesaje de tot felul.
  • Faceți și inovați în ficțiune audiovizuală și în conținutul non-ficțiunii.
  • Accesați un doctorat specializat în cercetare audiovizuală.
  • Practică ca analist și consultant în domeniul AV digital.

Cerințe de admitere pentru maeștri

Maestri universitari nepermis

  • Dețineți unul dintre următoarele titluri:
    • studii universitare oficiale spaniolă.
    • Titlu emis de o instituție a Spațiului European de Învățământ Superior ( SEE ) și abilitare din țara în curs de eliberare pentru accesul la învățământul de master.
    • Titlul sistemelor educaționale din afara EEE care abilitează în țara de emitere pentru accesul la învățământul de master, omologat sau declarat echivalent cu gradul și nivelul academic de licență sau licență de către Ministerul Educației și Formării Profesionale . În cazul lipsei omologării sau echivalenței menționate, va fi necesară autorizarea sau permisiunea de acces acordată de această universitate.
  • Sau să efectueze studii care să conducă la obținerea oricăreia dintre diplomele anterioare pe parcursul cursului în care se efectuează preînregistrarea și să fie în măsură să demonstreze obținerea acestora înainte de data stabilită în apelul corespunzător (a se vedea href = "https: //www.ucm.es/requisitos-de-admision-a-masteres ).
  • În plus, studenții din sistemele de învățământ străine, a căror limbă maternă este diferită de spaniolă, trebuie să dovedească nivelul B2 al limbii spaniole (sau superior) .
  • Cerințe specifice pe care le poate avea oricare dintre stăpânii solicitați. Puteți să îl consultați accesând site-ul propriu al Master.
Ultima actualizare Oct 2020

Despre facultate

La Universidad Complutense de Madrid (UCM) es una institución de larga trayectoria y amplio reconocimiento social que aspira a situarse entre las primeras universidades de Europa y a consolidarse como ... Citeste mai mult

La Universidad Complutense de Madrid (UCM) es una institución de larga trayectoria y amplio reconocimiento social que aspira a situarse entre las primeras universidades de Europa y a consolidarse como centro de referencia para el continente latinoamericano. Citește mai puţin