Master în afaceri de film

Generalități

Programul de descriere

Master in Film Business oferă cunoștințele teoretice și tehnice de marketing, distribuție, exploatare și vânzări de produse cinematografice, formând studentul pentru producția executivă completă a unui produs audiovizual, de la identificarea primei idei până la ultima fereastră de exploatare.

Lumea audiovizuală este cufundată într-o transformare completă și constantă, cu piețe internaționale din ce în ce mai competitive. Prin urmare, conținutul are un rol decisiv în crearea de proiecte , dar ar trebui conceput ca produse din prima idee. Elemente precum circuitul festivalului, numărul de copii, P&A, merchandising și comunicare, trebuie tratate în concordanță cu conceptul, complotul, distribuția, dezvoltarea scenariului și finanțarea oricărui film. Obiectivul este de a crea un produs proiectat ca atare de la geneza sa până la faza de vânzare , cu logică structurală, valoare diferențială și o piață ideală și ajustat la așteptările tale.

Cei mai buni profesioniști din activități din sector te vor învăța să folosești instrumentele și instrumentele pentru luarea deciziilor, obiectivele, definirea strategiilor, precum și planificarea și coordonarea acțiunilor.

Cine este pentru asta?

Absolvenți universitari în Administrarea și Managementul Afacerilor, Publicitate și Relații Publice, Drept, Comunicare Audiovizuală sau alte diplome universitare legate de domeniul audiovizual. De asemenea, profesioniștilor din sectorul cinematografic sau videografic care doresc să-și aprofundeze cunoștințele despre crearea și exploatarea produselor audiovizuale.

competențe

Oferiți elevilor abilitățile necesare pentru a realiza importanța creației artistice puse mereu la dispoziția publicului care iubește conținutul.

  • Oferiți capacitatea pentru producția completă executivă a unei opere audiovizuale.
  • Oferiți o viziune teoretico-practică a funcțiilor și aplicațiilor de marketing, exploatare și vânzări de produse cinematografice.
  • Dezvoltați baza pentru coordonarea activităților de marketing.
  • Pregătiți elevul pentru utilizarea instrumentelor și instrumentelor de suport în deciziile de marketing și vânzări.
  • Antrenează elevul pentru analiza diferitelor situații, precum și luarea deciziilor ulterioare aplicând ceea ce a învățat în clasă: stabilirea obiectivelor și obiectivelor, indicarea strategiilor de urmat și planificarea acțiunilor.
  • Instruiți elevul pentru a evalua figura producătorului executiv și importanța acestuia în crearea și punerea la dispoziția publicului a conținutului.

Metodologia

Cursul este structurat cu clase teoretico-practice și cursuri de master predate de profesioniști activi. În plus, vor fi efectuate practici de grup care nu vor simula doar situații reale, dar, în unele cazuri, vor fi.

În cadrul blocului de dezvoltare a producției executive, studentul va efectua un exercițiu complet de dezvoltare a proiectelor audiovizuale, cu sesiuni de pregătire tehnică, atelier de lucru și prezentare privată și publică, pentru a înfrunta procesul de creare a unui proiect din idee până la dosarul final care va fi prezentat industriei.

În blocul de marketing și exploatare, studenții vor dezvolta un plan de marketing corespunzător unui film de lung metraj care nu este finalizat, până la lansare. Pe baza unui scenariu și consiliat de profesorii și profesioniștii implicați în lansarea filmului, studentul trebuie să elaboreze un Plan complet de lansare pentru o premieră reală a filmului.129725_photo-1535209039648-9524289505fd.jpg Thomas Drouault / Unsplash

structură

  • Cursuri teoretico-practice și clase de master

Cursul este structurat cu clase teoretico-practice și cursuri de master predate de profesioniști activi. În plus, vor fi efectuate practici de grup care nu vor simula doar situații reale, dar, în unele cazuri, vor fi.

Producător creativ Dezvoltare artistică Dezvoltare industrială Proiectul și compania Introducere în industrie Distribuție de filme Expoziție de filme Distribuție în Europa Vânzări internaționale Festivaluri Planul de lansare Prezentarea proiectelor.

  • dezvoltare de proiect

Studentul va efectua un exercițiu complet de dezvoltare a proiectelor audiovizuale cu sesiuni de pregătire tehnică, workshop și prezentare privată și publică, pentru a înfrunta procesul de creare a unui proiect de la ideea la dosarul final care va fi prezentat la industria

  • Marketing și exploatare

Studenții vor dezvolta un plan de marketing corespunzător unui proiect de afaceri real. Pe baza unui scenariu și consiliat de către tutori și producător, studentul trebuie să elaboreze un Plan complet de lansare pentru o premieră reală a filmului.

Premiile Proyecta

Studenții vor avea ocazia să participe la organizarea Premiilor Proyecta, premiile acordate acelei părți a industriei cinematografice, care sunt de obicei invizibile publicului larg, dar care sunt esențiale pentru a trimite filmele: distribuitori, expozanți, agenții ale de marketing.

Premiile au fost promovate de la Master of Film Business din ESCAC în 2013 și deja în prima ediție au primit sprijinul unei bune părți din industria țării. De atunci, studenții fiecărui an preiau grijă de noua ediție care le corespunde și de evenimentul final care reunește o mare parte din industria cinematografică.

înregistrare

Candidații trebuie să completeze formularul de înregistrare disponibil pe această pagină și să-l trimită la adresa mastersypostgrados@escac.es .

Este esențială încorporarea documentației necesare pentru admitere.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

El cine no se estudia, se aprende. Centro Universitario con titulación oficial lider en la formación de cineastas. Por nuestras aulas han pasado profesionales de la talla de J.A.Bayona (Director de J ... Citeste mai mult

El cine no se estudia, se aprende. Centro Universitario con titulación oficial lider en la formación de cineastas. Por nuestras aulas han pasado profesionales de la talla de J.A.Bayona (Director de Jurassic World II), Oscar Faura (DP de Imitation Game), Bernat Vilaplana ( Montador de Hellboy II), Oriol Tarrago (Diseñador de sonido de Jurassic World 2), Kike Maillo (Diretor de EVA), Marc Coll (Directora de 3 días con la Familia) y más de 40 premios Goya, Gaudi, Bafta y Ariel entre otros. Citește mai puţin