Învață să dezvolți modele de afaceri digitale
Pe măsură ce internetul a devenit omniprezent și omniprezent în viața de zi cu zi, există o cerere uriașă în rândul companiilor pentru specialiști calificați care sunt capabili să planifice și să implementeze modele de afaceri pe web.
Major Online Business and Marketing oferă competențe pentru planificarea, implementarea și marketingul modelelor de afaceri digitale. Absolvenții vor putea modela piețele viitorului după ce au dobândit expertiza și abilitățile necesare pentru a aborda cu succes provocările pe care le ridică lumea digitală.
Principalele afaceri online și marketing vă învață:
abilități practice de marketing online și comerț electronic
o bază metodologică și științifică solidă
planificarea strategică a comunicării și marketingului online
cum să-ți pui în practică cu succes ideile de model de afaceri digital
Două blocuri tematice
Primul an:
predarea se desfășoară împreună cu celelalte specializări ale Masterului în Administrarea Afacerilor
studenții beneficiază de dialog în echipe interdisciplinare, deoarece dobândesc abilități valoroase în domeniile managementului serviciilor, managementului schimbării și managementului relațiilor cu clienții.
Anul doi:
se concentrează pe capacitățile necesare pentru a dezvolta și comercializa modele de afaceri online
dobândiți know-how pentru a implementa cu succes măsuri de marketing online (de ex. marketing în motoarele de căutare, reclame pe rețelele sociale etc.) și comerțul electronic
învățarea planificării strategice și implementarea comunicării și marketingului online pe platforme dedicate și rețele externe
Absolvenții de la Major Online Business and Marketing nu sunt doar pregătiți pentru o carieră de succes în lumea online, ci și în multe industrii mai diverse, ca deținători ai unui Master of Science în Administrarea Afacerilor, datorită educației lor bine rotunjite și versatile de la Școala Lucerna. de afaceri.
Durata studiilor
Program de studii regulat: 4 semestre
Program de studii prelungit: 6 - 8 semestre
Angajarea până la un loc de muncă cu jumătate de normă este posibilă împreună cu programul de studii.
Pentru studenții internaționali: volumul de muncă de studiu necesită un angajament de 25 de ore de contact pe săptămână (prelegeri, exerciții de lucru în grup, proiecte)
Studenții își pot schimba în continuare specializarea în primul semestru. Alte specializări includ: management public și nonprofit, turism, inovare în afaceri și antreprenoriat și management și organizare a oamenilor