Master în Social Media Marketing

Generalități

Programul de descriere

Master în Marketing Social Media sau Social Media Marketing (60 ECTS) răspunde la un program în domeniul obiectivelor de administrare a afacerilor și TIC pentru a trenului absolvenți în ADE yTurismo , de asemenea , perto alte ramuri ale cunoașterii (comunicare, geografie, inginerie etc.) care doresc o specializare.

În societatea actuală, internetul, rețelele sociale și tehnologiile mobile au devenit instrumente de bază pentru comunicarea și luarea deciziilor persoanelor și organizațiilor, ceea ce duce la schimbări profunde ale comportamentului consumatorilor și prezentând noi provocări și oportunități pentru companii. În acest context, experții profesioniști de marketing care stăpânesc noile tehnologii ale informației și comunicațiilor (TIC), în special social media, sunt mai necesare ca niciodată.

Masterul este format din trei module obligatorii pentru toți studenții:

(1) Un modul de bază care cuprinde o serie de subiecți cu care este destinat să ofere o bază solidă de instruire în marketingul social media;

(2) Un modul de practici academice externe curriculare (PAEC) în companii sau organizații și

(3) Finalizarea tezei de master.

Masterul este completat cu un modul opțional în care studentul poate alege să ia una sau ambele * specializări planificate:

(1) Turismul electronic, care oferă o specializare pentru viitorii profesioniști din turism și manageri de destinație în noile tendințe turistice, sisteme de informare turistică și promovarea turismului prin intermediul social media, printre altele;

(2) Specializarea de cercetare în marketingul social media își propune să ofere elevilor cunoștințe și instrumente pentru analiza avansată a datelor cantitative și calitative, precum și pentru proiectarea, implementarea și evaluarea cercetării în acest domeniu. Acest modul opțional se adresează studenților care doresc să se dedice cercetării de piață, în institute sau centre de cercetare, companii sau pentru cei care doresc să își continue pregătirea cu finalizarea unei teze de doctorat.

Acest master este predat de profesori ai UdL și experți profesioniști în marketing electronic, social media și e-turism. Creditele acestui master au un preț public .

* Dacă studentul dorește să ia cele două itinerarii opționale și să termine masterul cu cele două mențiuni, este posibil și se poate face în următoarele moduri: Sau, toate cele 78 de ECT ar trebui să fie înscrise dacă vor să termine masterul într-un singur curs sau Dacă distribuiți masterul în două cursuri, înscrieți maximum 54 de ECT-uri primul curs și cursul al doilea înscrieți restul de credite până la finalizarea celor două itinerarii.

De ce să studiezi?

De masterat în Social Media Marketing sau Social Media Marketing este un grad de pionierat în Catalonia și oferă o cunoaștere diferențiată despre alte programe de masterat în marketing în Catalonia.

  • Aceasta este o propunere de formare fără precedent pentru sistemul universitar catalan care răspunde unei nevoi de specializare în domeniile ADE și Turism, dar și în alte domenii multiple (comunicare, inginerie, geografie etc.).
  • Acesta este un master specializat în marketing digital și în special în management și marketing prin social media sau social media . Prin urmare, oferă o cunoștință și interes dinamic și de actualitate, răspunzând unei nevoi sociale în creștere, unde instituțiile și companiile au nevoie de personal cu cunoștințe specializate în marketing digital, utilizarea tehnologiei, managementul și analiza datelor în jurul socialului medie.
  • De asemenea, este singurul master în marketingul social media care oferă o specializare în turismul electronic și o specializare în cercetare , pentru a continua studiile de doctorat sau cercetarea aplicată.
  • Acest master este oficial și este oferit la UdL , o universitate publică de prestigiu recunoscut și calitate didactică și de cercetare (a se vedea clasamentele universității: http://www.udl.cat/ca/es/udl/cifras/). În plus, masterul este predat la FDET (Facultatea de Drept, Economie și Turism), care are o istorie lungă în studii legate de managementul afacerilor și care este angajat în cunoștințe aplicate, stăpânirea noilor tehnologii și dezvoltarea Domenii precum turismul.
  • Spre deosebire de alte masterate private și postuniversitare, creditele acestui master au un preț public .
  • Pe de altă parte, faptul că este un semestru de masterat și 60 ECT va permite studenților să combine studiul cu activitățile și practicile profesionale în companii.

criterii de admitere

Profilul de venit recomandat corespunde Gradului în ADE și Gradului în turism.

În afară de acest profil de acces recomandat, care este considerat ca fiind preferat, se evaluează și posibilitatea absolvenților din alte grade sau grade aparținând filialei Științe sociale și juridice - în special absolvenți / absolvenți în drept și absolvenți. / Absolvenți în economie - în ramura Arte și Umanistice - în special absolvenții în Jurnalistică Comunicare și Audiovizual - precum și filiera Inginerie și Arhitectură - în special absolvenții în Inginerie Informatică, pot lua și acest master. Este un master multidisciplinar, destinat în special studenților și profesioniștilor din domeniul științelor sociale și juridice, inginerie și comunicare.

De asemenea, absolvenții sistemelor de învățământ străine pot accesa - cu titluri similare celor menționate anterior - fără a fi necesară omologarea prealabilă a titlurilor lor, după ce au verificat că acreditează un nivel de pregătire echivalent cu gradele de licență spaniole corespunzătoare. țara care eliberează diploma pentru accesul la studii postuniversitare.

Pentru cei care acredită o diplomă diferită de cele menționate mai sus, revine comisiei academice a masterului evaluarea acceptării acestora pe baza profilului academic și / sau profesional al candidatului.

Având în vedere că există o prezență importantă a limbii engleze în grad, un nivel B2 de engleză sau echivalent va fi necesar pentru admitere. Studenții de la diplomele ADE și Turism ale UdL au deja acreditat nivelul B2 pentru obținerea gradului. În cazul candidaților care nu pot acredita un nivel B2 de engleză sau echivalent, Serviciul Limba UdL va efectua un test de engleză specific.

cerinţe de acces

Înainte de a începe preînregistrarea, verificați dacă îndepliniți cerințele pentru admiterea la programul de master de care sunteți interesat și consultați documentele necesare pentru pre-înregistrare.

Pentru a stabili condițiile de acces și criteriile de admitere la comandant, a fost luată în considerare norma prevăzută la articolele 16 și 17 din Decretul Regal 1393/2007, modificat prin Decretul Regal 861/2010:

  • Diplomă universitară oficială spaniolă (diplome de licență, inginerie, arhitecturi, diplome, inginerie tehnică, arhitectură tehnică și grade).
  • Diplomă universitară străină certificată.
  • Grad nu este aprobat, dar cu un nivel de pregătire echivalent cu gradul spaniol de diplomă și cu condiția ca în țara care eliberează diploma să permită accesul la studii postuniversitare.
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The main aim of the University of Lleida is the education of its students. We provide high standards of teaching with quality services throughout the university community that reach society beyond the ... Citeste mai mult

The main aim of the University of Lleida is the education of its students. We provide high standards of teaching with quality services throughout the university community that reach society beyond the campus gates. Students make up most of the UdL community, and our objective is to ensure that they enjoy the teaching and learning processes involved. Citește mai puţin
Lleida , Igualada + 1 Mai mult Mai Puțin